PDA

Bekijk de volledige versie : Lullige opmerking(en)


Judith
14 February 2003, 15:35
ik weet niet meer hoe ik dit moet oplossen. Ik zit dus bij een jongen in de klas en die zat de hele tijd te zeuren om een zoentje op de wang. Dus was het schijtziek en ik heb dat zoentje gegeven. Iedereen gillen, en evenlater zei ie tegen andere kinderen: Ulh, was maar een grapje, ik ga gelijk mijn hoofd goed wassen! Dan schaam ik me weer dood, wil me niet meer vertonen in de klas. Denk dat alle kinderen me gaan uitlachen en dingen roepen...HOe moet ik dit aanpakken, help me alsjeblieft!!|:( :( :'(

A-Man
14 February 2003, 15:48
gewoon niks van aantrekken,
is niet zo erg,
jij bent van tenminste van het gezeur af.
laat ze maar.

Wees er maar trots op dat je het gedaan hebt.
Lef toch?
(ik zou het alleen niet weer doen ;) )

Voor je het weet is iedereen het weer vergeten joh.

tourniquet
14 February 2003, 16:06
helloooeeewww
da getuigd toch dat je lef hebt
durf is me u eige lache dan gaat de rest da ook wel doen
beschouw het als een grapje,da was het ook he dus
durf ze onder oge kome
gij hebt niks verkeerd gedaan
dus,,,,,
just kick ass!!!!
dikke smakkerdjes
xxxxxxxxxxxxxx
sluuu

Judith
14 February 2003, 16:11
Thnx, ik kan er weer tegen aan...schijt hebben aan de rest :* :)

tourniquet
14 February 2003, 16:16
voila graag gedaan by the way!!!!!
laat ze lulle en zevere als ze toch niks nuttigers te doen hebbe

Judith
14 February 2003, 16:19
een vriendin van mij zei ook: Laat ze, ze zijn jaloers omdat jij het lef hebt om dat te doen, en hun niet. Heb schijt aan iedereen, laat ze lulle. En die jongen die die lullige opmerking maakte doet het alleen maar om stoer te doen. Is dat ook zo?

tourniquet
14 February 2003, 16:24
ja meestal wel of gewoon om op te vallen !!!
maar soms doen mense da ook onbewust die beseffe ni da ze het u daar lastig mee make
maar soms he spijtig genoeg ni altijd
om indruk te make of om te late zien van ik ben er he mense kijk naar mij!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxthis world is a cruel place and we are only here to lose so before life tears us apart let death bless me with you

A-Man
14 February 2003, 16:46
Originally posted by Judith14
Thnx, ik kan er weer tegen aan...schijt hebben aan de rest :* :)

inderdaad

Is dat ook zo?

Die opmerking maken is om stoer te doen ja.

Judith
14 February 2003, 19:50
O nee, ik zit echt met zo'n gevoel van: Nee ik ga niet naar school, al die mensen gaan me dik uitlachen....:( en ik ben gewoon bang dat ik dik voor lul sta. Aan de andere kant zit ik ook te denken: Hij zit wel zo te doen, maar HIJ vroeg erom, en HIJ heeft ook een kusje terug gegeven. Waar maak ik me eigenlijk druk? Ik heb iemand een zoentje op de wang gegeven. Klaar!! Hey ik ben weer wat blijer. Bekijk het weer van een andere kant. Ik benniet diegene die schaamte moet voelen. Das hij, omdat hij achter mijn rug om, net alsof het een grapje was. Had jij het er maar niet om moeten hebben bij 3 vakken. Eingelijk is dat het verkeerde woord. Hij ZEIKTE gewoon. *Sorry hoor, dat ik dit schrijf moet alles ff van me afschrijven, lucht op!:p *. Enne, die andere meiden die zo lullig doen lachen me wel uit, maar die durven het zelf niet! En andere vriendinnen van me! DAT ZIJN TENMINSTE VRIENDINNNEN VAN ME!!! die maken er tenminste geen lullige opmerking van. Een vriendin van me zei: Jah, ze is tenminste niet preuts, ze heeft tenminste lef. En de andere zei: Ik doe er niet moeilijk om, ik lach alleen in een deuk, het zag er zo vaag uit, ik keek in het klaslokaal en opeens zag ik jou zou, ik moest echt lachen. maar dan krijg ik gelijk al een inkrimping. Zo van, had ik het wel moeten doen? Sta ik niet voor lul bij IEDEREEN, zometeen krijg ik al die mensen op mijn nek. zo van: WHAHAH, jij hebt die jongen een zoen gegeven whaha, MAAR HIJ DEED HET TOCH OOK, EN HIJ VROEG ER TOCH OM?????!!! als ze maandag tegen mij gaan zeiken, zeg ik gewoon: Tis ook nooit goed bij jullie he? Dan moet ik hem wel een kusje geven en niet zeiken, en dan doe ik het en dan is het gelijk weer heeeeeel erg?! Heey, het gaat goed, voel me bijna al weer helemaal toppie!! Enne, ik moest van de franse leraar die jongen een zoentje geven, nou klaar hoeft ook niet meer!;) Maar die jongen heeft ook, hij maakt van die opmerkingen, hij heeft geen idee wat voor impact het heeft op sommige mensen. Het kan echt lullig overkomen! Dat ga ik na de voorjaarsvakantie hem ff goed duidelijk maken!!!:[ :+ Want hij is nu op wintersport, als hij terug komt....Nee hij is het niet waar, schijnheilig typje. Ik laat hem maar lekker zeiken, roddelen, lullen, praten. Hij zoekt het maar uit!!!! Zo dat is eruit. Slaat nergens op dit bericht. Maar het lucht wel op!!!8* 8-) :] :) ;) :Y) O-) *) :D :p

A-Man
14 February 2003, 23:34
Originally posted by Judith14
Slaat nergens op dit bericht.
[valt wel mee hoor]
Maar het lucht wel op!!!8* 8-) :] :) ;) :Y) O-) *) :D :p

daar gaat het om.
Sterkte voor maandag alvast. 8-)
(sterkte heb je niet nodig, je hebt het allemaal al helemaal door :):Y) )

Judith
15 February 2003, 09:18
Jah, ik zit ook zo te denken: waar maak ik me druk om? Twas alleen maar een zoentje op de wang klaar, tis toch niks erg!! Haha, ik kan er maandag weer helemaal tegen aan!!!:D *)

darkangel112
15 February 2003, 10:52
Originally posted by Judith14
Jah, ik zit ook zo te denken: waar maak ik me druk om? Twas alleen maar een zoentje op de wang klaar, tis toch niks erg!! Haha, ik kan er maandag weer helemaal tegen aan!!!:D *)


*) *) *) precies meis zo moet je het bekijken:)

veel PLEZIER:) maandag...!!!

Judith
15 February 2003, 16:26
Originally posted by darkangel112




veel PLEZIER:) maandag...!!!

Zal wel lukken hoor, gewoon ff grote bek terug geven. Maar iedereen is het a vergeten.....weer een storm in een glas water...

A-Man
15 February 2003, 19:20
Originally posted by Judith14


Zal wel lukken hoor, gewoon ff grote bek terug geven. Maar iedereen is het a vergeten.....weer een storm in een glas water...

Ok dan! *) 8-)