PDA

Bekijk de volledige versie : Mike Snoei opflikkeren!!


JoY_RFJK
12 March 2003, 15:21
Kerl... dan denk je dat die Mike SNoei eindelijk pleite is... blijft ie doodleuk bij vites...|:( |:( |:(
Na de 1-4 nederlaag tegen utrecht hebben honderden supporters t vertrek van Snoei geëist. zelfs 6 "ervaren" spelers hebben gezegd dat ze Snoei weg willen... maar wat zegt dat bestuur weer? nee snoei moet blijven... "we hebben nog steeds het volste vertrouwen in Mike" |:( |:(

Die paupers van Vites zijn zelfs op een geheime locatie gaan trainen:

Radio Gelderland meldde omstreeks 10.30 dat Vitesse op een geheime locatie is gaan trainen. Om de pers en supporters van zich af te schudden worden stoplichten genegeerd en rijdt de chauffeur eenvoudig door rood.
Supporters en pers hebben bij de achtervolging veel risico's genomen. Er wordt nu getraind in Hoenderlo. Niemand wordt toegelaten.

Snoei is gewoon niet goed genoeg voor 't 1e eltal... geld voor een trainer is er niet.. kunne ze beter Sturing terughalen...
nee maar dat bout-bestuur heeft nog de volle vertrouwen...


Vitesse gaat degraderen... |:( |:(

Dante Thomas
12 March 2003, 16:33
Originally posted by JoY_RFJK
zelfs 6 "ervaren" spelers hebben gezegd dat ze Snoei weg willen...




|:( |:(


Vitesse en ervaren spelers?

MarkNMGN
12 March 2003, 16:44
Rood stoplicht? jammer dat ze niet aangereden zijn...

GregoorvanDijk
12 March 2003, 16:50
Joy, welkom terug in de grote-mensen-wereld. Vites kán gewoon niet beter, als je alles en iedereen verkoopt dan krijg op een gegeven moment dit. Je zou juist een standbeeld voor de man moeten oprichten dat hij 2 ronden Uefa-cup heeft overleefd.

Ar-Tuur
12 March 2003, 17:03
Vraag me af of het zoveel beter gaat als Snoei vertrokken is. Vitesse zit gewoon in een moeilijke situatie met financiële problemen en een kwalitatief mindere selectie dan de afgelopen jaren. Ook is die selectie nog erg jong en onervaren. Als Vitesse erin blijft, kan een trainer echt wel bouwen aan een team want er lopen wel wat leuke talenten in Arnhem rond.

Forza_vitess
12 March 2003, 17:12
Originally posted by bartje518
Joy, welkom terug in de grote-mensen-wereld. Vites kán gewoon niet beter, als je alles en iedereen verkoopt dan krijg op een gegeven moment dit. Je zou juist een standbeeld voor de man moeten oprichten dat hij 2 ronden Uefa-cup heeft overleefd.


sukkel wat lul je nou dom, vorig seizoen ginghet ook goed!! met het zelfde team, en er zijn helemaal geen spelers verkocht, en dit seizoen gaat het zwaar klote!! ligt dus niet aan het team!!

JoY_RFJK
12 March 2003, 17:19
Originally posted by Forza_vitess



sukkel wat lul je nou dom, vorig seizoen ginghet ook goed!! met het zelfde team, en er zijn helemaal geen spelers verkocht, en dit seizoen gaat het zwaar klote!! ligt dus niet aan het team!!

Heheh ga je schamen Chris... :d :d

Waar zijn van Diarra, van de schaaf, zoetebier, van hintum (laatste 2 gingen wel wat eerder weg)... nu aan het ballen dan?

schaam je ;)

JoY_RFJK
12 March 2003, 17:27
Originally posted by bartje518
Joy, welkom terug in de grote-mensen-wereld. Vites kán gewoon niet beter, als je alles en iedereen verkoopt dan krijg op een gegeven moment dit. Je zou juist een standbeeld voor de man moeten oprichten dat hij 2 ronden Uefa-cup heeft overleefd.

We hebben een team waar je op z'n minst nog wel de middenmoot kan halen vrint.. nu bungelen we rond de 16e plaats. De trainer hoort de spelers te motiveren en er voor te zorgen dat de spelers elke wedstirjd hun best doen.. en niet alleen in de UEFA cup... blijkbaar is Mike veels te mild dus.. goeie trainer voor de jeugd, niet voor de 1e...
Roda was toch ook pauper vorig jaar? steeds rond de 14 enzo... hopelijk krijgen wij dat effect ook volgend jaar.. maar ik weet wel zeker van niet... :'(

Bazzemans
12 March 2003, 17:41
Originally posted by JoY_RFJK
Na de 1-4 nederlaag tegen utrecht hebben honderden supporters t vertrek van Snoei geëist.

Alleen hierna kwam ik al niet meer bij... "supporters eisen" hahahahahaha

GregoorvanDijk
12 March 2003, 17:42
Je vergeet nog Kreek.. Maargoed, Chris nam ik al lang niet meer serieus.. Verschil met Roda vorig jaar is dat dat team duidelijk perspectief had, en bovendien zich nog redelijk kon versterken. Bij ons ging het mis omdat we klote starten, en het hele jaar achter de feiten aanliepen. Vites begon nog aardig, maar is langzaamaan steeds verder weggezakt. Dat t volgend jaar beter zal gaan heb je geen enkele garantie voor. Ik vrees voor vites dat straks RBC-uit en Graafschap enzo fataal zouden kunnen worden :{

JoY_RFJK
12 March 2003, 17:52
Originally posted by Bazzemans


Alleen hierna kwam ik al niet meer bij... "supporters eisen" hahahahahaha

:?

Tjah wat moet je dan als supporter... het "bestuur"van ons luistert al 2,5 jaar niet naar de supporters.. wj hebben blijkbaar geen reet te zeggen.. maar zorgen wel er voor dat dat stadion altijd gevuld is... wij kunnen wel zeggen wat we willen, maar t schiet nie op. Maarja met niks doen schiet je ook niet op... kijken hoe je club naar de kanka gaat...

Bazzemans
12 March 2003, 17:53
Originally posted by JoY_RFJK


:?

Tjah wat moet je dan als supporter... het "bestuur"van ons luistert al 2,5 jaar niet naar de supporters.. wj hebben blijkbaar geen reet te zeggen.. maar zorgen wel er voor dat dat stadion altijd gevuld is... wij kunnen wel zeggen wat we willen, maar t schiet nie op. Maarja met niks doen schiet je ook niet op... kijken hoe je club naar de kanka gaat...

Het zou ook een flink zooitje worden als het publiek de dienst uit zou gaan maken bij welke club dan ook... Volgens mij kan je Vitesse dan zelfs voor de Toto Divisie afschrijven :{

JoY_RFJK
12 March 2003, 17:56
Originally posted by bartje518
Verschil met Roda vorig jaar is dat dat team duidelijk perspectief had, en bovendien zich nog redelijk kon versterken. Bij ons ging het mis omdat we klote starten, en het hele jaar achter de feiten aanliepen. Vites begon nog aardig, maar is langzaamaan steeds verder weggezakt. Dat t volgend jaar beter zal gaan heb je geen enkele garantie voor. Ik vrees voor vites dat straks RBC-uit en Graafschap enzo fataal zouden kunnen worden :{

Achja veel beter zullen we er niet voor staan volgend jaar. Ik denk zelf dat vitesse volgend jaar falliet is, of we gaan MVV anderna.. met alleen maar jeugdspelers t elftal vullen. Ik zie het niet meer goedkomen... gaat al zo lang beroerd. Ooit gaat het zo ontzettend fout, en dat bestuur van ons maar net doen of er geen vuiltje aan de lucht is. Nee... ;t komt niet meer goed met vites.. al mijn hoop is inmiddels verdwenen eigelijk.. geld voor versterkingen is er niet, dus de kans dat vites terugkomt net als roda wordt daarmee nog kleiner...

JoY_RFJK
12 March 2003, 17:59
Originally posted by Bazzemans


Het zou ook een flink zooitje worden als het publiek de dienst uit zou gaan maken bij welke club dan ook... Volgens mij kan je Vitesse dan zelfs voor de Toto Divisie afschrijven :{

Ach... 5000 supporters tegen een paar bestuursleden... Supporters hebben niks te zeggen...
Als wij nog konden stemmen wie er in het bestuur zou mogen :p.. maarja... Engelen bestaan niet...:'(

Forza_vitess
12 March 2003, 18:51
ahhh kom op hee


Kreek diarra van de schaaf en zoetebier


4 spelers man!!! Kreek was niks, zo goed speelde hij niet, nou en op die plaats staat nu Micheal Jansen (naar mijn zeggen nog beter)

Diarra en van de schaaf, ja goeie spelers Maar als je Martel, Jansen Cleassens en Riga op het middeveld hebt, hoef je niet te klagen als die weg gaan.

Zoetebier, tja ik vind niet dat een keeper bepalend is voor het team, Jevric is een prima keeper, okej niet zo goed als zoetebier, maar Dat is niet bepalend om zo slecht te staan


met andere woorden, er zijn wat spelers weg gegaan, maar dat is geen reden om ZO slecht te staan

Bon
12 March 2003, 18:52
lieve lieve lieve lieve lieve LIEVE joy en chris
het kan niet altijd over rozen gaan :) 8)
soms zit het mee en soms zit het tegen
bij jullie zit het nu tegen
moet je tegen kenne :)
:*

GregoorvanDijk
12 March 2003, 19:10
Originally posted by Forza_vitess
ahhh kom op hee


Kreek diarra van de schaaf en zoetebier


4 spelers man!!! Kreek was niks, zo goed speelde hij niet, nou en op die plaats staat nu Micheal Jansen (naar mijn zeggen nog beter)

Diarra en van de schaaf, ja goeie spelers Maar als je Martel, Jansen Cleassens en Riga op het middeveld hebt, hoef je niet te klagen als die weg gaan.

Zoetebier, tja ik vind niet dat een keeper bepalend is voor het team, Jevric is een prima keeper, okej niet zo goed als zoetebier, maar Dat is niet bepalend om zo slecht te staan


met andere woorden, er zijn wat spelers weg gegaan, maar dat is geen reden om ZO slecht te staan

Jongenm, je kunt niet bezig blijven. Ik denk dat je een beetje blind bent van clubliefde. Niks mis mee, maar je verliest er de realiteit door uit het oog. Deze spelers zijn kwalitatief 2 à 3 niveaus minder. En vorig jaar was het al niet om aan te zien. Vites is niet beter dan de positie waar het nu staat. Ik zag dit al aankomen begin dit jaar. Je houdt op een gegeven moment niks meer over. Niet dat Vitesse daar niets aan kan doen, of Snoei of wie dan ook. Dat is inherent aan het feit wanneer je 100 miljoen schuld had. Wat hadden jullie dan gedacht, dat je daarvanaf komt zonder enig sportief verval? Das een illusie. Je hoort mij niet roepen dat ik hoop dan Vitesse eruit vliegt, hoor. Ik hoef niet zo nodig naar Waalwijk, Roosendaal., Emmen of weet ik wat ervoor in de plaats komt, maar dit voorkwam je niet!!

Bon
12 March 2003, 19:20
Originally posted by bartje518


Jongenm, je kunt niet bezig blijven. Ik denk dat je een beetje blind bent van clubliefde. Niks mis mee, maar je verliest er de realiteit door uit het oog. Deze spelers zijn kwalitatief 2 à 3 niveaus minder. En vorig jaar was het al niet om aan te zien. Vites is niet beter dan de positie waar het nu staat. Ik zag dit al aankomen begin dit jaar. Je houdt op een gegeven moment niks meer over. Niet dat Vitesse daar niets aan kan doen, of Snoei of wie dan ook. Dat is inherent aan het feit wanneer je 100 miljoen schuld had. Wat hadden jullie dan gedacht, dat je daarvanaf komt zonder enig sportief verval? Das een illusie. Je hoort mij niet roepen dat ik hoop dan Vitesse eruit vliegt, hoor. Ik hoef niet zo nodig naar Waalwijk, Roosendaal., Emmen of weet ik wat ervoor in de plaats komt, maar dit voorkwam je niet!! :aai:

The Phit
12 March 2003, 20:39
:thumbsup: