PDA

Bekijk de volledige versie : f**king k*tleven


bAnAnAqUeEn
24 February 2003, 22:04
:( :( :( moeder waarom leven wij nog?

Nightwolf
24 February 2003, 22:12
wrom dit topic nou? :?

bAnAnAqUeEn
24 February 2003, 22:14
Originally posted by Nightwolf
wrom dit topic nou? :?

:( :( daaaarom :( :( :( :( :(

Forza_vitess
24 February 2003, 22:14
shit hee dit is seriues forum gedeelte, kom alleen met seriues dinge, dit hoort gewoon aan de bar.

Stapper
24 February 2003, 22:14
Originally posted by bAnAnAqUeEn
:( :( :( moeder waarom leven wij nog? om jou blij te maken :+
gewoon ff lachen, dat kan der toch wel van af, maar we leven dus gewoon om verder te gaan waar je ouders en de rest van je familie je neer heeft gezet, gewoon elke keer een stap naar voren doen

bAnAnAqUeEn
24 February 2003, 22:16
Originally posted by Stapper
om jou blij te maken :+
gewoon ff lachen, dat kan der toch wel van af, maar we leven dus gewoon om verder te gaan waar je ouders en de rest van je familie je neer heeft gezet, gewoon elke keer een stap naar voren doen

ze duwe mij juist elke keer naar achtere :( nu weeeer :( kan het echt ni meer aan hoor :( altijd het zelfde altij miserie :( waarom kan ik nu nooit eens ff gewoon nix voelen , laat staan echt gelukkig zijn :(:(:(:(

Nightwolf
24 February 2003, 22:18
omdat je t negatieve gevoel eerst kwijt moet raken voordat je gelijk veel positieve gevoelens krijgt.......ofzo :)

A-Man
24 February 2003, 22:24
joh kom op hey
wat is er loos dan waarom je je zo :(:(:( voelt...

darkangel112
25 February 2003, 06:47
heel veel succes meis!

ik weet zeker dat je er weer boven op komt!!!

je bent sterker dan je denkt!

bAnAnAqUeEn
25 February 2003, 18:46
Originally posted by A-Man
joh kom op hey
wat is er loos dan waarom je je zo :(:(:( voelt...

:( ik kan gewoon niet meer verliefd worden.. :( het wringt langs alle kanten :( :(:( hoe leuk die gast ook is :(

darkangel112
25 February 2003, 19:03
Originally posted by bAnAnAqUeEn


:( ik kan gewoon niet meer verliefd worden.. :( het wringt langs alle kanten :( :(:( hoe leuk die gast ook is :(

uhm en daarom wil je dood:?

bAnAnAqUeEn
25 February 2003, 19:22
Originally posted by darkangel112


uhm en daarom wil je dood:?

niet daarom alleen :( om vanallez :( daarbij dood wil ik niet echt, zou het al lang gedaan hebben als ik echt dood wou... maar ik vraag me af of mijn leven echt geen andere zin heeft dan alleen maar pijn en verdriet hebben enzo :(

A-Man
25 February 2003, 19:24
Originally posted by bAnAnAqUeEn


:( ik kan gewoon niet meer verliefd worden.. :( het wringt langs alle kanten :( :(:( hoe leuk die gast ook is :(

nog steeds "een slot op je hart"?
dat hoeft toch niet?

bAnAnAqUeEn
25 February 2003, 19:27
Originally posted by A-Man


nog steeds "een slot op je hart"?
dat hoeft toch niet?

dit weekend is het maar weer eens bewezen...

:( het is er zomaar opgekomen, dat slot :(

A-Man
25 February 2003, 19:28
Originally posted by bAnAnAqUeEn


niet daarom alleen :( om vanallez :( daarbij dood wil ik niet echt, zou het al lang gedaan hebben als ik echt dood wou... maar ik vraag me af of mijn leven echt geen andere zin heeft dan alleen maar pijn en verdriet hebben enzo :(

diepe dalen hebben hoge bergen ofzoiets...

laurier_garnier
25 February 2003, 19:29
Originally posted by bAnAnAqUeEn


dit weekend is het maar weer eens bewezen...

:( het is er zomaar opgekomen, dat slot :(

*gaat snelle cursus slotte kraker volgen*

A-Man
25 February 2003, 19:29
Originally posted by bAnAnAqUeEn


dit weekend is het maar weer eens bewezen...

:( het is er zomaar opgekomen, dat slot :(

hoe dat zo? zomaar?

urban-tiger
25 February 2003, 19:29
wat je ook doet, probber t niet erger te maken, of jezelf pijn te doen, want dat verdient niemand ok?

Nightwolf
25 February 2003, 19:30
meid, je maakt mij niet wijs dat je niet meer verliefd wordt, dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen....van wat je hier hebt gepost, dwing je jezelf om verliefd te worden, maja als je dat doet, dan lukt dat juist niet....je moet t gewoon over je heen laten komen en niet jezelf gaan pushen.....geloof me, been there, done that

A-Man
25 February 2003, 19:34
Originally posted by Nightwolf
meid, je maakt mij niet wijs dat je niet meer verliefd wordt, dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen....van wat je hier hebt gepost, dwing je jezelf om verliefd te worden, maja als je dat doet, dan lukt dat juist niet....je moet t gewoon over je heen laten komen en niet jezelf gaan pushen.....geloof me, been there, done that

bAnAnAqUeEn
25 February 2003, 19:35
Originally posted by A-Man


hoe dat zo? zomaar?

ja ik had gezegd zo ja er komt vast een slot op mijn hart, omdat het zo'n pijn deed/doet.. en toen ineens was het er ook ookal wilde ik dat mss diep in mijn hart niet :(

Fade of Light
25 February 2003, 22:17
ondanks dat het je allemaal niet mee zit, denk ik dat je te impulsief bent

Dimas
25 February 2003, 22:33
Je weet wat ze zeggen. Het van je afschrijven helpt. Of je dat nu wel of niet op het forum wilt doen is ofcourse jouw eigen keuze.

Maar stop met van die 1-zin topics openen over hoe klote de wereld wel niet is. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het wat aanstellerig worden, zeker omdat je niks verder erover zegt dan wat losse kreten die je hier neergooit. Dus probeer wat duidelijker te zijn waar het om gaat. En als je ervoor kiest het niet met de mensen hier op het forum te delen, probeer het dan met iemand anders te delen, schrijf het op.

Het leven is nu eenmaal hard. De natuur is hard, en geeft absoluut niet om de mens. Daardoor zal het leven klote lijken op sommige momenten. Maar ga niet bij de pakken neerzitten. Probeer gewoon te blijven leven en het naar je zin te hebben.

A-Man
26 February 2003, 00:53
vertaling van dimas:
Lucht je hart...
zoniet hier dan aan iemand anders.

* die korte posts worden we niet veel wijzer van

*= edit van vertaler ;)

-----------
kop op, he!

Plankje
3 March 2003, 04:57
ff wat offtopic replies weg gehaald :).

Xero
3 March 2003, 18:15
Iedereen voelt zich wel eens klote. Je bent heus niet de enige.
Als je nou eens verteld hoe je je voelt, dan kunnen we je wel helpen of tips geven, maar met die korte replies van jou komen we niet verder. Het lijkt dan net of je aandacht te kort komt.

En als dat rotgevoel blijft, kan je beter naar de dokter gaan. ;)

bAnAnAqUeEn
3 March 2003, 21:30
jij bent er dan ook nog maar van november ! |:( dit is al veel langer aan de gang!

nuja ok ff ter verduidelijking dan korte historie

mei 2002 ik leer bart kennen, grote liefde lalala juli 2002 bart maakt het uit nadat hij terugkomt van amerika en mij bedrogen heeft met zijn beste vriendin lotte, ook een goede vriendin van mij nuja exvriendin, deed verschrikkelijk pijn enzo depressief geweest, 5kilo kwijt, ziek en misselijk en wat nog allemaal... met veel ups env ooral downs in betere periode gekomen, rond september 2002 terug zo beetje normaal gevoel enzo, nog altijd verliefd op bart maar minder enzo.. lala bart verkeert ondertussen met lotte doet verschrikkelijk veel pijn maar vind hier en daar wat troost en door school vergeet ik het een beetje.. dan maakt lotte het uit half september omdat ze hem bedrogen heeft . bart komt terug naar mij en zegt dat het hem spijt en dat hij nog altijd van mij houdt en lalalaalala. ik geen genade, wil wel gewoon vrienden zijn.. vanaf dan bart en ik speciale vrienden, ineens dieptepuntje een dag in november ergens, hij kust mij oude gevoelens komen boven en hij zegt ik hou van je lalalalaa nog zo van dat gezeik, maar hij wilt niet meer met me omdat hij mij al een s pijn gedaan had en dat wilde hij niet opnieuw.. ok dus wij gewoon speciale vriende gebleven enzo (mja dat voor zijn deel van de miserie)

nu gisteren kom ik ineens te weten dat hij achter mijn rug dingen zegt die :s :( die gewoon reuzeveel pijn doen :(
bv hij zegt elke dag tegen mij dat hij mijmist en dat hij eigenlijk nog wel van mij houdt en als ik dan vraag of hij nog van lotte houdt (btw die is biseksueel, die keer dat ze hem bedrogen had, was met een meisje :o) enhij zegt dan heel vastberaden en overtuigd enzo van niet, dat zij hem heel veel pijn gedaan heeft enzo en dat hij die niet meer wil enzo..
wat hoor ik gisteren? kennis van mij slaat babbeltje op msn met lotte en bart samen (die twee hebben nog wel vrienschappelijk contact) wat blijkt? bart ziet lotte nog zitten en heeft gans de tijd tegen mij gelogen,hij mist lotte veel meer enzo en die paar kussen in november bleken voor hem niet zooooo speciaal te zijn enzo (hoewel hij tegen mij constant zegt dat het zalig was en dat ik woooow kon kussen enzo lalala :() en blijkt ook dat die lotte zegt van 'en als ze je nog eens wilt BEKKEN zegde maar de waarheid', wat mij dus erg gekwetst heeft, omdat hij mij gekust heeft, ik heb eerst een paar keer weggetrokken enzo en daarna gekust, omdat ik mij niet meer kon inhouden, ik heb al die tijd nog van hem gehouden en dan is dat erg moeilijk! maar komaan , hoe durft die bitch! :( dit doet weer zo'n pijn enzo :( kweet echt gewoon niet wat te doen om al die miserie eindelijk achter mij te laten

PFP
3 March 2003, 21:35
*Mag niets zeggen kalm blijven PFP, in en uit ademen*

Advies:
Ga psychische hulp zoeken

Chrizlybeer
3 March 2003, 21:43
Originally posted by PFP
*Mag niets zeggen kalm blijven PFP, in en uit ademen*

Advies:
Ga psychische hulp zoeken

off topic
Ja mag jij ook wel eens doen, geef toch eens een keer normaal antwoord, en nou niet zeggen dat het goed bedoeld is en dat het goed is om psygische hulp te gaan zoeken bla bla. Ze zou bter naar de huisarts gaan, kan wel voor wat antidepresiva zorgen, dat spul wil wel eens helpen...

on topic
Dit wordt me iets te gecompliceerd, kan me heel goed begrijpen dat je je heeel kut voelt, maar goed dat wil nog niet zeggen dat het leven geen zin meer heeft, dr zijn nog zoveel andere dingen die wel leuk zijn. Maar goed als eerst zou k toch zeggen dat je echt moet kappen met die bart want die gast is toch echt wel een beetje niet helemaal goed (mijn mening dan).

Nou sterkte

Xero
4 March 2003, 00:36
Originally posted by bAnAnAqUeEn

Maar waarom ga je dan niet naar een dokter. Van dit soort dingen kan je behoorlijk depressief worden als je er niks aan doet.
En probeer zoveel mogelijk te genieten.

lief-heksje
4 March 2003, 12:38
ontopic:
ik weet dat het hard is,heb ook ongeveer in dezelfde situatie gezeten en ging er ook totaal onderdoor maar bij mij is het allemaal goed gekomen. maar zoals de meeste je aanraden,als je er echt zo hard van afziet,ben je echt wel best dat je eens naar een dokter gaat,ook al geloof je er niet in,het kan je echt wel helpen. ik heb het niet gedaan,en achteraf veel spijt van gehad.... voor de rest,good luck girl :aai: :*


offtopic:

PFP:
http://forumpics.phreakers.net/fuckoff.jpg

bAnAnAqUeEn
5 March 2003, 10:04
Originally posted by Xero

Maar waarom ga je dan niet naar een dokter. Van dit soort dingen kan je behoorlijk depressief worden als je er niks aan doet.
En probeer zoveel mogelijk te genieten.

die kan echt nix helpen .. echt niet, vorig jaar in de vakantie, nuja zo begin september bben ik ook naar de dokter geweest omdat ik geen eetlust meer had en omdat mijn regels heel onregelmatig werden (normaal zijn ze echt heel regelmatig) , al wat hij kon doen was pilletjes voorschrijven om mijn eetlust terug te laten komen, maar dat is ook maar half gelukt.. mja :s


btw, bart ontkent nu in alle talen dat hij zo achter mijn rug heeft zitten roddelen.. ik geloof hem echt niet.. :( fffff sukkel

Nightwolf
5 March 2003, 10:37
hij probeert z'n eigen hachje te redden door te liegen :[ leek me eerst wel een goeie gast maar nou helemaal nie meer :{ kutplayertje :no:

Helenaa
8 March 2003, 19:53
Het klinkt natuurlijk weer erg moeilijk, maar probeer hem gewoon te vergeten. En met dat"slot op mn hard" blabla, vind ik (mijn mening, die mag ik hier toch geven?') een beetje onzin eiggenlijk.

Je word echt wel weer verliefd, en wat dan nog, gewoon beetje leuke dingen gaan doen en veel met vrienden uitgaan enzo

laurier_garnier
9 March 2003, 10:47
ge weet dat ik er altijd ben voor u he pizzatje

A-Man
9 March 2003, 14:39
Originally posted by bAnAnAqUeEn
jij bent er dan ook nog maar van november ! |:( dit is al veel langer aan de gang!

nuja ok ff ter verduidelijking dan korte historie

--

Weg met die Bart.
Hoe kan je hem nog vertrouwen?
:huh:
Laat hem gaan.

bAnAnAqUeEn
9 March 2003, 16:46
Originally posted by Essebes
Het klinkt natuurlijk weer erg moeilijk, maar probeer hem gewoon te vergeten. En met dat"slot op mn hard" blabla, vind ik (mijn mening, die mag ik hier toch geven?') een beetje onzin eiggenlijk.

Je word echt wel weer verliefd, en wat dan nog, gewoon beetje leuke dingen gaan doen en veel met vrienden uitgaan enzo

ik bedoelde er eigenlijk gewoon mee dat ik het sleuteltje niet meer direct geef |:( zemoeten maar wat moeite doen als ze er in willen..

bAnAnAqUeEn
9 March 2003, 16:47
Originally posted by laurier_garnier
ge weet dat ik er altijd ben voor u he pizzatje

tnx boompjah :*

TheGroovMaster
15 March 2003, 01:10
je hebt mail :* :aai:

Dimas
15 March 2003, 01:23
Originally posted by TheGroovMaster
je hebt mail :* :aai:

was jij niet aan het zuipen in alkmaar?

mijisstoer
26 March 2003, 22:31
Wat is iedereen pessimistisch , ruik aan de madeliefjes in het weiland en hoor de vogeltjes in de lucht , bekijk het zonnig en blij en alles komt goed.
Vertrouw me alles komt goed.

darkangel112
27 March 2003, 06:58
Originally posted by mijisstoer
Wat is iedereen pessimistisch , ruik aan de madeliefjes in het weiland en hoor de vogeltjes in de lucht , bekijk het zonnig en blij en alles komt goed.
Vertrouw me alles komt goed.

lief:*

DarkSilence
27 March 2003, 17:49
Ik weet niet of je een hele goede vriendin of vriend hebt. Maar ik zou eerder voor een vriendin kiezen dan voor een dokter. Gewoon je hart luchten. Je zal merken dat er zat mensen zijn die om je geven. Dat is mijn ervaring. Verliefd wordt je echt wel weer. Ik begrijp dat je niet snel meer een relatie wilt en misschien is dat ook wel even goed. Maar krop et niet op, leef wel verder. Blijf niet steeds aan die ene persoon denken die jou niet waard is! sterkte meid! je komt er wel weer bovenop!

laurier_garnier
27 March 2003, 18:19
Originally posted by DarkSilence
[B]. Verliefd wordt je echt wel weer.

dat is ze ondertussen al trug hoor :z