PDA

Bekijk de volledige versie : zwart werken


ik_ben_de_man
15 February 2003, 13:14
zou jij graag zwart willen werken ?

schrijf hieronder ook even in de posts

wocky
15 February 2003, 13:21
hell no......als je iets overkomt ben je de lul!!!

--jessie--
15 February 2003, 13:28
ik werk zwart maar dat is als oppas en ben pas 14 dus dan mag het nog.Later als het strafbaar is zou ik het niet meer doen

DarkAngel
15 February 2003, 14:14
ik werk zwart :)

Headliner
15 February 2003, 15:21
ik werk af en toe ook weleens in zwarte kleding

;)

xlizzx
15 February 2003, 16:25
i kvind dat het mag :)

Xero
15 February 2003, 21:16
Voor mij hoeft dat niet

Bobba.
15 February 2003, 23:16
Klinkt verleidelijk, zo'n hoger salaris. Maar je baas kan je zo zwaar naaien. Als hij zegt dat ie jou geen geld geeft. Kun je hem niets maken.

Clauw
16 February 2003, 08:29
Het is leuk natuurlijk dat je meer geld kan verdienen, maar ik zou het niet doen omdat je baas je zomaar kan ontslaan etc., je hebt geen verzekering:{

appelshampoo
16 February 2003, 11:05
het ligt aan het werk, kijk oppassen ga ik echt niet aangeven bij de belasting he !

Stapper
16 February 2003, 11:30
ik heb het vaak genoeg gedaan, het nadeel is alleen dat je zo ontslagen kan worden en das niet echt leuk

MarkNMGN
16 February 2003, 14:26
Ik werk zelf zwart dusjha.

koelkast
16 February 2003, 14:43
absoluut niet, de ellende is niet te overzien als je iets overkomt. Stel er gebeurt iets met je tijdens werktijd of door je werk door een onveilige of ongelukkige situatie.

Zwart werken betekend ook onverzekerd werken als je iets overkomt heb je gewoon pech en ben je de rest van je leven de pineut.

Je hebt als zwart werker ook niets om op te staan. krijg je geen salaris of wordt je ontslagen enz je valt niet onder de arbo je kunt nooit iets hard maken.



grappig dat mensen die schreeuwden dat net wit werkende mensen die veel verdienden maar vet moesten betalen aan de belasting zelf zwart werken :)

Babysmurfie
16 February 2003, 18:02
Ik begrijp het wel als mensen in het zwart werken, maar op lange termijn kom je volgens mij bedrogen uit: minder pensioen omdat je officieel niet zoveel gewerkt hebt, papierwerk is niet in orde, boetes als iemand je verklikt, geen sociale wetgeving en zekerheid, ...

Zolena
16 February 2003, 18:54
Originally posted by koelkast
absoluut niet, de ellende is niet te overzien als je iets overkomt. Stel er gebeurt iets met je tijdens werktijd of door je werk door een onveilige of ongelukkige situatie.

Zwart werken betekend ook onverzekerd werken als je iets overkomt heb je gewoon pech en ben je de rest van je leven de pineut.

Je hebt als zwart werker ook niets om op te staan. krijg je geen salaris of wordt je ontslagen enz je valt niet onder de arbo je kunt nooit iets hard maken.
[/SIZE]
(y)
Plus dat ik het gewoon redelijk asociaal vind doordat je geen belasting betaalt.
(en dan heb ik het natuurlijk niet over honden uitlaten, oppassen enzo).

Monica
20 February 2003, 12:48
Ik heb ook even zwart gewerkt. Verdient idd meer maar zou t nu nie meer willen. Als ze erachter komen ben je de lul.

Jamiel
20 February 2003, 16:17
Mening van mijn oma : Je haalt het werk weg voor mensen die graag echt willen werken en die het geld nodig hebben, dus geen zwart werk anders kom ik over de toonbank. :) haha

Hertog_Joost
20 February 2003, 18:42
Nee, te weinig zekerheid..

FiZz
20 February 2003, 23:26
Originally posted by ik_ben_de_man
zou jij graag zwart willen werken ?

Mogen zwarte pieten zwart werken? zo nee, dan wordt het wel erg saai he... zwarte pieten zonder zwart :{

RandyJC
21 February 2003, 00:01
waarom voel ik me nu kut?? :-/


ik werk dus ook zwart in een restaurant. in de bediening..
en krijg ook veel geld.. maar zou ik dan niet wit kunnen werken dan? door te vragen of schopt ie je er dan uit? :S:S