PDA

Bekijk de volledige versie : SBS6, Hans Kraaij Junior etc.


JoY_RFJK
5 March 2003, 22:52
Dit lijkt op de topic van bartje, maar toch anders ;)

Wat een prutsers zeg... hebben die lui van SBS6 nou nog steeds niet door dat ze ontzettend amateuristisch bezig zijn? Hart van Nederland... opzich wel lachen... maar 't is eigelijk allemaal heel slecht... vergeleken met andere tv zenders...
Dan hebben we het over dat Amstelcup voetbal... ik wil t nie hebben over 't speelschema ofzo... maar kijk eens hoe die oelewapper van een Hans Kraaij junior interviewed...
heb je net dat interviewtje tussen Pierre van Hooijdonk en Hans gezien? Whahaha echt komisch gewoon... die hans wilt over andere dingen lullen dan de wedstrijd... en kijk hoe pierre reageert... ze hadden gewoon bijna ruzie net... en die hans dan maar doorgaan omdat ie antwoord op z'n vraag wilt... gaat ie het hebben over o.a. Kuijt (dacht ik :{ )...

Pierre : "Ik heb je nog voor de wedstrijd gezegd dat ik 't niet over dingen wou hebben buiten de wedstrijd om"

Hans: *licht in paniek* "Maar Pierre... wat moet ik dan vragen"

Pierre: "Ga het hebben over de wedstrijd ofzo... of over de 2 doelpunten van van Persie... zo,niet dan ga ik wel"

Hans: "Achhh pierre.. kom op... de mensen thuis hebben er toch recht op om te weten wat jij van Kuijt vind? Speel je volgend seizoen nog voor Feyenoord?"

Pierre: "Ja sorry hoor... je probeert me gewoon voor 't blok te zetten... ajuus..."

(jah hij zal niet helemaal kloppen... maar zo ongeveer was ie wel :D:D)

gaan ze terug naar de studio... zie je al die andere gasten lachen enzo.. mooi man...
*) *)

Zelf van Hanegem vond 't dom...
en SBS6 staat op de rug van Vitesse... ik schaam me dood... :d :d :d

Wat is slechter... de interviews voor en na de wedstrijd van Hans Kraaij Jr. ? of van Frits Barend?

*) *) :9

Arie-Kanarie
5 March 2003, 22:57
Originally posted by JoY_RFJK

Zelf van Hanegem vond 't dom...
en SBS6 staat op de rug van Vitesse... ik schaam me dood... :d :d :d



Ik zag net nog een neger met Amstel Malt op z'n buik

JoY_RFJK
5 March 2003, 22:59
Originally posted by Arie-Kanarie



Ik zag net nog een neger met Amstel Malt op z'n buik

ja... und? :? maarja... laten we me topic nie verneuke

AntiKezman
5 March 2003, 23:46
Originally posted by Arie-Kanarie



Ik zag net nog een neger met Amstel Malt op z'n buik

volgens mij had ie een bavaria in zijn hand... :wave:

GregoorvanDijk
5 March 2003, 23:53
Ik heb het niet gezien, na die ene opmerking van van Cuijlenborg heb ik SBS alweer weggezapt..
Ach, gisteren zag ik vol walging Mario Been staan. Snap nog steeds niet wat ie daar deed.. Ik zal nooit vergeten dat de man bij de bekerfinale tegen Feyenoord in de Kuip opdraafde met een Feyenoordsjaal om zijn nek terwijl hij er bij Roda een heel seizoen de kantjes van afgelopen had... Na de 3-0 nederlaag van zijn werkgever liep 'ie triomfantelijk door het stadion. Wat een matennaaier!!!
Maargoed.. SBS is in feite niet slechter dan Studio Sport natuurlijk. We hebben in Nederland werkelijk de meest verzadigde sportuitzendingen die je maar kunt voorstellen. En we hebben het zelf aan ons zelf te wijten, want al jaren zit heel Nederland toch weer voor de buis onderuitgezakt naar die blaaskaken te kijken, terwijl we jaarlijks verder afgleden qua niveau.
Het is zelfs zover dat de kijker geminacht wordt door die arogante omroep. Vroeger was het een eer om Studio Sport te mogen presenteren. Tegenwoordig zit een tweederangs-verslaggever als Humberto Tan walgelijk relaxed lachend het sportjournaal te presenteren.
Hoe anders gaat het in de landen om ons heen. België bijvoorbeeld, of Duitsland. Kijk bij onze oosterburen eens. Programma's boordevol waardevolle achtergrondinformatie waar je als kijker echt op zit te wachten. Mooie raportages over clubs, informatie over acties van fans. Bijvoorbeeld bij vrije trappen even een circeltje van 9 meter 15. Geen softe analyses na afloop van nietszeggende figuren als Ronald Spelbos, Wim Jonk of Ruud Gullit. Geen afkeer van clubs, niemand wordt genegeerd, en niemand (ajax) wordt hopeloos opvallend bevoordeeld. Zo hoort het!

Maarja, wij zitten met Hans Kraaij Jr. en Mart Smeets.. :(:Z

MarkNMGN
6 March 2003, 10:49
wen er maar alvast aan joy, volgend jaar zie je het hele jaar vites op sbs

JoY_RFJK
6 March 2003, 11:43
Originally posted by MarkNMGN
wen er maar alvast aan joy, volgend jaar zie je het hele jaar vites op sbs

:Z :Z ...

Nickchange
7 March 2003, 15:16
Ja das al een van de vele redenen waarom je niet moet degraderen daar komt nog bij dat je minder geld krijgt, er elk weekend voor $B$ op de vrijdagavond wordt gespeeld. En dat allemaal voor een uitzending die begint om 11 uur met daarin 40% zoutloos gebrabbel van van Cuijlenborg en van Breukelen 40% van de tijd reclames voor sexlijnen en 20% voetbal met slecht commentaar.


:no: :no:

-MOI-
7 March 2003, 15:50
Het was idd verschrikkelijk... En dan nog iets, kies voor 1 wedstrijd en zend niet 3 halve (of kwart) wedstrijden uit met ook nog eens reclame waarin notabene een doelpunt valt |:(

JoY_RFJK
7 March 2003, 15:54
Originally posted by -MOI-
Het was idd verschrikkelijk... En dan nog iets, kies voor 1 wedstrijd en zend niet 3 halve (of kwart) wedstrijden uit met ook nog eens reclame waarin notabene een doelpunt valt |:(

ja inderdaad... reclame.. kerl... niet normaal.. maarja ik had dat doelpunt tog nie wille zien.. :p

Ar-Tuur
7 March 2003, 22:37
Hmm, ik vind Humberto Tan toch geen slechte presentator. Hij presenteert af en toe wat luchtiger, maar zonder daarbij slecht te worden. Het is niet zo dat ie altijd de clown uithangt. Maar het klopt dat de sportuitzendingen in het buitenland, Duitsland bijvoorbeeld, vaak wel wat meer inhoud hebben.

JoY_RFJK
8 March 2003, 01:41
Humberto is de man...8-)