PDA

Bekijk de volledige versie : GP van Australië


GregoorvanDijk
4 March 2003, 23:17
Onder meer om Oizo weer terug te lokken en het forum ook voor hem wat aantrekkelijker te maken :thumbsub: Bovendien lok je hiermee ook Diez weer naar sport.

1. M. Schumacher
2. K. Raikkonen
3. D. Coulthard
4. R. Barrichello
5. J. Trulli
6. F. Alonso
7. N. Heidfeld
8. J. Verstappen O-) :+

Tyskie
4 March 2003, 23:21
Even een tip tussen lippen en neus en oren door: winpagina.nl komt deze keer ook weer met een F1-manager. :thumbsup:

jdiezrequejo
5 March 2003, 01:30
ff snel tv aanzetten, voorbeschouwing begint

AntiKezman
9 March 2003, 01:57
loopt wel als een trein dit topic :thumbsup:

over uurtje de start..wie gaan er nog meer kijken?? :wave: :Z :Y) :O 8)

:7

HugoBoss
9 March 2003, 11:14
kheb de start ervan gezien in t cafe, om een uurtje of vijf ofzo thuis nog ff gekeken maar viel zoals gebruikelijk vrij snel in slaap....

coulthard heeft gewonnen..... toch?:)

TheGroovMaster
9 March 2003, 12:17
wie gaat er winnen???

ik denk toch dat M Schumacher weer gaat winnen, hij was toch wel erg veel sneller als de rest.

we zien het zo wel..... en degenden die hem hebben gezien van morgen... ik was nog aan het stappen dus kijk em nu. don't tell me!


edit.... ik heb boven de lijst niet gekeken trouwens :D /edit

GregoorvanDijk
9 March 2003, 12:41
Nou mensen, het is voor het eerst sinds Maleisië 2001 ongeveer dat ik me niet stierlijk heb verveeld tijdens een race. Wat een wedstrijd!! Er gebeurde aan één stuk door wat. Wie de race uiteindelijk won kon me niks schelen. Het enige dat ik een beetje vreesde was dat Ferrari niet gestraft zou worden voor de foute keuze aan t begin, maar wat deed het ertoe? De wedstrijd boeide van begin tot eind, echt schitterend. Er gebeurde teveel om op te noemen. Duidelijk was was dat SChumacher nog steeds het snelst is, maar dat hij niet meer als een warm mes erdoorheen gaat. Raikkonen reed een sterke race, zelfde gold voor DC, die eigenlijk wel onopvallend reed. Jos de race uitgereden, meer zat er helaas nie in :(.

AntiKezman
9 March 2003, 15:41
gelukkig had Ferrari een verkeerde keuze gemaakt met de banden..verder zie ik het vrij somber in voor de rest van het seizoen, want ze zijn toch nog steeds superieur..vann8 wel genoten iig..k loop al jaren te roepen dat de F1 meer op de CART-Series moet gaan lijken en vanaf dit seizoen begint het er werkelijk op te lijken (qualify, puntenverdeling uitgebreid, safety car sneller in de baan, meer strijd op de baan, constant wisselende leider) Voor de rest van het jaar zal Ferrari denk de dienst uitmaken en zal het daarachter wel ontzettend spannend blijven met teams die nauwelijks voor elkaar onder doen (Williams, McLaren, Benneton, Sauber, BAR) ...ik zou zeggen: rot op met die Ferraris, want dan krijg je tenminste weer een spannende F1 :z..ik juich elke uitgevallen Ferrari toe al was ik tot een 2 jaar geleden wel voor de rode brigade..nu schijt ik erop..zie liever gasten als Montoya, Villeneuve, Trulli, Raikkonen (al lult ie wel alsof ie een drol in z'n broek heeft liggen..hij heeft wel kloten en had zelfs kunnen winnen vandaag) en zelfs Couthard op kop rijden..

jdiezrequejo
9 March 2003, 20:21
Mooi Mooi mooi :thumbsup:

En geweldig begin van het seizoen, al had ik liever M Schumacher eerste gezien ;)
Maar niettemin heb ik erg genoten :D

Jammer van jos dat wij niet van zijn start hebben mogen kunnen genieten, maar wie weet komt dit goed in sepang :D

Heb ook maar 5 uurtjes geslapen, en ben dus bekaf :p Maar voor de F1 heb ik het wel over :thumbsup:

Op naar de vele tropische regens, of warme hitte oftewel Sepang! :D :thumbsup: :)

AntiKezman
9 March 2003, 20:40
Originally posted by jdiezrequejo

En geweldig begin van het seizoen, al had ik liever M Schumacher eerste gezien ;)


joh..vin je dat nog steeds leuk dan?

............................

:kots:

TheGroovMaster
9 March 2003, 20:53
schumacher blijf me favo! maar iedereen heeft een zeer goede race gereden vind ik. allemaal wel, DC, monotya ook wel aardig, jammer van die spin, kimmi ook zeer goed (ook hoe die zich tegen schumi heeft kunnen houden), schumi jammer dat ze bardboard waren afgebroken maar tis niet anders, hoort er allemaal bij.

schumi was inderdaat weer dominant, als dat zo door gaat met de races zal die ongetwijveld weer kampioen worden, baricello zl em dit jaar wel een moeilijke brok worden denk ik, jammer dat ik zijn contract staat dat ie schummi moet voorlaten. hopelijk is dat dit seizoen niet nodig om van die gare actie zoals in oostenrijken toen.

Zal inderdaat een veel spannender seizoen worden dit jaar. races zullen boeiender worden, alleen jammer van de kwalificaties, die waren toch super leuk volle baan en goed plannen. Wel beter die nieuwe regels, betere race gewoon!

AntiKezman
10 March 2003, 00:27
Originally posted by TheGroovMaster
neem nog een borrel :wave:

jdiezrequejo
10 March 2003, 07:33
Originally posted by AntiKezman


joh..vin je dat nog steeds leuk dan?

............................

:kots:

jah, en wat is daar mis mee? :x Mag je tegenwoordig niet een kampioen als favoriet nemen :rolleyes:



.......


:aai: