PDA

Bekijk de volledige versie : cube games worden goedkoper


SpiNe
24 January 2003, 17:52
vanaf 1 feb. zouden een paar cube games goed koper worden (30€ of zo)het zou niet zo iets als player choice worden



Wave Race : Blue Storm

NBA Courtside

Doshin the Giant

Disney's Magical Mirror Starring Mickey Mouse

deze games zullen als eerste goedkoper worden

personelijk vind ik dit slecht nieuws want dit laat zien dat de cube het niet zo goed doet:(

urban-tiger
24 January 2003, 18:37
ze verlagen juist de prijs omdat deze spelle het zeer slecht doen, nie perse omdat de gc slecht doet

Stapper
24 January 2003, 18:45
das juist goed nieuws, dat betekend alleen maar dat er meer cube games verkocht worden en dat het aan trekkelijker word om een cube te kopen
alleen ze brengen nog steeds niet de leukere games uit, al heb ik vandaag wel voor het eerst echte dingen gezien van zelda, en das het enige spel waar ik op zit te wachten en waarvoor ik de cube gekocht heb :+

Headliner
24 January 2003, 19:16
dat is met playstation2 precies zo hoor

de oudere en/of vooral mindere spellen worden allemaal platinum en goedkoper...

dus ja... zo een ramp is dat niet;)

baron_sengir
25 January 2003, 19:27
Originally posted by SpiNe

Disney's Magical Mirror Starring Mickey Mouse


Die zouden ze nog verder moeten verlagen...wat een baggerspel

lou
25 January 2003, 20:43
Luigi's mansio zou wel leuk zijn om die erbij te doen . Aangezien het een best wel oue game is en vreselijk kort. Wel vreselijk leuk, zolang het duurt.

Stapper
26 January 2003, 10:43
gewoon alle games die ouder zijn als 6 maanden in de uitverkoop gooien :+

lou
26 January 2003, 10:54
jah idd :D. Maar nu doen ze eigenlijk de allerslechtste spellen die door nintendo worden uitgegeven goedkoper . Van wave race kan ik het niet zeggen , maar 5 min meegespeeld .Maar de rest is wel slecht . Als ze nu wat betere spellen goedkoper maken , zoals SSBM , pikmin ofzo.

Headliner
27 January 2003, 23:34
als ze jedi outcast nou ff flink af laten prijzen...:+

lou
28 January 2003, 16:05
Die zal denk ik nooit in de players choice komen. Alle spellen daarvan zijn door Nintendo zelf uitgegeven. Misschien dat het met de gamecube player choice veranderd is.

SpiNe
29 January 2003, 16:18
Originally posted by lou
Die zal denk ik nooit in de players choice komen. Alle spellen daarvan zijn door Nintendo zelf uitgegeven. Misschien dat het met de gamecube player choice veranderd is.
geloof je het zelf?

lou
29 January 2003, 16:37
Nee, Nintendo doet alleen voor hun eigen games zorgen . Bij elke actie van nintendo kan je een product winnen dat van Nintendo zelf , en zulke dingen. Misschien heel soms een andere game bv RE , maar dat komt doordat Nintendo en Capcom het goed met elkaar kunnen vinden.

urban-tiger
29 January 2003, 19:08
Originally posted by lou
maar dat komt doordat Nintendo en Capcom het goed met elkaar kunnen vinden.
logisch, wie denk je dat Capcom groot heeft gemaakt met Street Fighter?

SpiNe
30 January 2003, 16:24
Originally posted by urban-tiger

logisch, wie denk je dat Capcom groot heeft gemaakt met Street Fighter?
steetfighter kwam ook uit op de playstation met groot succes

Banaan
30 January 2003, 16:26
het teken veranderd, de prijs nie...

lou
30 January 2003, 16:54
Originally posted by SpiNe

steetfighter kwam ook uit op de playstation met groot succes


Dat succes valt wel mee. Street fighter verkocht alleen super op de Snes en DC . Op de psx een beetje , maar bijna niemand speelde toen 2D beat em ups. Nu nog steds niet ,maarja.

Stapper
30 January 2003, 17:56
ze moeten ook nog steeds eens met die gratiz demo cd's komen, maar dat duurt ook al een tijdje, dit zou dus ook wel een tijd duren, ondanks dat ze een datum aan hebben gegeven