PDA

Bekijk de volledige versie : ik mis m'n beste vriendin...


Nightwolf
5 March 2003, 00:39
heb haar 2 zomers geleden ontmoet op de Dominicaanse Republiek. we leerden elkaar kennen via ICQ, we spraken elkaar heel erg vaak en na iets meer dan ene jaar besloot ik om haar op te zoeken (helaas met m'n ouders maar goed :{ :)). de tijd die ik daar heb gehad was echt geweldig, de dingen die we samen deden, de dingen waar we t over hebben gehad, heb haar hele familie ontmoet, ze heeft me de hoofdstad laten zien (koloniale zone, de stad, etc.), dat was allemaal echt geweldig :)

nadat ik daar ben geweest, is ons contact steeds minder geworden, we kregen t beide drukker, ze kreeg een vaste vriend en zo zag ik haar steeds minder op msn (die we ondertussen dus gebruikten ;)) en dat vond (nu nog steeds) ik heel erg spijtig. en de laatste (lange) tijd ben ik nie echt vrolijk meer en eindelijk weet ik hoe dat komt, ik mis haar verschrikkelijk :{ de laatste tijd moet ik heel vaak terug denken aan bovenstaand verhaal, alsof ik t opnieuw beleef. ik probeerde net een mailtje te sturen maar de ene emailadres bestond nie meer en de ander zat vol....en ben nu wel bang dat ze die ook nie meer gebruikt :{

*zucht* ik wou dat we elkaar weer konden zien en weer de tijd van ons leven zouden kunnen hebben :(

Laura I miss you :(

FiZz
5 March 2003, 13:24
internet sucks... bellen! schrijven! komt vaak wel over.

LoeLoe
5 March 2003, 14:04
Originally posted by FiZz
internet sucks... bellen! schrijven! komt vaak wel over.

Als jke haar adres hebt of haar telefoonnummer ofoz zou ik het zeker via die weg proberen.

PFP
5 March 2003, 14:34
Originally posted by FiZz
internet sucks... bellen! schrijven! komt vaak wel over.

ja mee eens. Stuur gewoon een leuke lange brief met veel foto's erbij en wel vragen of ze dat ook wil doen :thumbsup:

A-Man
5 March 2003, 15:27
vervelend..
Schrijven, bellen misschien?
enneh, verder, jah, het was een mooie tijd toch?
Life goes on.

Nightwolf
5 March 2003, 15:55
Originally posted by FiZz
internet sucks... bellen! schrijven! komt vaak wel over.

mja ik probeerde dus te emailen maar haar inbox zit vol en maar heb haar echte adres en telefoonnummer niet.....zij heeft mijn nummer echter wel

heb 3 foto's gekregen toen ik terug naar Nederland ging....foto's met een heleboel herinneringen :) *zucht*

btw, als je dat zegt, wat doe jij dan nog op internet? :z

anouk
5 March 2003, 16:52
Das echt kut als je iemand zo mist, ik mis iemand ook heel erg. Ik denk dat diegene me niet meer wil spreken maar het gevoel is idd heel kut!
Mischien is er een manier om haar telefoon nummer te achterhalen?!
En anders maar zeuren bij je ouders om nog een reisje:p

FiZz
5 March 2003, 17:59
Originally posted by Nightwolf


mja ik probeerde dus te emailen maar haar inbox zit vol en maar heb haar echte adres en telefoonnummer niet.....zij heeft mijn nummer echter wel

Uhm... jah... echt Super goede beste vrienden dan als je der telefoonnummer of adres niet eens hebt :{

Nightwolf
5 March 2003, 22:55
t was alsof dit topic een teken was voor iemand daar boven want vanaaf kwam ze online :D (jammer genoeg is ze net weer off :() en t heeft me 1000x beter laten voelen in t half uurtje dat we elkaar spraken. en nu heb ik gelijk ook haar nummer gevraagd en adressen uitgewisseld :)

A-Man
5 March 2003, 23:21
:thumbsup: kwel
telepathie :) lol :p

DarkAngel
6 March 2003, 09:39
Originally posted by Nightwolf
t was alsof dit topic een teken was voor iemand daar boven want vanaaf kwam ze online :D (jammer genoeg is ze net weer off :() en t heeft me 1000x beter laten voelen in t half uurtje dat we elkaar spraken. en nu heb ik gelijk ook haar nummer gevraagd en adressen uitgewisseld :)

goed zo lieverd :aai: :* :* :* :*

psychobunny
6 March 2003, 14:16
fijn voor je :)

Nightwolf
6 March 2003, 14:36
Originally posted by A-Man
:thumbsup: kwel
telepathie :) lol :p

onbewuste telepathie....who knows :)

Originally posted by DarkAngel


goed zo lieverd :aai: :* :* :* :*

toch nog troost van m'n nichtje :$ :)