PDA

Bekijk de volledige versie : Splinter Cell


The6thgate
3 March 2003, 15:24
Zijn er hier liefhebbers van dit spel?:)
ik ben m al een tijdje aan het spelen en vind het een geweldig spel:D

alleen heb ik net per ongeluk mn profile eruit geknikkerd dus kan ik opnieuw beginnen|:( :+

maar goed wat vinden jullie ervan:)

lou
3 March 2003, 15:35
Ik heb um op de Xbox . Vind het wel leuk . Alleen ik haat die levels waarbij je niet mag schieten . Ik snap wel dat het de bedoeling is om te sneuken , maar bij de levels is het soms zo moeilijk . Ik ben nu denk ik in het ena of 2na laatste level . Maar ik vind het in vergelijking met Metal Gear Solid eigenlijk niks

Stapper
3 March 2003, 17:16
bij de cube, pc en ps2 krijg je extra levels :+
maar ik weet nog niet of ik hem ga kopen

lou
3 March 2003, 17:19
Bij de xboxlive! kan je ze downen :] . Dus er kunnen zelfs nog meer levels bij komen dan die 5 extra levels bij de ps2 en GC zitten :Y)

SpiNe
3 March 2003, 17:30
roddelalert:je kan misschien via internet ook splinter cell levels downen op je cube:p :]

The6thgate
3 March 2003, 17:42
kan je ook levels downen voor de pc? dacht alleen bij xbox:)
naja we zien wel. en gvd nou heb k nog geen savegames gevonden:+

lou
3 March 2003, 17:47
Originally posted by SpiNe
roddelalert:je kan misschien via internet ook splinter cell levels downen op je cube:p :]

:] Jammer genoeg heeft de Gamecube geen Hardeschijf:]




kan je ook levels downen voor de pc? dacht alleen bij xbox


Kan denk ik ook wel op de PC . Op www.gamefaqs.com zijn misschien wel save games die je kan downen voor SC .Er komt trouwens al een vervolg op SC . Op de E3 ( Game beurs )komen de eerste beelden

Roacher
3 March 2003, 18:58
ik ga hem ook misschien kopen op de ps2.. Ziet er echt een topper uit!! Maar wel beetje moeilijk

lou
4 March 2003, 17:15
Maar wel beetje moeilijk

Valt wel mee . Alleen levels waar je niet mag schieten en levels waar de missiedoelen onduidelijk zijn . Ik zat bv een tijdje vast waar je lijken moest verstoppen . Als ze dat nou gingen vermelden had het me een hoop frustraties gescheeld :|

The6thgate
4 March 2003, 17:47
Originally posted by lou
Valt wel mee . Alleen levels waar je niet mag schieten en levels waar de missiedoelen onduidelijk zijn . Ik zat bv een tijdje vast waar je lijken moest verstoppen . Als ze dat nou gingen vermelden had het me een hoop frustraties gescheeld :| je moet gewoon elk lijk verstoppen:)
levels waar je niet moet schieten vind ik wel leuk eigenlijk, lekker sneaken. en onduidelijke missiedoelen zijn ook niet zo lastig uit te voeren. een beetje rondkijken en logisch nadenken is genoeg om eruit te komen:)
en ik kan weer verder:D 8-)

lou
4 March 2003, 17:52
Sneaken is wel leuk, maar ik maak meestal teveel herrie :x . Maar dat ene level waarbij je langs die dakgoot ofzo in dat restaurant komt , daar moest je alle lijken verstoppen . Ging steeds dat alarm af , terwijl ik het ongezien deed. Ging maar bij gamefaqs kijken hoe ik verder moest komen ( heiligschennis i know :rolleyes: ) En toen wist ik eindelijk dat je die lijken moest verstoppen . Later deed ik dat de hele tijd :)

Headliner
5 March 2003, 08:37
splinter cell op de gamecube, yeah right :no: :rolleyes: :|

ik heb hem op de x-box, maar bijna nooit gespeeld, volgens mij was ik nog ergens bij die tutorial blijven hangen :D :z

lou
5 March 2003, 16:17
splinter cell op de gamecube, yeah right

SC komt echt op de gamecube . Die tutorial vond ik btw ook onduidelijk op sommige punten .