PDA

Bekijk de volledige versie : Zijn hier meer mensen met een allergie voor fruit ??


appelshampoo
18 February 2003, 18:27
Ik voor bijna al het fruit behalve Bananen en citrusvruchten ?? zijn hier bepaalde dingen over bekend ??

PFP
18 February 2003, 18:30
Dit is het gevolg van onze stop gezette natuurlijke selectie

A-Man
18 February 2003, 18:59
Originally posted by PFP
Dit is het gevolg van onze stop gezette natuurlijke selectie
haha,
mee eens.

enneh Ik ben niet allergies voor fruit ofzo.
het spijt me.
voedingscentrum.nl?

Rijntje
19 February 2003, 07:01
nope echt geen last van

Linnea
19 February 2003, 08:02
ja ikke
ik moet echt geen kiwi eten. dat gaat zooww fout! Heb ik 3 volle dagen een pijnlijke gigagrote tong van:(

Headliner
19 February 2003, 09:22
ja aardbeien

xlizzx
19 February 2003, 09:37
Nee...Teminste ik heb er nog nooit iets van gemerkt.

kimutjuh
19 February 2003, 12:27
ik heb een zware mango allergie, ik kan het echt niet eten, want ik ben er 3 dagen zwaar ziek van, buikpijn, overgeven, misselijk hoofdpijn enzv. Heb er nooit last van gehad tot 5 jaar terug toen kwam het ineens opzetten. er is maar 1 oplossing... niet eten hahaha!:]

LoeLoe
19 February 2003, 12:53
Nope ikeet alle soorten fruit

appelshampoo
19 February 2003, 14:27
Originally posted by linnea
ja ikke
ik moet echt geen kiwi eten. dat gaat zooww fout! Heb ik 3 volle dagen een pijnlijke gigagrote tong van:( heb ik ook maar dan ook met appel, perzik enz..

aardbeien allergie is een ander soort allergie want dan krijg ik overal bulten..

dext0r
19 February 2003, 14:48
niet voor fruit

maar soms wel voor de bespuitingsshit die op bijv appelen zit..

kmoet er nu aan denken dat ik appels nietzomaar eet...

t is me opgegeven moment opgevallen dat als ik roekeloos appels ging zitten eten dat me mond vol met aften/blaasjes kwam te zitten....en das uber-irri ..

was ik appels ofzo.. of weet ik dat ze ongespoten zijn lijkt er nix aan de hand te zijn?

appelshampoo
19 February 2003, 19:00
dex, bedankt voor de tip: misschien is dat het bij appels enz..

Monica
20 February 2003, 12:46
Mijn moeder kan niet tegen appels. Komt waarschijnlijk omdat ze bespoten worden want tegen appels uit onze eigen boom kan ze wel.

dext0r
20 February 2003, 14:27
Originally posted by Monica
Mijn moeder kan niet tegen appels. Komt waarschijnlijk omdat ze bespoten worden want tegen appels uit onze eigen boom kan ze wel.

klinkt dus herkenbaar .... zie post hierboven van mij ..

Irene!!!!
20 February 2003, 23:43
Nope.. ben fruit verslaafd :9 K lust alle soorten fruit behalve meloen! Behalve Hawaiianse meloen :D

Annuh
21 February 2003, 20:38
Appels,zelfs van appelsap word k misselijk.
Wat ik hier lees over dat bespuitingsspul kan wel kloppen want als k een appel schil merk ik er wel 'minder' van!

Arie-Kanarie
21 February 2003, 21:53
Originally posted by linnea
ja ikke
ik moet echt geen kiwi eten. dat gaat zooww fout! Heb ik 3 volle dagen een pijnlijke gigagrote tong van:(

Heel raar.... ik heb dat ook bij kiwi
doet dan niet echt pijn en ook zeker geen 3 dagen eerder 3 minuten maar voelt wel raar aan.
Iemand anders in me familie hier is echt allergisch voor kiwi, en die gek moest ook naar het ziekenhuis toen die een kiwi had gegete :)

UrbanLegend
23 February 2003, 19:55
kheb nergens last van als ik fruit eet..
alleen soms van rammelende mag erna.. :p

DarkUnreal
26 February 2003, 13:00
Ik moet geen appels of peren eten. Daar krijg ik jeuk van aan me tong en gehemelte. Krijg gelukkig geen blaasjes aan me mond of gehemelte.

ik_ben_de_man
27 February 2003, 20:33
ik ben gelukkig niet allergish ( ik zal er niet aan moeten denken ) , maar dat ik nu veel fruit echt lekker vind

ja , de banaan , mandarijntjes , peren en watermeloen zijn om te smullen , aardbijen en appels en pruimen gaan wel , maar de rest lust ik toch echt niet.