PDA

Bekijk de volledige versie : Vitesse voorgoed voorbij gestreeft door NEC?


GregoorvanDijk
11 March 2003, 15:07
Nou?

PFP
11 March 2003, 15:43
Vitesse zuigt aarsch.... net zoals NEC trouwens....

AJAX :yes: :yes:

JoY_RFJK
11 March 2003, 16:04
goh... doe je express dit he bartje? mij ff lekker de grond in boren... |:(

theo tank
11 March 2003, 16:07
Wacht op een uitgebreid betoog van Bon, en de bom zal weer (ouderwets) barsten hehe

NEK EUROPEES !

JoY_RFJK
11 March 2003, 16:12
JoY probeert zich rustig te houden...

The Phit
11 March 2003, 17:02
Originally posted by PFP
Vitesse zuigt aarsch.... net zoals NEC trouwens....

AJAX :yes: :yes:
Fock off vuile pauper.

En trouwens, NEC is altijd al beter dan Vitesse. Vitesse stinkt en klinkt Frans. 8)
Ik moet eten. :*

Ar-Tuur
11 March 2003, 17:17
Volgens mij is De Graafschap nog altijd Gelders financiëel meest gezonde club O-)

Forza_vitess
11 March 2003, 17:48
-kansloos geflame-

Bon
11 March 2003, 17:57
hmjah, ik maak er niet teveel woorden aan vuil want dan krijgt joy weer een hekel aan me
maargoed
voorgoed zal wel een groot woord zijn, ondertussen is het dit seizoen zo dat wij vechten om europees en vitesse om niet te degraderen:wave:
(trouwes als het allemaal ff meezit zijn ze over een tijdje failliet, dan is er weinig meet voorbij te streven)


duidelijk tog




wij de nummer 1 van gelderland

PFP
11 March 2003, 17:59
Originally posted by the-3rd-Boetah

Fock off vuile pauper.

En trouwens, NEC is altijd al beter dan Vitesse. Vitesse stinkt en klinkt Frans. 8)
Ik moet eten. :*

NEC is echt zo'n goedkope lego club, net zo als heereveen die maar een paar keer iets weten te presteren en er dan gruwelijk uitliggen (buitenlands voetbal

Bon
11 March 2003, 18:01
Originally posted by PFP
Vitesse zuigt aarsch.... net zoals NEC trouwens....

AJAX :yes: :yes:
|:(

Originally posted by Forza_vitess
ahhh fuck you, jij bent echt dom! domme sukkel! nerd kanker mongool tieves bek houwen

|:(

Originally posted by Ar-Tuur
Volgens mij is De Graafschap nog altijd Gelders financiëel meest gezonde club O-)
:wave: :love:

Bazzemans
11 March 2003, 18:05
Het lijkt me idd duidelijk dat NEC iig dit jaar Vitesse voorbij gestreeft is. Ik ben alleen bang dat je een club als Vitesse nooit af moet schrijven... Het gaat er echter wel met de week slechter uit zien, dus wat dat betreft zou je kunnen zeggen dat het voorgoed is...

Bon
11 March 2003, 18:08
Originally posted by PFP


NEC is echt zo'n goedkope lego club, net zo als heereveen die maar een paar keer iets weten te presteren en er dan gruwelijk uitliggen (buitenlands voetbal
eej nou moejje ff rustig aan doen he...
flikker ff op met die kut joden(sorry Mark/Dirk:*)... tering man |:(
voor mijn part gaat Vitesse europees statistisch gezien zijn ze ook beter, t zal me allemaal een tyfuszorg zijn, als ik zelf maar weet wat de nummer 1 van gelderland is
dat wij dit jaar zo goed gaan is mij ook een vraag maar ik ben er trots op en ik zeg ook niet dat we ver komen(ALS)( maar dat ken je ook helemaal niet weten want zo vaak gaan we nou ook weer niet europese uitstapjes maken... ) dat zie ik buiten Feyenoord nog geen enkele Hollandse club doen(uefa)... en vergelijk ons niet met lego want het enige dat daar iets weg van heb is dat verrekte stadion van jullie
vergelijk ons ajb niet met H'veen, want daar staan we wel een treedje/treetje (:?) boven8|

theo tank
11 March 2003, 18:55
Euhm tis toch eigenlijk "gestreefd"

Bon
11 March 2003, 19:00
Originally posted by theo tank
Euhm tis toch eigenlijk "gestreefd"
ik bedoelde van traptreden :):*

theo tank
11 March 2003, 19:02
Originally posted by Forza_Barca

ik bedoelde van traptreden :):*

Ik had het over de topic titel hehe :)

AntiKezman
11 March 2003, 19:04
Originally posted by Forza_Barca

ik bedoelde van traptreden :):*

tank bedoelde in de topictitel :+

maja van bart zijn we wel wat gewent (;)) die schrijfd (:p) ook stard (O-)) met een t...uhm tering..vervelent om die 't' en 'd' uid elkaar te houden :'(

:7

Bon
11 March 2003, 19:40
Originally posted by theo tank


Ik had het over de topic titel hehe :)
ow... probeer ik ook weer es intelligent over te komen.. :)

JoY_RFJK
11 March 2003, 22:02
JoY vind(t?) Nek stom...

Arie-Kanarie
11 March 2003, 22:39
Fuseren met N.E.C. ole ole

Bon
12 March 2003, 07:45
Originally posted by Arie-Kanarie
Fuseren met N.E.C. ole ole
doe niet zo mal...8)

GregoorvanDijk
12 March 2003, 16:44
Dan nu de mening van de topicstarter :+.. Ik denk dat Vitesse zijn kans heeft verspeeld. Men heeft teveel in één keer willen doen. Daar had ene Karel A. een groot luchtkasteel gebouwd, dat uiteindelijk niet te realiseren viel. Alleen jammer voor de man dat iedereen dat mijlenver zag aankomen, behalve hijzelf, en een paar domme fans die dat zelfs nu nog niet willen inzien. In feite had Vitesse een veel beter perspectief pak m beet 10 jaar terug. NEC pendelde een beetje heen en weer tussen 1e en eredivisie, en speelde jaarlijks na-competitie. Maar nog veel erger: er zat geen hond op de tribune, en men was écht het lelijke eendje.

Het verschil tussen Arnhem en Nijmegen kon niet groter worden uitgedrukt. Vitesse leek een onoverkomelijke voorsprong te hebben opgebouwd. Totdat Hans van Delft aan de macht kwam. De man heeft contacten, en wist nogal wat mensen warm te maken voor NEC. De oerlelijke Goffert kreeg een metamorfose. Er kwam een leuk stadionnetje voor in de plaats. Geen super-stadion, en in feite voor de cathegorie 'standaart', maar voor Nijmegen een ongekende luxe. Maar nog altijd in geen verhouding tot wat men in Arhnem had. Dat bleek ook uit het eerste seizoen in de nieuwe Goffert. NEC ontsnapte op de laatste speeldag aan de na-competitie. Toen echter al bleek dat de plannen van A. in Arhnem op lucht waren gebouwd. Sindsdien is het daar alleen maar slechter gegaan. Want laten we eerlijk zijn, wat was het nu allemaal vorig jaar bij Vites?! Ik heb ze 2x aan het werk gezien, uit en thuis, en het was 10x niks. Met name in Kerkrade had een 10-0 uitslag niet mistaan. Dit jaar blijkt dat dan toch, en staat de club er bijzonder slecht voor.

Nee, dan Nijmegen. Daar heeft men steeds stapje voor stapje een stapje voorwaarts gemaakt. Het aantrekken van 'de Nees' was een gouden greep. Het is nog allemaal niet geweldig wat er gebeurt. Ik schat deze selectie ook nog altijd niet in op een 5e of 6e plek, maar 7e, 8e of 9e moet kunnen. In ieder geval hóger dan Vitesse. NEC zal dit jaar ook wel geen Europees halen. Althans, men is er nog lang niet klaar voor. Van delft zei het vorige week treffend in VI: dit is een momentopname, maar geeft wel aan dat we goed bezig zijn. Financieel schijnt het ook niet allemaal op en top te zijn in Nijmegen, maar waar is het dat wel tegenwoordig? Zo'n puinhoop als 30 km noordelijker is het in ieder geval niet.

En wie weet, als clubs als Roda, Willem II en NAC, die in feite een beter elftal hebben dan de Nijmegenaren zo blijven prutsen, dan gaat NEC straks nog Europa in ook! :{

Ar-Tuur
12 March 2003, 16:50
Ik las vanmiddag in de VI dat NEC meer punten heeft dan Vitesse en de Graafschap samen. Of had ik dit nu beter niet kunnen vertellen? :no:

MarkNMGN
12 March 2003, 16:53
Ja, allemaal dankzij onze grote vriend Karel A.
[foto Karel A.]http://www.lunaticnews.net/files/news/20033912014vito.jpg
Volgend jaar vites op SBS :wave:

AntiKezman
12 March 2003, 17:21
Originally posted by bartje518
Want laten we eerlijk zijn, wat was het nu allemaal vorig jaar bij Vites?! Ik heb ze 2x aan het werk gezien, uit en thuis, en het was 10x niks. Met name in Kerkrade had een 10-0 uitslag niet mistaan. Dit jaar blijkt dat dan toch, en staat de club er bijzonder slecht voor.



Ik ben het hier niet echt mee eens. Ik heb Vitesse dit jaar 2x aan het werk gezien en 2x had Feyenoord het moeilijk tegen de Arnhemmers en 2x lagen er kansen voor een overwinning van Vitesse. Uit in Arnhem was Vitesse ook vaak de beter voetballende ploeg (1-1 werd het..). Vorige week voor de Amstel Cup vond ik nog steeds dat ze aardig konden ballen en Feyenoord heeft zelfs een periode onder druk van Vitesse gestaan. In de Kuip had Feyenoord het zowaar niet zo makkelijk tegen NEC als in voorgaande jaren, maar het werd toch een vrij simpele 2-0 overwinning. NEC-uit is de laatste jaren voor Feyenoord een eitje geweest en stiekum hoop ik ook zondag op een makkelijke wedstrijd. De kracht van NEC ligt duidelijk in de verdediging en dat ze als team er staan. Overwinninkjes van 1-0 zijn geen uitzondering geloof ik. Kwalitatief heeft Vitesse wel betere spelers, maar de juiste mentaliteit ontbreekt op dit moment binnen die ploeg. Ik ben dus van mening dat Vitesse wel een betere selectie heeft dan NEC. Wellicht verschil ik zo van mening met bart, omdat Vitesse zich beter kan motiveren tegen een topploeg en minder tegen provincieclubjes :wave: Verder heeft Feyenoord vaak ook belabberd gespeeld, dus daar zou het ook aan kunnen liggen dat de zwakte van de tegenstander niet echt bloodgelegd werd...

Vitesse komt er wel weer bovenop de komende tijd..1 overwinning zal wonderen doen in Arnhem :thumbsup:

ik zie trouwens NEC ook niet van Werder Bremen winnen..een prestatie die deze ploeg dit seizoen toch heeft geleverd...

GregoorvanDijk
12 March 2003, 18:25
Ik zie Vites ook 9 van de 10x verliezen van Bremen.. Bovendien Remco.. Ze wonnen toch even terug van Zwolle? Dat deed toen ook geen wonderen..

Bon
12 March 2003, 18:46
Originally posted by bartje518
Ik zie Vites ook 9 van de 10x verliezen van Bremen.. Bovendien Remco.. Ze wonnen toch even terug van Zwolle? Dat deed toen ook geen wonderen..
ze verloren uit ook van zwolle... :)

maaruh ik durf het haast niet te zeggen maar remco heeft misschien wel in iets gelijk... ik denk dat het bij vitesse idd voor een groot deel aan mentaliteit ligt, want tegen clubs als PSV Feyenoord, ajax, NAC, Utrecht zie ik ze inzet tonen maar tegen kleinere clubs vind ik het maar belabberder dan belabberd

The Phit
12 March 2003, 20:48
:Z

goefoe
13 March 2003, 16:41
neuh. vites - snoei = uefa cup
en tsja nec. naja het bekende eendagsvliegje 'uh?

GregoorvanDijk
13 March 2003, 17:05
Originally posted by Forza_Barca

ze verloren uit ook van zwolle... :)

maaruh ik durf het haast niet te zeggen maar remco heeft misschien wel in iets gelijk... ik denk dat het bij vitesse idd voor een groot deel aan mentaliteit ligt, want tegen clubs als PSV Feyenoord, ajax, NAC, Utrecht zie ik ze inzet tonen maar tegen kleinere clubs vind ik het maar belabberder dan belabberd

Is dat zo? Ik heb eens even de overwinningen van Vites op een rijtje gezet. Het was weinig werk, want zoveel waren t er niet.

Zwolle-thuis 2-1. Hield niet over.
RBC-thuis 3-0. Toch ook geen hoogvlieger? Wel 3 punten, was ook maar net kan ik me nog herinneren.
Willem II-uit. 3-1 Middenmoter? Kleine subtopper?
Az-uit. 3-1. Ook geen al te grote club! (maarja, je moet er wél winnen hè O-)).
Groningen-uit 2-1. Ook uit het rijtje van Vites!!

Gelijk werd het tegen RKC-thuis, 1-1 (had 1-5 moeten zijn trouwens :D), Feyenoord-thuis 1-1 (tja, daar heb je een 'grote' club), Graafschap-thuis 1-1 (club in de buurt van Vites), NAC-uit (0-0, hebben we weer een 'betere' club), en tot slot Az-thuis 2-2, op het nippertje.

Hoezo Vites kan t alleen maar goed doen tegen de grotere broeders?! Verloren werd van Ajax (1-2, 0-2), PSV (0-1), Roda (0-2, 0-2), Utrecht (0-1, 1-4), Boerenveen (1-2), Excelsior (1-2, eerste club uit het rijtje Vites!), Zwolle (0-1, das de 2e), NEC (0-2, toch een regelrechte topper, niet? :z), en RKC (0-1)..

Volgens mij laten ze nog niet zo gek veel punten liggen tegen de onderste clubs, heur :{

Bon
13 March 2003, 17:36
ja maar bij de grote clubs ziet het er wat bter uit allemaal...

GregoorvanDijk
13 March 2003, 17:58
Originally posted by Forza_Barca
ja maar bij de grote clubs ziet het er wat bter uit allemaal...

Dat is wel vaker zo.. Zie zo'n keeper van de Graafschap. Tegen Roda en Ajax laat ie vrijwel niets door, maar tegen Groningen blundert ie weer. Of zie Wim de Ron van RBC, bijna niet te passeren tegen PSV.. Je doet er niks aan, en tis om wanhopig van te worden :{ Wij wonnen vorig jaar ook dinsdag van Bordeaux, en verloren de zaterdag ervoor met 3-0 in Waalwijk. Of Milan, zelfde verhaal.. Er is geen verklaring voor, maar het heeft niks met onwil of luiheid te maken :(