PDA

Bekijk de volledige versie : Telstar - AZ: 1 - 1


The Phit
24 January 2003, 14:25
Na de trieste actie van A(siel)Z(oek)'ers, om de middenstip van de veel te makkelijk doordringbare stadion 'schooneberg' te ontvreemden in het motto: In alkmaar geen betaald voetbal?? in Noord-Holland geen voetbal.. (Dit om in een actie te laten merken dat ze het menens zijn met de stop van de bouw van het nieuwe stadion.) is de alkmaarderhout aan de beurt geweest. :]

www.az.nl schreef:
24/01/2003: AZ - TELSTAR 1-1

ALKMAAR - In de nacht van donderdag op vrijdag is de middenstip van het hoofdveld van AZ in de Alkmaarder Hout gestolen. Afgelopen week werd de middenstip van het Telstar-veld gestolen door, naar alle waarschijnlijkheid, AZ supporters. Dit in een reactie op alle problematiek rondom de bouw van het nieuwe AZ-stadion. ,,Geen betaald voetbal in Alkmaar, dan ook niet in Velsen, Haarlem, Volendam of Amsterdam", was de verklaring afgelopen dinsdag in de regionale pers. De stand is afgelopen nacht weer gelijk getrokken.

In een reactie op deze ontvreemding is afgelopen nacht de middenstip in Alkmaar gestolen. Onder het motto "wie kaatst, kan een bal verwachten" hebben Telstar- en Ajax-supporters (dit volgens een tekst op het veld) sportieve revanche genomen.
,,JULLIE HEBBEN ER TOCH 1 OVER!", stond er op de plek in de nabijheid van de middenstip gekalkt.

Enig hiaat is dat er nog geen middenstip op het veld aangebracht was en de 'dieven' een stuk gras hebben meegenomen, dat zo'n drie meter buiten de bewuste plaats lag. Maar goed, een kniesoor die daar op let....

Morgenavond staat om 20.00 uur de ontmoeting AZ - FC Den Bosch in de Alkmaarder Hout op het programma. Deze wedstrijd gaat vooralsnog gewoon door.

AZ-woordvoerder Willem Zeijlmans: ,,AZ stelt alles in het werk, in nauwe samenwerking met graskwekers, gemeentelijk plantsoenendienst, terreinmeester Wijnand Vermeulen en honderden vrijwilligers om dit ingrijpende verlies voor zaterdagavond hersteld te hebben. Volgens grasologen en andere deskundigen wordt het 'kiele, kiele', maar is de kans dat het lukt toch groot en vindt de wedstrijd gewoon doorgang. Er zal vannacht echter wel doorgewerkt moeten worden, maar dat hebben we er graag voor over!"

Stand AZ - TELSTAR: 1 -1
bron: AZ site (http://www.az.nl/nieuws/rond_de_selectie/24012003_az_-_telstar_1-1.asp)

Hehe, :p en terecht, stelletje stomme Ben-siders. :]

The Phit
24 January 2003, 14:27
En nog wat fotowerk natuurlijk.:)
http://home.wanadoo.nl/chivu/img/specials/middenstip_azstadion03/02.jpg http://www.az.nl/user_images/Middenstip.jpg

Nickchange
24 January 2003, 15:20
Middenstip jatten is weinig origineel:)

Verder vind ik de uitspraak van de Az-ers: 'Geen betaald voetbal in Alkmaar, dan ook niet in Velsen, Haarlem, Volendam of Amsterdam' niet van erg hoog niveau:{

Op deze manier krijg je echt je stadion niet. En wat heeft AJAX hier eigenlijk mee te maken als er bij Stormvogels-telstar-combinatie een stip wordt gejat.

Nogal triest allemaal:p

Ar-Tuur
24 January 2003, 15:33
Wat heeft Ajax er inderdaad mee te maken dan? :?

En de BEN side is volgens mij niet de gexte :p

GregoorvanDijk
24 January 2003, 17:34
Ik vind Abe Lenstra groen-wit kleuren, of op alle bordjes in Heerenveen de eerste E in een O veranderen gaver 8-) Of toen ze bij Lurling een grasmaaier op het grasveld hadden gezet (matennaaier..) WHOEI!!!

theo tank
24 January 2003, 19:16
Originally posted by bartje518
Ik vind Abe Lenstra groen-wit kleuren, of op alle bordjes in Heerenveen de eerste E in een O veranderen gaver 8-) Of toen ze bij Lurling een grasmaaier op het grasveld hadden gezet (matennaaier..) WHOEI!!!

Was een Naaimachine bij Lurling, dit jaar hadden ze weer actie bij Foppe de Haan (iets met een gedicht).
Bij Groningen doen ze echt ludieke acties.

Ar-Tuur
24 January 2003, 21:55
Bij de Haan hadden ze een ligstoel, een wandelstok en nog iets neergezet geloof ik :)

HugoBoss
25 January 2003, 13:44
Originally posted by Ar-Tuur
Bij de Haan hadden ze een ligstoel, een wandelstok en nog iets neergezet geloof ik :)

een fles advocaat...:)

Banaan
25 January 2003, 15:53
tzou een schande moete zijn

Superjood
26 January 2003, 03:34
leuk man

superboris
1 February 2003, 21:52
telstar kampioenen