PDA

Bekijk de volledige versie : Mido?


Ar-Tuur
1 March 2003, 15:56
Komt het nog goed met onze vriend Ahmed Hossam?

Ik las vandaag in de krant dat hij nu weer uit de Ajax-selectie is gegooid, nu vanwege kritische uitspraken. Koeman had hem al tegen zijn zin in weer bij de selectie gehaald terwijl het zijn laatste kans zou zijn, maar nu zal het toch wel voorbij zijn voor Mido? Anders wordt Koeman er niet geloofwaardiger op. Aan de andere kant kan Ajax tijdens de komende belangrijke wedstrijden best een spits gebruiken, zodat ze niet afhankelijk zijn van Ibrahimovic.

Nickchange
1 March 2003, 15:59
Je weet natuurlijk niet wat er allemaal voorgevallen is:)

Maar voor 'de keizer uit Egypte' is het dus duidelijk geen eer om voor zijn club te spelen.:Y)

Ik denk eigenlijk dat hij niet meer aan de bak komt bij Ajax, wordt voor Ajax denk ik een andere spits zoeken :+

AntiKezman
1 March 2003, 16:55
ik moet nog maar zien wat er gebeurt als Zlatan geblesseerd zou raken ofzow..dan denk ik dat ze Mido gewoon weer terug halen, want verder loopt er geen centrumspits rond in de selectie van Ajax (spitsen van Ajax2 zijn nog te jong en niet van dergelijk nivo)..tuurlijk kan je dat opvangen door een Litmanen of een van der Vaart op die positie tijdelijk neer te zetten, maja ik vraag me af en toe af of die 2 gasten ook nog leven.. :z

GregoorvanDijk
1 March 2003, 17:30
Ronald Koeman speelt nog liever met 10 man dan met Mido zegt hij :o Toch denk ik nie dat hij dat kan veroorloven. Als we Mark moeten geloven dan wint Ajax de CL.. Stel je voor de finale is 2 minuten oud en Zlatan valt uit, verder niemand beschikbaar.. Zie je t voor je? Dan maar met 10 man gaan spelen :o

Superjood
1 March 2003, 18:02
k weet nu wel zeker dat mido dit jaar niet meer zal spelen voor ajax 1. er schijnt eind maart de kampioeschappen van afrika? te zijn onder 21 , en de kans is groot dat hij daar heen gaat. als het aan mij ligt ben ik hem liever vandaag dan morgen kwijt. opzouten met die verwende nesten. het is een eer om ajacied te zijn

GregoorvanDijk
1 March 2003, 19:03
Originally posted by Superjood
k weet nu wel zeker dat mido dit jaar niet meer zal spelen voor ajax 1. er schijnt eind maart de kampioeschappen van afrika? te zijn onder 21 , en de kans is groot dat hij daar heen gaat. als het aan mij ligt ben ik hem liever vandaag dan morgen kwijt. opzouten met die verwende nesten. het is een eer om ajacied te zijn

Mja, dat vindt hij dus nie :( Ik wil ook alleen maar spelers die het een eer vinden bij ons te werken. Zoals WIljan Vloet, die laat dat echt merken, mooi vind ik dat :)

Dante Thomas
1 March 2003, 19:15
ze Schijnen nu ook op zoek te zijn naar een wat ervaren spits.
volgens mij moeten ze hem gewoon het seizoen uit laten spelen in ajax2 en daarna maar kijken wat ze ermee doen,hij zal toch wel wat geld waard zijn?

BlueWolf
2 March 2003, 00:39
Originally posted by bartje518
Stel je voor de finale is 2 minuten oud en Zlatan valt uit, verder niemand beschikbaar..
Blijf dromen :z

Superjood
2 March 2003, 10:06
Originally posted by BlueWolf

Blijf dromen :z
lees die topic is ff. das de mening van bart, en door dit soort zinloze replys wordt alleen maar afgeweken van de ware aard van deze topic.

als ajax een spits wil halen, kan dat alleen tot 11 maart en moet deze uit de nederlandse competitie komen. dan kunnen ze er dit seizoen nog gebruik van maken. waarom geen arnold bruggink? hij is overbodig bij psv, en zal best een versterking wezen.

bruggi
2 March 2003, 13:00
Originally posted by Superjood

lees die topic is ff. das de mening van bart, en door dit soort zinloze replys wordt alleen maar afgeweken van de ware aard van deze topic.

als ajax een spits wil halen, kan dat alleen tot 11 maart en moet deze uit de nederlandse competitie komen. dan kunnen ze er dit seizoen nog gebruik van maken. waarom geen arnold bruggink? hij is overbodig bij psv, en zal best een versterking wezen.

ik denk ook dat ie zeker een versterking voor ajax kan zijn :o...
maar Arnold Bruggink gaat NOOIT van zn leven naar ajax... NOOIT zegt ie... en ik hoop echt dat we m op zn woord mogen geloven

Superjood
2 March 2003, 19:21
Originally posted by bruggi


ik denk ook dat ie zeker een versterking voor ajax kan zijn :o...
maar Arnold Bruggink gaat NOOIT van zn leven naar ajax... NOOIT zegt ie... en ik hoop echt dat we m op zn woord mogen geloven
tsja nu hoor ik weer dat ze eventueel denneboom of hoogendorp willen huren tot de zomer

JoY_RFJK
2 March 2003, 19:25
ik hoef niet perse een verhaal van 2km te vertellen over mido...

het is gewoon een asociale, arrogante sukkel... weg ermee!