PDA

Bekijk de volledige versie : gvd


Mindy
31 January 2003, 14:21
me moeder heeft misschien borstkanker:'( :'( :'( :'(
hoefde ze eindelijk nie naar dat herstellingsoord,krijgen we dit te horen:'(
kvoelde me al zo rot:'('(
maja kwou het gewoon ff vertellen..d8 dat dat op zou luchten ofzo:?..
dan weten jullie ook dat als ik een beetje saggie ben dat t daaran ligt okee?:'( :'( :'( :'( :'(

anouk
31 January 2003, 14:32
Aah, k vind t echt fucking erg voor je!
Maar tis denk k nog wel te genezen tog?
Echt heel veel sterkte!!

The6thgate
31 January 2003, 15:28
damn:(
veel sterkte:*:*:*

Sgatje
31 January 2003, 15:58
Ohh meis...dit kan je er niet bijhebben..Heel veel sterkte!

Mindy
31 January 2003, 16:08
Woensdag de uitslag van de foto's
Als het er zou zitten was het al uitgezaaid zei de dok..:'(:'( :'(

A-Man
31 January 2003, 16:13
niet leuk. :(:|
Sterkte,
kop op he!

Rijntje
31 January 2003, 16:27
denk maar terug aan ons gesprek op msn :* ill be there for you

lief-heksje
31 January 2003, 19:02
sterkte:*

Melch
31 January 2003, 19:15
Sterkte...

Karma-Killer
31 January 2003, 19:54
Ik zou graag meer willen zeggen dan sterkte..want ik vind het echt heel vreselijk voor je! Maar ik ben nou eenmaa geen arts..maar als ik er een was zou ik zorgen dat ze weer helemaal beter werd!

Irene!!!!
1 February 2003, 01:01
Oww das helemaal niet leuk... Ik hoop echt niet dat het zo is.. :( lees mijn reply in t meidenforum es... voor jou geld precies het zelfde!! heel veel sterkte!! :*:* En je mag altijd met me op msn praten!! :)!

--jessie--
1 February 2003, 11:50
Ik weet ook niet veel meer te zeggen dan sterkte maar dat is wel het goede woord.Ik hoop dat de artsen je moeder kunnen helpen en dat jij steun kan vinden bij vrienden of familie.Blijf er niet mee rondlopen!!!!!!!

Mindy
1 February 2003, 21:44
in het begin drong het eg nie tot me door ofzo,maar nu begion ik steeds meer door te krijgen:wat als ze het heeft?wat als ik haar kwijtraak?
ik val eg steds dieper naar beneden..
ik voel me eg kut nou:'(

Mindy
1 February 2003, 21:47
tis eg rot..steeds als ik naar haar kijk ofzoo...
maja...neem aan dat het niks is..en als er wel wat zit ofzo...gvd ik kan me eg geen leven voorstellen zonder haar..als ik haar kwijtraak stort ik echt gigantisch in gewoon:'(

Irene!!!!
1 February 2003, 23:22
Het kan ook gewoon een ziste (ofzow) zijn.. dat is wat mijn moeder had.. dat hoop ik echt voor je :( Maar je moet onthouden dat borstkanker tegenwoordig heel vaak genezen wordt!

Atjeuh
2 February 2003, 19:23
eej heel veel sterkte... ik hoop dat ik je hier mee gerust kan stellen maar als je moeder borstkanker zal hebben (hoop het niet) het kan genezen worden want de moeder van een vriendin van mij had het ook en die is er vanaf..... ik hoop echt dat het zo ook bij jou moeder kan.... heel veel sterkte in iedergeval

Fade of Light
2 February 2003, 19:36
Originally posted by Atjeuh
eej heel veel sterkte... ik hoop dat ik je hier mee gerust kan stellen maar als je moeder borstkanker zal hebben (hoop het niet) het kan genezen worden want de moeder van een vriendin van mij had het ook en die is er vanaf..... ik hoop echt dat het zo ook bij jou moeder kan.... heel veel sterkte in iedergeval

maarr uitgezaaid? dat betwijfel ik