PDA

Bekijk de volledige versie : Ok, dan post ik m nog wel eens :z


GregoorvanDijk
21 February 2003, 17:52
Ja, mijn topic over uitersten, voor de bezoekers van uitvakken :+ Ankje kan zo weer posten dat bij PSV de stewarts voor het thuisvak wel vriendelijk zijn ;) *) :9

- Het duurste uitvak: Dat is dat van Ajax zonder twijfel. €20,- kostte het kaartje voor het amstelcup-duel een paar weken terug.
- Het goedkoopste uitvak: Excelsior. Voor op de kop af zever euro'tjes en 20 cent tikte ik een kaartje op de kop voor de wedstrijd van jongstleden woensdag *).
- Het gevaarlijkste uitvak: Dat is PSV. Geen rugleuning of wat dan ook op de stoeltjes aldaar, dus wanneer je club een goal scoort en je staat, dan donder je zo 6 rijen naar beneden. Bovendien is het bijzonder stijl.
- Het meest comfortabele uitvak: Eerlijk is eerlijk, als je wilt zitten ben je bij Ajax aan het juiste adres! Bijzonder comfortabele stoelen in de Arena.
- Het beste zicht: Dat heb je in Rotterdam bij Excelsior. Een meter van de achterlijn!
- Het slechtste zicht: Heb je helaas in Eindhoven bij PSV. Wanneer de thuisploeg goed speelt zie je slechts 1 helft. Verhoudingsgewijs zou je dus eigenlijk PSV als duurste club moeten invullen.
- Het beste eten: Is te verkrijgen in Arnhem en Rotterdam. En wel bij Vitesse en Excelsior. In die context is het dus zonde als deze clubs zouden degraderen.
- Het goorste voedsel: Tja, eten kun je het niet noemen wat men bij De Graafschap verkoopt. Broodjes bal die echt slecht zijn voor de gezondheid :r.
- Het vriendelijkste personeel: Is bij wederom Excelsior. Men geeft je echt het idee dat men blij is met je komst. Bijzonder vriendelijk word je begroet en fouilleren is niet nodig. Het kan natuurlijk komen door de lege tribunes..
- Het 'afgericht om je weg te jagen-personeel' vind je in Eindhoven bij alweer PSV. Het is dat de broodjes hamburger (ook al niet meer zo lekker als vroeger) en het voetbal van met name PSV meestal de moeite waard zijn, anders zou ik niet weten wat ik te zoeken heb in Eindhoven :(..
- Het slechtste totaalpaket vind je bij FC Groningen. Onveilig, niet overdreven vriendelijk personeel, vies eten.. Niet 'the place to be' helaas.

Goede 2e is hier tot mijn grote spijt het Eindhovense PSV. Hoe anders was het 4 jaar terug :{? Uitvak aan het uiteinde van de lange zijde, overheerlijke broodjes hamburger en het personeel was destijds ook nog vriendelijk.. Toen was PSV de absolute nummer 1 waar je als bezoekende supporter moest zijn. Helaas schijnt men te weten dat het uitvak tegen Roda toch wel vol is, en men zich daar dus geen moeite voor hoeft te doen.
Bij Vitesse, Excelsior, NAC Breda en NEC is men als buitenstaander ook meestal meer dan welkom. In Utrecht (waar geen foto-camera's mee mogen?!), Amsterdam (half uur vasthouden na een wedstrijd is gemiddeld, bovendien laten ze je spullen die je moet inleveren in de regen staan), Groningen (tja) en Enschede (waar het eten wel lekker is maar men je aanspreekt als een volstrekte debiel) is dat een stuk minder.

Hoe zijn jullie ervaringen? :+

Ar-Tuur
21 February 2003, 21:46
Ben met de Graafschap alleen nog maar naar de uitwedstrijden fc Twente, Vitesse 2×, PSV en NAC geweest. :o effe kijken wat ik er van kan maken en nog van kan herinneren.

Slechtste zicht Inderdaad PSV. Je zit hoog, in een vage hoek en met lelijke netten. Ik zag een keer dat ze op de Ajaxfotoside foto's gemaakt hadden van supporters die het heft in eigen hand namen en het net dan maar zelf verwijderden :)

Beste zicht Hmjah moeilijk. Misschien dan toch Vitesse, of NAC of Twente. Lastig... :S

lekkerste voedsel Vitesse en het broodje kroket bij NAC was ook wel redelijk.

Meest naar afwasmiddel smakende cola Twente :)

Minst comfortabel Ik meen me te herinneren dat PSV niet zo heel lekkere stoeltjes had, gewoon van die schijfjes zeg maar :p

Grootste gevoel van vee-zijn PSV: vage buis en betonnen trappenhuizen waar je doorheen moet :x

Duurste Dat weet ik niet meer..

Vriendelijkheid Nog niet echt negatieve dingen meegemaakt..

Bon
22 February 2003, 10:46
- Het duurste uitvak: Ajax zonder meer en ook NAC was voor ons ernstig prijzig
- Het goedkoopste uitvak: De Graafschap en Excelsior.
- Het gevaarlijkste uitvak: Uhm, nu vraag je me wat...kom ik nog wel keertje op terug..Owjah! Utrecht, hoog zonder rugleuning en steil... maar wel mooi stadion(Nieuwe Galgenwaard)
- Het meest comfortabele uitvak: Poeh, week niet
- Het beste zicht: Excelsior, idd Bartje en RKC is ook wel oke
- Het slechtste zicht: PSV maar ook bij Utrecht door die kut netten die ook nog eens groen zijn :{...
- Het beste eten: TWENTE! waar het vlees gelijk van de slager komt, slager peeters nog wel(stond op het servetje:))
-Het goorste voedsel: Graafschap en Zwolle met een zwakke maag ken je beter je eigen lunchpakketje meebrenge
- Het vriendelijkste personeel: Na dit jaar weet ik het bijna zeker De Graafschap... maar ook bij Zwolle en WillemII waren ze weer vriendelijk(of ja zwolle & weer...)
- Het 'afgericht om je weg te jagen-personeel' Uhh Utrecht, wat een ***** zooi daar
- Het slechtste totaalpaket vind je bij Mjah, Groningen krijgt ook niet mijn voorkeur, vooral doordat je daar met gevaar voor eigen leeft loopt, het eten niet te eten is, en het uitvak niet de nodige warmte uitstraalt... maar ook Utrecht is niet mijn favoriet(bij de oude Galgenwaard viel dat nog mee)

NAC heeft ook mijn voorkeur, vind het een gezellig stadion met goed uitzicht en eten...
bij Zwolle, AZ, Twente en De Graafschap voel ik me altijd meer dan gewardeerd... Zwolle heeft echt leuke stewards daar rondwandelen... Excelsior is ook helemaal niks mis mee...
Willem II was dit jaar heel leuk, vorig jaar totaal niet, beetje gemengde gevoelens dus :)
Ajax ben ik 1 keer geweest en doe ik NOOIT meer; duur, kut uitzicht, veel trappen.... en je verliest toch wel
RKC moeten we van dit jaar nog hebben, maar vorig jaar was ook dat gezellig, geen gekut voor het poortje enzo, makkelijk doorlopen, aardige lui... al is die stad daar een beeetje saai
Heerenveen, ik was ze bijna vergeten, mjah, wel aardig uitvak maar die lui daar zijn chagrijnig als de pest...
Feyenoord zijn ook altijd gastvriendelijk, al zijn de woute daar WEL chagrijnig(kameraad van me kreeg uitverbod omdat hij tegen een hek trapte) ben ik dit jaar overigens niet geweest
Dan heb ik alles gehad toch? Ja Vitesse en Roda ben ik nooit geweest en RBC moet nog komen

GregoorvanDijk
22 February 2003, 12:01
Originally posted by Bon
Ja Vitesse en Roda ben ik nooit geweest en RBC moet nog komen

roda komt ook nog Bon :* En Vites ook nog :?

Bon
22 February 2003, 12:08
Originally posted by bartje518


roda komt ook nog Bon :* En Vites ook nog :?
roda is 22 maart, dus daar ken ik niet heen
en Vitesse moet inderdaad nog komen jah, maar die ***** willen weer maar 500 kaarten geven, terwijl we er 1200 mogen van de KNVB, maargoed
duurt nog ffkes

boertje
23 February 2003, 15:40
waarom vergeet iedereen Den Haag?? je ken veel lulle over de supporters, maar de stewards zijn wel aardig:)

The Phit
23 February 2003, 15:52
Originally posted by bartje518
Ja, mijn topic over uitersten, voor de bezoekers van uitvakken :+ Ankje kan zo weer posten dat bij PSV de stewarts voor het thuisvak wel vriendelijk zijn ;) *) :9

Ik ben in wel heel wat stadionnetjes geweest :o maar nog nooit in een uitvak. :+