PDA

Bekijk de volledige versie : Sentjens wint Kuurne-Brussel-Kuurne..


GregoorvanDijk
3 March 2003, 13:15
Mooi succes voor die man :). Aangezien ik toch niks te doen had van de pijn had ik dat maar opgezet. Mooi hoe hij Bramati gewoon klopte. Ik had t nie mee verwacht toen ie het steeds moeilijk had met demarages. En dan komt ie ook nog uit het zuiden zo te horen.. Hmm, dat wordt een nieuwe ster :) Met de Amstel-Goldrace ben ik trouwens op vakantie bedenk ik net :(.. Wordt de eerste Goldrace sinds jaren die ik mis :'(.. En had nog wel op de Cauberg willen staan 8-)

Stapper
3 March 2003, 13:18
toen ik het gister zag dacht ik echt van, wie is die gast, maar hij heeft het goed gedaan, net op het juiste moment weg gaan en zorgen dat de rest geen zin meer had om hem terug te halen
het is ook een moeie opsteker voor rabo, zaterdag hadden ze bijna omloop het volk (geloof ik) gewonnen met moerenhout maar der zat een belg voor :[

Ar-Tuur
3 March 2003, 13:19
Wielerseizoen weer begonnen 8-) Ik heb het een en ander van die wedstrijd gezien ja, was wel gaaf. Hopelijk wordt die jongen nog beter en is het een nederlands wielertalentje. Ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord als ik eerlijk ben :o

AntiKezman
3 March 2003, 14:15
Originally posted by bartje518
En had nog wel op de Cauberg willen staan 8-)

je kan trouwens beter op de Eijzerbosweg gaan staan als je gaat kijken naar de Amstel Gold Race. Das nl de zwaarste klim van de AG-race en daarna is er nog genoeg tijd om je te verkassen naar een kroeg in de buurt :Y) waar je de rest van de koers kan zien. De Cauberg stelt niet zoveel voor vind ik persoonlijk..viel me best wel tegen..had um wel een stuk zwaarder verwacht die klim. Naja daar ging het niet echt over eigenlijk dit topic :z

Ik vond het ook zeer verrassend dat ik Sentjens zag winnen, want had nog nooit van die knakker gehoord :D tbegint wel weer helemaal te kriebelen als ik dat wielrennen op tv zie..die schitterende klassiekers en wereldbekerwedstrijden... 8-) hopelijk dat het weer wat beter wordt de komende tijd (temperatuur omhoog zou wel prettig zijn... :z), want dan kan ik zelf ook weer wat meer fietsen :)

GregoorvanDijk
3 March 2003, 20:33
Heerlijk ja, de Limburgers Sentjens en Van Heeswijk, 1 en 2 in Kuurne en de Omloop :).. de Eyserboschweg schrijf je trouwens met Y :).. Die is inderdaad zwaarder, maar ga jij maares de Cauerg en de Keutenberg 3x opfietsen, dan worden ze wel zwaar.. Of de Daelemerweg vanuit Valkenburg, die moest deze jongen elke zaterdag opfietsen naar zijn werk.. :{ :(

AntiKezman
3 March 2003, 21:52
Originally posted by bartje518
Heerlijk ja, de Limburgers Sentjens en Van Heeswijk, 1 en 2 in Kuurne en de Omloop :).. de Eyserboschweg schrijf je trouwens met Y :).. Die is inderdaad zwaarder, maar ga jij maares de Cauerg en de Keutenberg 3x opfietsen, dan worden ze wel zwaar.. Of de Daelemerweg vanuit Valkenburg, die moest deze jongen elke zaterdag opfietsen naar zijn werk.. :{ :(

jah ik was er wel vrij zeker van dat ik het fout schreef :Y) geen zin om op te zoeken..en de Keutenberg vond ik trouwens 1x wel genoeg :D..kwam die 1e bocht niet zo best door (tegenligger..:(), dus stond toen meteen geparkeerd aan het begin..gelukkig is die klim niet zo lang, dus kwam ik wel redelijk fris boven..3x fietsen doet echt pijn :D 3x de Cauberg is best wel te doen denk ik..daar kan je tenminste een beetje in een ritme komen en het wegdek is ook heel erg goed (itt de Eyserbosweg en de Keutenberg) en hij is niet zo supersteil...

tering..krijg echt rete veel zin om te gaan fietsen in het mooiste deel van het land..ga zeer waarschijnlijk 31 augustus de Amstel Gold Race rijden..250 kilometertjes zwoegen..kent er iemand nog een goedkoop hotelletje in de buurt van de startplaats?? (tussen Heerlen en Kerkrade..O-))

GregoorvanDijk
3 March 2003, 22:04
Formule 1-hotel, aan de Kaalheidersteenweg.. Neem bus naar Kerkrade-stadion en laat stadion rechts liggen, dan kun je naar de stard met de bus..

HugoBoss
3 March 2003, 22:14
Originally posted by bartje518
de stard


bartje toch:D