PDA

Bekijk de volledige versie : te weinig rechten


Opm2
5 March 2003, 19:44
ik vindt adt de gamers dieop dit forum te weinig rechten hebben wij mogen hier bijna niks
geen reclame maken das toch onmogelijk
enzo kan ik eeuwig blijven verder gaan:O

Nightwolf
5 March 2003, 19:52
gamers te weinig rechten op dit forum? check alle topics in dit forum :{ en lees de regels van dit forum die je hier (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=17630) kunt vinden, wat ook t bovenste topic is in games

lou
5 March 2003, 19:59
geen reclame maken das toch onmogelijk


Op bijna alle goede gamesites die ik ken , mag je geen reclame maken . Lijkt me trouwens wel logisch . Dan gaat straks iedereen voor zijn site een topic maken , als dat zou mogen .

Saint_K
5 March 2003, 21:33
en ik vind dat we off-topic moeten kunne gaan! We komen om hier te praten over games, en als er genoeg is gezegt over 1 game en we gaan verder op een ander, dan is dat toch alleen maar leuk? en word het hier misschien ook drukker, want dan hoeve we niet voor elk dingetje waar we het over hebbe constant een nieuwe topic te openen, ken je temiste lekker door lullen!

Greetz

Nightwolf
5 March 2003, 21:56
ik kan zo een paar topics d'r uit pikken waar offtopic is gegaan

Forza_vitess
6 March 2003, 04:03
van nu af aan, als je het over een spel hebt, moet je het woord "game" noeme, en niet meer de naam van het spel! is namelijk reclame

Saint_K
7 March 2003, 18:05
Originally posted by Nightwolf
ik kan zo een paar topics d'r uit pikken waar offtopic is gegaan

Ja idd, maar we worden er vaak zat op aangesproken dat we niet off topic mogen gaan!

Nightwolf
7 March 2003, 18:43
ligt eraan wat voor topic t is :z

Youssef
7 March 2003, 18:57
Wat voor rechten kun je nou missen op een game forum :? Niet veel lijkt me :{ Gewoon over games praten is toch niet zo moeilijk? :aai: