PDA

Bekijk de volledige versie : Weet ut niet echt goed


Elysium
6 March 2003, 16:47
Weet niet of dit wel bij klaagcorner moet maarjah... Here we go: ik weet niet echt goed watteur met me scheelt de laatste tijd. Ik ben precies veel minder sociaal als vroeger en een stuk serieuser, ik durf veel moeilijker gesprekken aan te gaan. Ik heb ook niet echt meer veel vertrouwen in mensen|:( Misschien komt dit doordat mn vriendje met me gebroken heeft, een dikke maand geleden. (We hebben een hele tijd verkeerd, nu hoor ik nix meer van hem:{)Maar dit is niet alleen bij jongens maar zowel bij meisjes, ik ben bang dat ze me na een tijdje ook laten vallen omdat ik niet leuk genoeg meer ben of dat ze me gewoon gebruiken:/ Ben meestal bang dat ze me maar saai gaan vinden. Iedereen is druk bezig 'aan het leven' en ik kom precies nergens:{ Ik probeer echt wel blij te zijn voor mn vriendinnen als zij gelukkig zijn, maar voel me dan nog rotter. Ik zie ze echt wel graag, daar niet van. Ben gewoon bang dat ik op de duur niet meer zal voldoen:| Dit zal wel errug zielig klinken:x Ik weet zelf niet goed wat ik ermee moet aanvangen:? Kheb wel heimwee naar 'litl' happy me' van vroeger... Mjah sorry dit moet wel zo irritant zijn:$

Stapper
6 March 2003, 17:03
je wilt gewoon ff niet de zelfde fout begaan die je met je "ex" hebt gedaan, daarom doe je het een stukkie rustiger aan, dit zorgt der voor dat je minder met mensen gaat praten en minder met nieuwe mensen omgaat om geen gevoelige band aan te gaan

ik denk dat het over een tijdje, als je over je verlies heen bent, het wel over gaat en dat je een stukkie sociaaler word

psycho_poedel
6 March 2003, 19:52
jah,ik denk het ook,wat dat stapper zegt
gewoon ff meer rustiger aan door die breuk,
zal na verloop van tijd wel weer beteren,
trust me!:thumbsup: :)

A-Man
7 March 2003, 21:50
dit hoort bij psycholgie

Je kan het wel,
je moet je droevige gevoel geen rede vinden om opeens ook zo te gedragen de hele tijd. Tuurlijk kan dat welles, maar je bent toch niet opeens totaal verandert toch? Je bent toch eigenlijk nog steeds wel dat vrolijke meisje. Wees niet bang om dom enzo gevonden te worden, das nog altijd beter als droevig voelen.

Sterkte!
Succes

Plankje
8 March 2003, 12:58
paar replies verwijderd. De volgende die niets nuttigs te melden heeft, krijgt een waarschuwing/eventueel ban. Ga maar weer verder ontopic vanaf hier :)

0Vera
9 March 2003, 10:35
Je bent op je neus gegaan en bent nu een tijdje getekend. Dat hoeft niet erg te zijn, het hoort overigens ook een beetje bij het ouder worden he, en als je wonden een beetje geheeld zijn komt het vanzelf goed met je!!
Maak je niet teveel zorgen, als je een vriendin hebt aan wie je dit kunt vertellen, moet je dat gewoon doen, dan kan zij je ook weer een beetje op de goeie weg helpen!!
:*