PDA

Bekijk de volledige versie : Me pa schopt me het huis uit...


LoeLoe
7 March 2003, 08:11
Jan nu denken jullie zeker van WTF :?
Maar ut is dus echt zo. Binnen nu en een paar weken is het huis verkocht en waar ik heen ga..jah dat zal hem een rotzorg zijn.

Nou jah niet dat ik bij anderen geen onderdak kan vinden ofzo maar ik weet precies hoe het nou gaat lopen. Ik ga voor 'een paar weken' terug naar me ma net zolang tot ik wat gevonden heb...en aangezien ik waarschijnljk toch niks kan vinden voorlopig (in Venray is het heel moeilijk om een woning te vinden als je niet urgent bent) en het einde van het liedje is dat ik volgend jaar nog hier zit.

Maar godverdomme dat wil ik helemaal niet. Ik ben niet voor niets hier anderhalf jaar geleden weggegaan :? Jah toch:?

Nou jah ik moet straks naar zo'n soort van advocaat en dan kijk ik wel waar hij me mee kan helpen maar ik ben nu gewoon zo boos op me pa..weet je hij komt hier gewoon binnen bij me ma (war ik nu toevallig ben) en hij zegt jah mo ik ga het huis verkopen. En waar ik heen ga zal hem een worst zijn :?

Maar hij kan me de pot op ik ben nu echt zo boos en nou heb ik geen medelijden meer met hem maar ik zal hem elke poot uittrekke nwaar ik juridisch recht op heb. Tjah hij wil zo beginnen dan begin ik ook zo.

Ik ben echt boos. Ik kan nou niet beschrijven wat ik voel maar ....stel je eens even voor.

Je heb zo'n ongeloofelijke kutjeugd gehad en dan gaan je ouders scheiden. Je denkt dat het voorbij is maar je moeder maakt je helemaal gek en daarom ga je uit ellende maar naar je vader verhuizen omdat ze je anders op kunnen vegen. Vervoglens gaat het bij je pa 3 maanden goed en gaat hij weer terug naar de oorzaak van de scheiding, terug naar me tante waar hiju mee is vreemd gegaan. In principe mag hij dat wel ofzo maar waarom uitgerekend zij? Waarom nou die doos? Nah goed dat accepteer je dan een beetje en je accepteert ook dat je dagen alleen thuis zit (aan de ene kant wel leuk en wel maar aan de andere kant geen structuur). Dus je moet jezelf maar een beetje zien te redden en roeien met de riemen die je hebt en dan ineens dit :?

Nah ik heb op dit moment even geen andere woorden over voor me pa maar ik vind hem een klootzak. Ik vind hem echt een ongeloofelijk grote klootzak.

Maar jah hij wil ook al lekker gaan trouwen met me tante. Nah dat doet ie dan maar fijn maar mij ziet ie niet op die bruiloft. Enals die mongool het ook maar 1 keer in zijn kop haalt om mijn naam op hun trouwkaartje te zetten..ik weet niet maar ik denk dat ik dan helelmaal uit me vel spring want ik hoor helemaal niet bij me pa en bij me tante! Ik hoor alleen bij me pa! Of jah..tenminste nu nog.

Nah hij doet maar lekker wat ie niet laten kan maar ik ga me geld bij hem halen en voor de rest kan hij opflikkeren. Hij kan echt opflikkeren..hij's me vader niet meer.

Klasse pap wat je hebt gedaan..echt klasse..EIKEL

Helenaa
7 March 2003, 08:32
Dat luchte zeker wel op

LoeLoe
7 March 2003, 13:56
Nou eigenlijk niet want nou gebeurt er nog niet veel

Ben alleen me verhaal kwijt maar meer kan ik op dit moment ook niet doen voor mezelf.

17 Maart kan ik pas bij de advocado terecht en dan naai ik hem eraan...ik ben boos

Helenaa
7 March 2003, 14:12
maar het is wel je vader, wees maar blij dat je hem hebt, want al heb je nog zo'n ruzie, je kan waarschijnlijk ook niet zonder hem, en je kan dan nu wel heel stoer gaan zeggen dat het je nix uit zou maken als ie dood zou gaan ofzo, maar w8 dan maar tot het echt gebeurt

Nightwolf
7 March 2003, 14:13
hmmm.....je bent nu 18, wettelijk volwassen....ik vraag me heel erg af of je wel geld van m kan krijgen :? ik hoop t wel natuurlijk :yes: want anders moet je nog langer bij je ma blijven :no:

hebben ze trouwens al een datum geprikt? :x

LoeLoe
7 March 2003, 15:44
Originally posted by Nightwolf
hmmm.....je bent nu 18, wettelijk volwassen....ik vraag me heel erg af of je wel geld van m kan krijgen :? ik hoop t wel natuurlijk :yes: want anders moet je nog langer bij je ma blijven :no:

hebben ze trouwens al een datum geprikt? :x Hij moet mijn allimentatie blijven betalen tot me 21e. En omdat ik nou 18 ben moet hij dat op me bankrekening storten, wat hij waarschijnlijk niet zal doen. En dan krijg je daar weer gezeik mee en dan moet je daar weer een kort geding voor aanspannen.

En Essebes, ik weet dat jij geen vader meer hebt. Maar...jah ik kan het wel gaan uitleggen maar als je het zelf niet meemaakt of hebt meegemaakt, zul je het nooit zoals ik doe zien.

Mijn pa heb zoveel voor me verneukt gewoon. Me opleiding, mijn familie ben ik dankzij hem (en mijn o zo geweldige tante) voor een groot gedeelte kwijt, vriendenkring is kleiner geworden, mensen worden ddoor me pa voorgelogen zodat ik alles op me geweten heb, hij geeft me 20 euro in de week of helemaal niets en daar moet ik alles van betalen. Me vervoer overal naartoe, me kleding, me eten...een situatie waar ik nu al anderhalf jaar in zit...NOOIT heb ik er echt moeilijk over gedaan. Maar nou hij ook zegt dat ik het huis uit moet omdat hij het niet meer kan opbrengen (2 huishoudens is toch best wel moeilijk te onderhouden volgens hem). GODVERDOMME HIJ HOEFT HELEMAAL NIET VOOR DIE KUTTANTE VAN ME TE ZORGEN:[ :[ :[


Jah het spijt me zeer Essebes maar ik haat mijn vader..ik haat hem echt.

Blossom
7 March 2003, 15:47
sjonge dat is zeker een eikel zeg, ik had die brief die je vorige keer op het forum gezet had ook al gelezen, dus ik weet wel een beetje wat er gebeurd is. en dat je vader zo iets doet begrijp ik echt niet! echt een lul gewoon. jammer genoeg kan ik je niet helpen, maar wel veel succes bij die soort van advocaat! :* :* :*

Blossom
7 March 2003, 15:48
Originally posted by Essebes
maar het is wel je vader, wees maar blij dat je hem hebt, want al heb je nog zo'n ruzie, je kan waarschijnlijk ook niet zonder hem, en je kan dan nu wel heel stoer gaan zeggen dat het je nix uit zou maken als ie dood zou gaan ofzo, maar w8 dan maar tot het echt gebeurt

ik denk als je zo een vader heeft dat loeloe beschrijf, dat je maar beter geen vader kakn hebben, erg hard, maar het is wel zo

Nightwolf
7 March 2003, 16:23
Originally posted by LoeLoe
Hij moet mijn allimentatie blijven betalen tot me 21e. En omdat ik nou 18 ben moet hij dat op me bankrekening storten, wat hij waarschijnlijk niet zal doen. En dan krijg je daar weer gezeik mee en dan moet je daar weer een kort geding voor aanspannen.

ja klopt....stom van me |:( dacht daar niet aan....als ie dat niet betaalt zodra jij t huis uit bent, heeft ie echt een probleem want ik neem aan dat daar regelingen over zijn gemaakt toen je ouders gingen scheiden

LoeLoe
7 March 2003, 17:20
Ik hang hem eraan..echt..Zodra ik bij die advocado terecht kan zet ik de molen aan de gang en ik ga pleiten voor elke euro die ik maar kan krijgen en daarna hoef ik nisk emer met hem te maken te hebben:[

Klootzak dat het is

Dimas
7 March 2003, 17:45
erg klote voor je allemaal, hopelijk hou je je hoofd boven water, en ook je hoofd helder :|

0Vera
7 March 2003, 21:46
Djees!! wat een ongelofelijk egocentrisch geval van een ouder heb jij :no: !!

:aai: voor jou meissiej!
Gooi ff met iets waar je heel veel frustratie kwijt kan, doe een kaars gooien over de sloot ofzo, zo ver als je kan, of probeer dr een te doorbreken, lucht wel op! sterkte :*

A-Man
7 March 2003, 22:01
Originally posted by Essebes
maar het is wel je vader, wees maar blij dat je hem hebt, want al heb je nog zo'n ruzie, je kan waarschijnlijk ook niet zonder hem, en je kan dan nu wel heel stoer gaan zeggen dat het je nix uit zou maken als ie dood zou gaan ofzo, maar w8 dan maar tot het echt gebeurt

Zou mij niks kunnen schelen eigenlijk.
Ik verlies denk ik liever een vader die er is, dan een vader die wel leeft maar er niet voor mij "is".

PFP
7 March 2003, 22:22
Originally posted by LoeLoe
Ik hang hem eraan..echt..Zodra ik bij die advocado terecht kan zet ik de molen aan de gang en ik ga pleiten voor elke euro die ik maar kan krijgen en daarna hoef ik nisk emer met hem te maken te hebben:[

Klootzak dat het is

Kan jij een advocaat betalen dan?

LoeLoe
8 March 2003, 00:49
Neej ik ben naar de gemeente geweest en die ebben me een papiertje gegeven van onvermogen ofzoiets. Dus de gemeente betaalt mijn advocaat

[edit leer een keer normaal advocaat schrijven]

Nightwolf
8 March 2003, 00:56
das geluk hebben....heb nog nooit gehoord dat ze dat doen :) hoop trouwens niet voor je dat t allemaal te lang gaat duren

psychobunny
8 March 2003, 11:57
sterkte :*

0Vera
9 March 2003, 10:41
mocht t nou allemaal niet lukken LoeLoe, weet dan dat vrienden van mn zusje ook vrienden zijn van mij en ik heb wel een plekje voor je mocht et je allemaal teveel worden hoor :*

Steentje
20 February 2005, 22:22
Oorspronkelijk geplaatst door Helenaa
maar het is wel je vader, wees maar blij dat je hem hebt, want al heb je nog zo'n ruzie, je kan waarschijnlijk ook niet zonder hem, en je kan dan nu wel heel stoer gaan zeggen dat het je nix uit zou maken als ie dood zou gaan ofzo, maar w8 dan maar tot het echt gebeurt


Wat is dit nou weer voorn onzin... Volgens mij heb jij echt GEEN idee waar je het over hebt!

Niet iedereen heeft het altijd even gemakkelijk dus hou die achterlijke reacties dus voor je a.u.b :no:

Headliner
20 February 2005, 22:34
ben je lekker op tijd mee na 2 jaar :{

Pakspul
21 February 2005, 07:19
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ben je lekker op tijd mee na 2 jaar :{
1 jaar en 11 maanden maar :{

FunFair
21 February 2005, 07:30
Bepaalde Hengeloërs zijn gewoon niet zo snel :+

Pakspul
21 February 2005, 07:36
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
Bepaalde Hengeloërs zijn gewoon niet zo snel :+ hij mocht willen dat hij in hengelo woont :p


hij leeft in de outskirts (delden :p)

lieve colafles
21 February 2005, 14:48
delden is triest

maar dit topic is echt weird om terug te lezen

FunFair
21 February 2005, 15:02
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
hij mocht willen dat hij in hengelo woont :p


hij leeft in de outskirts (delden :p)

er staat toch echt hengelo onder z'n naam :p

LoeLoe
21 February 2005, 15:30
Jaah nou.. We zijn inderdaad alweer een aantal jaren verder. Als jullie het willen weten, op dit moment gaat het stukken beter met me gelukkig. Ik ben na dit moment nog regelmatig over en weer geschopt tussen mijn ouders. Maar die tijden zijn geweest. Mijn pa is inmiddels hertrouwt met de vrouw die ook in dit verhaal voor komt (mijn ex-tante..nu stiefmoeder).

Gelukkig ben ik er niet mee. Maar voor de rest is er een stukje rust terug gekomen in mijn leven. En dat is denk ik op dit moment het belangrijkste. Maar ik dank God op me blote knieeen dat die tijd voorbij is.

En nu kan er een groot slot op denk ik.

PFP
21 February 2005, 15:42
nee geen slot

Headliner
21 February 2005, 17:08
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
1 jaar en 11 maanden maar :{

ik heb hier een mier, hoe wil je hem nemen?

Pakspul
21 February 2005, 17:35
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ik heb hier een mier, hoe wil je hem nemen? gefrituurt :?

appelshampoo
21 February 2005, 19:34
slotje