PDA

Bekijk de volledige versie : zwart werken


ik_ben_de_man
15 February 2003, 13:14
zou jij graag zwart willen werken ?

schrijf hieronder ook even in de posts

wocky
15 February 2003, 13:21
hell no......als je iets overkomt ben je de lul!!!

--jessie--
15 February 2003, 13:28
ik werk zwart maar dat is als oppas en ben pas 14 dus dan mag het nog.Later als het strafbaar is zou ik het niet meer doen

DarkAngel
15 February 2003, 14:14
ik werk zwart :)

Headliner
15 February 2003, 15:21
ik werk af en toe ook weleens in zwarte kleding

;)

xlizzx
15 February 2003, 16:25
i kvind dat het mag :)

Xero
15 February 2003, 21:16
Voor mij hoeft dat niet

Bobba.
15 February 2003, 23:16
Klinkt verleidelijk, zo'n hoger salaris. Maar je baas kan je zo zwaar naaien. Als hij zegt dat ie jou geen geld geeft. Kun je hem niets maken.

Clauw
16 February 2003, 08:29
Het is leuk natuurlijk dat je meer geld kan verdienen, maar ik zou het niet doen omdat je baas je zomaar kan ontslaan etc., je hebt geen verzekering:{

appelshampoo
16 February 2003, 11:05
het ligt aan het werk, kijk oppassen ga ik echt niet aangeven bij de belasting he !

Stapper
16 February 2003, 11:30
ik heb het vaak genoeg gedaan, het nadeel is alleen dat je zo ontslagen kan worden en das niet echt leuk

MarkNMGN
16 February 2003, 14:26
Ik werk zelf zwart dusjha.

koelkast
16 February 2003, 14:43
absoluut niet, de ellende is niet te overzien als je iets overkomt. Stel er gebeurt iets met je tijdens werktijd of door je werk door een onveilige of ongelukkige situatie.

Zwart werken betekend ook onverzekerd werken als je iets overkomt heb je gewoon pech en ben je de rest van je leven de pineut.

Je hebt als zwart werker ook niets om op te staan. krijg je geen salaris of wordt je ontslagen enz je valt niet onder de arbo je kunt nooit iets hard maken.



grappig dat mensen die schreeuwden dat net wit werkende mensen die veel verdienden maar vet moesten betalen aan de belasting zelf zwart werken :)

Babysmurfie