PDA

Bekijk de volledige versie : Niewe shirts seizoen 2003/2004


AntiKezman
9 March 2003, 01:53
Eindelijk hebben ze bij Feyenoord en Kappa eens geluisterd naar wat de supporters willen..een mooi uitshirt in groen en witte kleur, zelfde ontwerp als het thuisshirt (ala Betis Sevilla...)..en een europacupshirt dat doet denken aan het uitshirt van Feyenoord van een jaar of 20 geleden (oa kampioensjaar '83/'84 met Houtman, Gullit en Cruijff met Opel als sponsor) :respect: Dat geel zal wel ff wennen zijn, maar misschien speel je wel amper wedstrijden in dat shirt... :z

post hier plaatjes van voetbalshirts voor het volgende seizoen of/en geef je mening:

theo tank
9 March 2003, 12:58
Idd schitterende shirts, het Rotterdamse logo ziet er ook mooier uit, en met dat geel toch weer een stukje Nostalgie.
Hopelijk worden de keepers gewoon in grijs gestoken ipv van roze of latex :S

goefoe
9 March 2003, 14:04
die shirts zien er zeker goed uit.
wordt tijd dat ze dat bij Ajax ook eens beseffen dat we die strepen van het shirt af willen en het oude logo terug willen.
maar ja het bestuur kennende zal dat wel niet geval zijn:[

GregoorvanDijk
9 March 2003, 14:11
Mooie shirts ja :{. Rotterdam-logo hoort erop.. Bij ons zijn ze aan t kijken of er mijnwerkershamers opkunnen, maar dta gaat ongetwijfeld nog wel een jaartje of 4 duren :Z:x

Arie-Kanarie
9 March 2003, 16:39
Wel mooi shirts ja, alleen zal je mij nooit in een geel shirt zien lopen

TN20
9 March 2003, 17:34
Ik las op verschillende andere forums (of fora, wat is het eigenlijk) dat dat gele shirt alleen voor de uitwedstrijden in de Champions League was. Dus daar komen jullie goed mee weg, Feyenoorders! ;)

bruggi
9 March 2003, 22:33
mooi :)
daar mag psv een voorbeeld aan nemen 8|

HugoBoss
9 March 2003, 22:57
idd een mooi shirt:thumbsup:
dr staat iig geen leverworstreclame op:{

Ar-Tuur
10 March 2003, 13:11
Die shirts zijn wel gaaf ja :7
Is er nu niet meer zo'n vage zwarte balk op de achterkant onderaan? Dat was een tijdje geleden wel zo, heel vreemd. PSV heeft ook iets dergelijks. :{

theo tank
10 March 2003, 13:55
Originally posted by Ar-Tuur
Die shirts zijn wel gaaf ja :7
Is er nu niet meer zo'n vage zwarte balk op de achterkant onderaan? Dat was een tijdje geleden wel zo, heel vreemd. PSV heeft ook iets dergelijks. :{

Je bedoelt die shirts van Adidas nog?
Toen stond er op de rug onderaan "FEYENOORD" alleen in europese wedstrijden moest dat worden afgedekt, daardoor zag je zo'n zwarte balk.
(zag er idd niet uit)

Bon
10 March 2003, 15:12
idd mooi jah, al hou ik niet zo van dat geel
maar bij jullie zal dat wel nostalgie heten ofzo :)


ik wil onze oude balkenshirts ook weer terug... :)

theo tank
10 March 2003, 15:36
Originally posted by Forza_Barca

maar bij jullie zal dat wel nostalgie heten ofzo :)


http://feyenoord.messagebase.nl/attachment.php?s=&postid=208366

Bon
10 March 2003, 15:43
hmmm wij hebben ook in het geel gespeeld volges mij
ff zoeke

Forza_vitess
10 March 2003, 15:49
Originally posted by Forza_Barca
hmmm wij hebben ook in het geel gespeeld volges mij
ff zoeke


das grappig, ik heet Forza_Vitess

Bon
10 March 2003, 15:55
aha ik gevonden heb

text erbij|:
Na het jubileumseizoen 1975/1976 vertrekt Piet de Visser en komt Hans Croon. SC neemt de groene plek in van 75. De sportbroeken worden verfraaid door subtiele rood-groen-zwarte strepen. Dat idee wordt tevens doorgevoerd in de boord van de witte kousen. (Ex-) Bondscoach Guus Hiddink maakt het mee dat het ronde logo aan de vooravond van het seizoen 1978-1979 in een geel jasje wordt gestoken. Adidas maakt er een 'mooi' plaatje van; gele shirts en kousen met zwarte strepen en zwarte broeken met gele strepen. Er is goed over nagedacht, maar meer dan ooit is N.E.C. ver verwijderd van wat ooit het originele tenue was.

wel beetje klein

Bon
10 March 2003, 15:59
Originally posted by Forza_vitess



das grappig, ik heet Forza_Vitess
ja maar jij bent voor vites en ik niet voor barca :)

Superjood
10 March 2003, 19:59
Originally posted by Forza_Barca

ja maar jij bent voor vites en ik niet voor barca :)

en bon heb je je kledingkast al verrijkt met deze mooie aanwinst?

The Phit
10 March 2003, 20:19
het gaat om voetbal, niet om het shirt. en deze shirts zijn trouwens ook niet mooi, snap dus niet wat iedereen loopt mee te blaten met de topicstarter.

AntiKezman
10 March 2003, 21:44
Originally posted by the-3rd-Boetah
en deze shirts zijn trouwens ook niet mooi, snap dus niet wat iedereen loopt mee te blaten met de topicstarter.

JIJ vindt ze niet mooi :Z

en ik zeg alleen maar dat ik het groen/witte shirt echt mooi vind..het thuisshirt is bijna hetzelfde als dit seizoen en die gele vin ik eigenlijk alleen maar gaaf omdat het een gevoel van nostalgie opwekt :Y) niet zo zanikken joh :9

Bon
10 March 2003, 21:52
stef is gewoon jaloers dat wij niet van die mooie shirts hebbe

was t maar waar....:no: :love:

AntiKezman
10 March 2003, 22:44
Originally posted by Forza_Barca
stef is gewoon jaloers dat wij niet van die mooie shirts hebbe

was t maar waar....:no: :love:

jullie hebben dit jaar toch het oude uitshirt van Roda gekregen?? :aai: :z

Dante Thomas
11 March 2003, 10:37
zeker mooie shirts:)

Bon
11 March 2003, 18:15
Originally posted by AntiKezman


jullie hebben dit jaar toch het oude uitshirt van Roda gekregen?? :aai: :z
mjah, alleen staat ons logo+sponsor er mooier bij
:aai: :)

bruggi
14 March 2003, 21:09
nieuwe uitshirts van PSV:

http://www.missoizo.com/plaatjes/242.jpg

http://www.missoizo.com/plaatjes/241.jpg

k vind t wel mooi :), nog ff afwachten hoe het eruitziet als een mens het aanheeft zeg maar... maar ik pleur iig niet van mn stoel van de schrik om de lelijkheid, wat een aantal voorgaande keren wel het geval was 8| :|

:thumbsup:

Superjood
15 March 2003, 17:50
k blijf dat shirt van psv lelijk vinden. beetje neutraal shirt is het eigenlijk. en ook al zal ik zwerver zijn en geen geld hebben om kleding te kopen, en ik ergens in een hoekje dat shirt zal zien liggen, dan zal ik het gewoon laten leggen. k ga niet voor lul lopen in dat 'shirt'

AntiKezman
16 March 2003, 01:24
Originally posted by Superjood
k blijf dat shirt van psv lelijk vinden. beetje neutraal shirt is het eigenlijk. en ook al zal ik zwerver zijn en geen geld hebben om kleding te kopen, en ik ergens in een hoekje dat shirt zal zien liggen, dan zal ik het gewoon laten leggen. k ga niet voor lul lopen in dat 'shirt'

gaat psv boven ajax eindigen dit seizoen ofzow? :wave:

Bon
16 March 2003, 09:53
Originally posted by AntiKezman


gaat psv boven ajax eindigen dit seizoen ofzow? :wave:
:d

Bobba.
16 March 2003, 12:52
Originally posted by AntiKezman


gaat psv boven ajax eindigen dit seizoen ofzow? :wave: Ook boven Feyenoord?

AntiKezman
17 March 2003, 01:42
Originally posted by Ruffryder
Ook boven Feyenoord?

joh...

bruggi
17 March 2003, 10:25
Originally posted by AntiKezman


gaat psv boven ajax eindigen dit seizoen ofzow? :wave:

wat een frustraties he 8)

GregoorvanDijk
17 March 2003, 12:07
Ik moet toegeven dat ik het ook nie eht mooie shirtsvind van PSV :{:|

Bazzemans
18 July 2003, 17:31
Ik geloof dat dit het nieuwe thuisshirt is, zonder reclame (nog):

http://www.mijngraafschap.nl/cms/nieuws/oefenruurlogroot2.jpg

Ik vind hem erg mooi, veel mooier dan andere jaren eerlijk gezegd. Ik zal binnenkort ff een oefenwedstrijd bezoeken en daar wat fotootjes schieten. Immers bij Ulftse Boys :).

maupstar
19 July 2003, 01:47
fey loopt er volgend (bijna dit) seizoen goed bij, mooi kleurtje hoor. kan ik niet zeggen van ajax.
ajax is mn cluppie maar ze lopen eigelijk wel een beetje voor lul als ze uit spelen

Arie-Kanarie
28 November 2003, 17:00
Doe mijn zo'n geel europees shirt

AntiKezman
28 November 2003, 18:48
Originally posted by Bazzemans
Ik zal binnenkort ff een oefenwedstrijd bezoeken en daar wat fotootjes schieten. Immers bij Ulftse Boys :).

waar blijven die fotos dan? :{

Bazzemans
29 November 2003, 11:48
Originally posted by AntiKezman
waar blijven die fotos dan? :{

Door de dreiging van hooligans uit Duitsland is de wedstrijd niet door gegaan :o. Echt belachelijk..

Bon
2 December 2003, 17:45
Originally posted by Bon
aha ik gevonden heb

text erbij|:
Na het jubileumseizoen 1975/1976 vertrekt Piet de Visser en komt Hans Croon. SC neemt de groene plek in van 75. De sportbroeken worden verfraaid door subtiele rood-groen-zwarte strepen. Dat idee wordt tevens doorgevoerd in de boord van de witte kousen. (Ex-) Bondscoach Guus Hiddink maakt het mee dat het ronde logo aan de vooravond van het seizoen 1978-1979 in een geel jasje wordt gestoken. Adidas maakt er een 'mooi' plaatje van; gele shirts en kousen met zwarte strepen en zwarte broeken met gele strepen. Er is goed over nagedacht, maar meer dan ooit is N.E.C. ver verwijderd van wat ooit het originele tenue was.

wel beetje klein
geel en zwart zijn onze kleureee......
:?