PDA

Bekijk de volledige versie : basket of voetbal?


bAnAnAqUeEn
7 March 2003, 14:24
ik basket!

voetbal = toneel spelen!

AntiKezman
7 March 2003, 14:30
owjahjoh? :rolleyes:

bAnAnAqUeEn
7 March 2003, 14:46
Originally posted by AntiKezman
owjahjoh? :rolleyes:

ja :aai:

Fade of Light
7 March 2003, 15:10
enig lichamelijk contact bij basketball en ze beginnen te miepen.....dat is overal op elk niveau (dat je het niet is toegestaan...)

Bij voetbal beginnen ze alleen te miepen op professioneel niveau :z

m.a.w. voetbal is minder toneel :p

MarkNMGN
7 March 2003, 15:20
voetbal :Z

Nickchange
7 March 2003, 15:26
voetbal :p maar ik vind basketbal ook wel een redelijk leuke sport om te doen en m te zien maar voetbal blijft nummer 1:aai:


Die jaloezie en argumenten tegen het voetzal zijn wel:Z :rolleyes:

JoY_RFJK
7 March 2003, 15:50
allebei leuk... maar ik ga voor futbol...

bAnAnAqUeEn
7 March 2003, 19:43
Originally posted by Fade of Light
enig lichamelijk contact bij basketball en ze beginnen te miepen.....dat is overal op elk niveau (dat je het niet is toegestaan...)

Bij voetbal beginnen ze alleen te miepen op professioneel niveau :z

m.a.w. voetbal is minder toneel :p

totaal niet waar, btw met toneel bedoel ik maar dat er eentje lichtjes geraakt wordt ergens, hij ligt direct op de grond, kermt van de pijn ineens fluit de scheidsrechter dan toch maar fout, en dan springt ie weer recht alsof er niets gebeurd is.. halloooooo dat is bij baske tniet, btw bij baskt mag je wel contact hebben! alleen niet slaan op handen en te hard duwen of trekken, maar je mag bv wel iemand met je hand wat tegenhouden zo ! :wave:

BlueWolf
7 March 2003, 20:20
I think you gonna loose :p

theo tank
7 March 2003, 20:46
Originally posted by bAnAnAqUeEn


totaal niet waar, btw met toneel bedoel ik maar dat er eentje lichtjes geraakt wordt ergens, hij ligt direct op de grond, kermt van de pijn ineens fluit de scheidsrechter dan toch maar fout, en dan springt ie weer recht alsof er niets gebeurd is.. halloooooo dat is bij baske tniet, btw bij baskt mag je wel contact hebben! alleen niet slaan op handen en te hard duwen of trekken, maar je mag bv wel iemand met je hand wat tegenhouden zo ! :wave:

Niet op de handen slaan en niet hard duwen hahaha breken anders je kunstnagels :wave:

Ar-Tuur
7 March 2003, 22:31
Alle beoefenaars van een sport (miljoenen mensen) zijn precies hetzelfde en vallen allemaal snel. Bovendien is het elke wedstrijd zo dat er spelers snel gaan liggen, om kaarten gaan vragen en blessures neppen. Bij basketbal daarentegen mag je heel ruw spelen en dat is prachtig. :rolleyes:

Het zijn gewoon twee mooie sporten, wat een gouwehoer. :{

Fade of Light
7 March 2003, 22:33
Originally posted by Ar-Tuur
Het zijn gewoon twee mooie sporten, wat een gouwehoer. :{

:7

bAnAnAqUeEn
8 March 2003, 13:35
Originally posted by theo tank


Niet op de handen slaan en niet hard duwen hahaha breken anders je kunstnagels :wave:

omg kunstnagels |:( btw, je mag niet met lange nagels opt veld, er zijn scheidsrechters die voor de match bij iedereen aan de nagels komen voelen!

bAnAnAqUeEn
8 March 2003, 13:36
Originally posted by BlueWolf
I think you gonna loose :p

geeft niet, ieder zijn sport he :wave:

psychobunny
8 March 2003, 14:35
voetbal,voetbal,voetbal :)

Dante Thomas
11 March 2003, 10:41
Voetbal:Z

Bazzemans
11 March 2003, 13:20
Originally posted by Ar-Tuur
Alle beoefenaars van een sport (miljoenen mensen) zijn precies hetzelfde en vallen allemaal snel. Bovendien is het elke wedstrijd zo dat er spelers snel gaan liggen, om kaarten gaan vragen en blessures neppen. Bij basketbal daarentegen mag je heel ruw spelen en dat is prachtig. :rolleyes:

Het zijn gewoon twee mooie sporten, wat een gouwehoer. :{

en daarbij komt dat de dokter me gisteren zelfs nog het advies gaf om bij elke twijfel te gaan liggen, omdat de kans op blessures anders te groot is... :Z

Bon
11 March 2003, 18:27
Originally posted by Ar-Tuur
Alle beoefenaars van een sport (miljoenen mensen) zijn precies hetzelfde en vallen allemaal snel. Bovendien is het elke wedstrijd zo dat er spelers snel gaan liggen, om kaarten gaan vragen en blessures neppen. Bij basketbal daarentegen mag je heel ruw spelen en dat is prachtig. :rolleyes:

Het zijn gewoon twee mooie sporten, wat een gouwehoer. :{
nu zeg je iets wat niet klopt(het kan toch!)
je kan schaken wat je wilt, maar vallen zul je niet snel doen

8) :aai: :love:

Ar-Tuur
11 March 2003, 22:00
Originally posted by Forza_Barca

nu zeg je iets wat niet klopt(het kan toch!)
je kan schaken wat je wilt, maar vallen zul je niet snel doen

8) :aai: :love:

Maar net zo goed als dat je niet kunt zeggen dat alle voetballers "snel gaan liggen" en dat basketballers stoerder zijn, kun je bijvoorbeeld ook niet zeggen dat dammers mietjes zijn en schakers bikkels :7 :*

bAnAnAqUeEn
12 March 2003, 12:57
Originally posted by Ar-Tuur


Maar net zo goed als dat je niet kunt zeggen dat alle voetballers "snel gaan liggen" en dat basketballers stoerder zijn, kun je bijvoorbeeld ook niet zeggen dat dammers mietjes zijn en schakers bikkels :7 :*

echt, da basketters die ik ken gaan veel minder snel liggen dan de voetballers die ik ken... mja

ik weet hoe je kan vallen bij het schaken :) als je alleen schaakt! dan moet je zo supersnel van de ene kant van de tafel naar de andere kant lopen! en als je dan struikelt ofzo O-)