PDA

Bekijk de volledige versie : raar


Forza_vitess
24 February 2003, 20:49
wat ik raar vind, ik kijk vaak documantaires en dan zie je bijvoorbeeld mensen die opeens totaal veranderen en een moord plegen. of zoals gister, een vrouw die levend werd begraven door een ziekte, ze kon alles gewoon zien en horen, maar ze kon niks doen want ze was helemaal verlamd


mischien heb jij dat ook wel, of ik

raar toch

laurier_garnier
24 February 2003, 20:53
huh? hoe kan dat nu? dat moet toch al HEEEL loemp zijn he! als die alles nog kon zien en horen dan moet die haar hart toch nog kloppen? en die zien dat niet?

Forza_vitess
24 February 2003, 20:54
Originally posted by laurier_garnier
huh? hoe kan dat nu? dat moet toch al HEEEL loemp zijn he! als die alles nog kon zien en horen dan moet die haar hart toch nog kloppen? en die zien dat niet?


gister reportage gezien? een vrouw, die was gevallen, toen werd ze dood verklaart door de dokter, toen ze in het moternarium was werd ze opgemaakt door 2 vrouwe die aan het praten waren. toen dus die vrouw bijkwam, en die zusters zag, kon ze alles na vertellen.

Fade of Light
24 February 2003, 21:05
Originally posted by Forza_vitess



gister reportage gezien? een vrouw, die was gevallen, toen werd ze dood verklaart door de dokter, toen ze in het moternarium was werd ze opgemaakt door 2 vrouwe die aan het praten waren. toen dus die vrouw bijkwam, en die zusters zag, kon ze alles na vertellen.

sja dat is genaaid....lcihamelijk zo goed als dood, maar mentaal niet....

echter dit is niet zomaar een normale situatie, omdat ik toch aanneem dat ze in het ziekenhuis checken of organen nog werken...werken ze neit dan ben je 'dood'.... "deze vrouw stond dan waarschijnlijk op uit de dood" en zal niet de hele tijd levend zijn geweest...

oh en ik denk neit dat jij of ik het heb, aangezien we hier beiden op reageren en dus capabel zijn te communiceren :Y)

Forza_vitess
24 February 2003, 21:07
Originally posted by Fade of Light


sja dat is genaaid....lcihamelijk zo goed als dood, maar mentaal niet....

echter dit is niet zomaar een normale situatie, omdat ik toch aanneem dat ze in het ziekenhuis checken of organen nog werken...werken ze neit dan ben je 'dood'.... "deze vrouw stond dan waarschijnlijk op uit de dood" en zal niet de hele tijd levend zijn geweest...

oh en ik denk neit dat jij of ik het heb, aangezien we hier beiden op reageren en dus capabel zijn te communiceren :Y)

uhm die vrouw kreeg het plotseling, kern gezond, gebeurde toen ze jaar of 40 was. In de 2e wereldoorlog zijn zo naar schatting 9000 mense levend begraven.


Bewijs: krassen in de kist, lijken omgedraaid

Fade of Light
24 February 2003, 21:10
Originally posted by Forza_vitess


uhm die vrouw kreeg het plotseling, kern gezond, gebeurde toen ze jaar of 40 was. In de 2e wereldoorlog zijn zo naar schatting 9000 mense levend begraven.


Bewijs: krassen in de kist, lijken omgedraaid

uhm, in WO2 waren er zoveel doden, die gaan ze echt niet 1 voor 1 helemaal op alles controleren of ze nog leven...Daar zal laksheid een grote rol hebben gespeeld...

Daarbij zijn de techniek en apparaten van toen van een stuk lagere kwaliteit dan tegenwoordig

Forza_vitess
24 February 2003, 21:12
Originally posted by Fade of Light


uhm, in WO2 waren er zoveel doden, die gaan ze echt niet 1 voor 1 helemaal op alles controleren of ze nog leven...Daar zal laksheid een grote rol hebben gespeeld...

Daarbij zijn de techniek en apparaten van toen van een stuk lagere kwaliteit dan tegenwoordig


het is ook van deze tijd, want ook nu gebeurd het nog, iemand is helemaal dood geen pols geen hartslag, is gewoon geen teken van leven

Fade of Light
24 February 2003, 21:18
interessaqnt, ik zou zeggen zoek eens met google... zulke zaken zijn vast wel beschreven :)

ik zal ook is kijken, is wel ... raar

A-Man
24 February 2003, 21:37
dit is een raar topic jah...
:r

laurier_garnier
24 February 2003, 21:43
een persoon is werkelijk dood als er geen hersen activiteit meer is ... kweet niet hoe het noemt maar der is een stuk van de hersens achterin dat u vitale organen enzo regelt en zonder dat kan je niet leven en eens dat er daar geen activiteit meer is ben je ECHT WEL MORSDOOD! :)

en nu doen ze daar altijd test achter...

volgens mij was die "dokter" gewoon loemp...