PDA

Bekijk de volledige versie : jullie mening over Gameboy SP


urban-tiger
16 March 2003, 18:33
wat vinden jullie van die nieuwe gameboy SP?
kwijlen jullie erom:9~ ?
hebbe jullie geen idee wat de gameboy SP is?
:?
vinden jullie het gewoon super?:thumbsup:
vinden jullie het gewoon dom, want er is al een gameboy?:no:
kopen jullie hem, ookal heb je een normaal gameboy advance 8)
of zijn jullie onverschillig?:rolleyes:

PFP
16 March 2003, 19:19
Ik vind het nogal geld stelerij , eerst laten ze je een gba kopen en nu kan je er geen sp spellen op spelen :[

urban-tiger
16 March 2003, 19:33
Originally posted by PFP
Ik vind het nogal geld stelerij , eerst laten ze je een gba kopen en nu kan je er geen sp spellen op spelen :[
WTF!!!!???? komen er SP-spelle uit, das oneerlijk!!!!!

lou
17 March 2003, 08:54
Originally posted by PFP
Ik vind het nogal geld stelerij , eerst laten ze je een gba kopen en nu kan je er geen sp spellen op spelen :[

Uhhm , voor de duidelijkheid GBA sp is een verbeterde versie van de GBA. Er komen geen games speciaal voor de GBA sp want het heeft toch dezelfde specs als de GBA . Misschien kunnen er alleen games komen die gebruik maken van de backlit functie aar dat lijkt me sterk :Z



WTF!!!!???? komen er SP-spelle uit, das oneerlijk!!!!!


Weet je wat oneerlijk is , dat er over 2 jaar een GBA 2 komt met N64 specs en dat dan alle N64 /PSX/Saturn games worden gepoort :|


Maarja ik koop de GBA SP gewoon , al is het alleen maar voor de backlit . Het ligt trouwens ook beter in de hand , vind ik dan .( bij Bart smit hadden ze demopods , ging ik maar speciaal daarvoor naar de Bart SMit :$ O-)

Stapper
17 March 2003, 10:45
ik heb der ff op gespeeld bij gamez en zo in utrecht, maar dat ding is niet echt een verbetering vind ik, hij ziet der wel leuk uit, maar de GBA ligt beter in de hand, vind ik

Headliner
17 March 2003, 17:07
ik had metroid fusion erop gespeeld bij de frs, ik vind hem opzich wel een hele verbetering, het handige is dat je hem ook gewoon in je zak kunt stoppen en inklapbaar is, super8-)

ik ga hem ook zeker halen:z

Soundwave
17 March 2003, 17:35
Ik wil hem best hebben vanwege backlight.

lou
26 March 2003, 17:32
Ik heb um . Hij was eerder binnen gekomen . De backlit werkt super goed ( je kan in een kamer waar alle lichten uit zijn gewoon spelen ) en de R En L knoppen zijn ook beter ( op de oude GBA kunnen ze makkelijk vast blijven zitten )

Black-Phoenix
27 March 2003, 10:55
Ik vind hem wel cool!!!

SpiNe
27 March 2003, 20:02
ik heb in december een gba gekocht duz fuck it dan maar geen licht:O

DarkSilence
30 March 2003, 12:42
kheb ze geen van beide, maar kheb nogal grote handen en die SP ligt dus absoluut niet lekker in de hand bij mij... Liggie is wel cool, en tis handig dat je schermpie nie beschadigt alsie dicht geklapt is...
Ik had trouwens ergens een gerucht gehoord dat de cpu iets krachtiger was, geen idee of het waar is. Nouja boeiend, ik hoef zo'n ding nie. PC is veel leuker... en kheb al die snes games toch al gespeeld :+

lou
1 April 2003, 17:19
Mijn GBA sp en mijn oude GBA :love: . Het Nintendo logo op sp is btw wel duidelijker , maar ivb scanner zie je het niet goed 8|

PFP
1 April 2003, 17:20
ik hou het gewoon bij mijn oude GBA

DaRick
9 April 2003, 12:43
Het is een mooi dingetje die GBA SP.
hij ligt wat makkelijker in de hand (bij mij althans)
ook is het mooi dat je het schermpje kunt inklappen, scheelt weer een beschadigt venstertje.
Ook krijg je nie zoveel kramp van die L-R buttons bij langer spelen.
Het verlichtte scherpje is een hele verbetering:thumbsup:
Maar als je al in het bezit bent van een GBA kan ik je de GBA SP alleen maar aanbevelen als je echt onwijs veel speelt, anders is het denk ik geen miskoop, maar ook niet een supervette aanwinst;) DaRick heeft gesproken:x

dext0r
9 April 2003, 15:21
uitmelkertje

doet me denken aan dat eerste ding met donkey kong

game nogwattes

infamous
9 April 2003, 15:32
nee man dext0r :x
dat ding is stylish, en beetje oldskool street fighter en zelda erop spelen

doe mij er maar 1 :D

ik_ben_de_man
10 April 2003, 16:28
geldklopperij