PDA

Bekijk de volledige versie : [voetbal] 'Chivu naar Milan'


james_bond_007
14 March 2003, 15:49
Het ziet er toch naar uit dat Ajax haar aanvoerder, Cristian Chivu, gaat kwijtraken. De doorgaans goed geinformeerde Gazzetta dello Sport meldt vandaag dat AC Milan steeds dichter bij een overeenkomst met de Roemeen zit.

Meer op http://www.sportone.nl/artikel.php?id=3256 (SportOne)

GregoorvanDijk
14 March 2003, 15:52
Kan niej zeggen dat ik er rouwig om ben :no: :{

AntiKezman
14 March 2003, 15:57
tsja het zou best eens kunnen dat hij komende zomer vertrekt bij ajax, maar aan dit soort berichten heb je eigenlijk helemaal nix...

Ar-Tuur
15 March 2003, 16:45
Eerst zien, dan geloven :z

Chivu lijkt me niet de figuur die op iedere aanbieding ingaat, volgens mij heeft ie het wel naar zijn zin in Amsterdam en wil hij wel verder met dit team. Bovendien zou ik het verstandig vinden als ie eerst even nog een jaar of 2 bij Ajax blijft om dan zo'n stap te maken. Als die nu naar Milaan zou gaan, sneeuwt die waarschijnlijk onder, want daar is behoorlijk wat concurrentie. Na nog wat seizoenen Ajax is ie er meer aan toe denk ik.

Superjood
15 March 2003, 17:45
als ik die titel lees, geloof ik je graag. AJAX GAAT NAAR MILAAN!!! dus chivu ook. met een beetje pech, of geluk, het is maar net hoe je het wil noemen, spelen we de kwartfinale in milaan tegen de plaatselijke ac. ik zelf hoop op een andere club, maar het behoort tot de mogelijkheden. chivu zal dan ook zeker weten naar milaan gaan!!!!!

james_bond_007
10 April 2003, 14:05
dat is wel heel bijdehand superjood...8-)

Superjood
10 April 2003, 17:01
Originally posted by james_bond_007
dat is wel heel bijdehand superjood...8-)
en ben ik irreeel geweest? nee toch? halve finale weer naar milaan. let op mijn woorden;)

The Phit
10 April 2003, 17:15
Ik geloof er geen sikkephit van. Hij gaat eerder naar Real Madrid dan naar AC Milan, lijkt me wel duidelijk. ;) En 'als' Ajax nou de CL wint, zie ik Chivu nog helemaal niet vertrekken.

DaRick
10 April 2003, 17:34
Ach ja, als Chivu zou gaan is dat jammer.
Als ajax maar flink geld beurt voor deze man, dat heeft Ajax 8 jaar geleden de das omgedaan. Toen de gouden generatie allemaal transfervrij vertrokken, dat mag nie weer gebeuren:no: