PDA

Bekijk de volledige versie : Roma-Ajax


Superjood
18 March 2003, 14:56
Het leek me wel een leuke gelegenheid om deze topic te openen. Voor het eerst sinds zes jaar kan een nederlandse club zich weer plaatsen voor de kwartfinale van het belangrijkste toernooi ter wereld voor de clubteams. De laatste nederlanse club, heel toevallig ook Ajax, verloor in `97 in de halve finale van Juventus met grote cijfers. Morgenavond zal Ajax met een gelijkspel in het Stadio Olimpico al genoeg hebben om die kwartfinale te bereiken. Een overwinning zou natuurlijk ook plaatsing betekenen. Bij Ajax zijn Zlatan en Trabelsi twijfelgevallen. Waarschijnlijk zal er alles aangedaan worden om ze fit te krijgen, en koeman is zelfs in staat enig risico te nemen voor deze belangrijke wedstrijd. As Roma kan geen beroep doen op de doelpuntenmaker Totti, die geschorst is voor deze wedstrijd. Verder speel Samuel ook niet mee vanwege een schorsing.

Wat verwachten jullie van morgen? Ik zelf heb er erg veel vertrouwen in dat wij ons plaatsen voor de kwartfinale. Me kaarten heb ik al weggelegd. Mijn voorspelling : 1-2

GregoorvanDijk
18 March 2003, 15:23
Originally posted by Superjood
Het leek me wel een leuke gelegenheid om deze topic te openen. Voor het eerst sinds zes jaar kan een nederlandse club zich weer plaatsen voor de kwartfinale van het belangrijkste toernooi ter wereld voor de clubteams. De laatste nederlanse club, heel toevallig ook Ajax, verloor in `97 in de halve finale van Juventus met grote cijfers. Morgenavond zal Ajax met een gelijkspel in het Stadio Olimpico al genoeg hebben om die kwartfinale te bereiken. Een overwinning zou natuurlijk ook plaatsing betekenen. Bij Ajax zijn Zlatan en Trabelsi twijfelgevallen. Waarschijnlijk zal er alles aangedaan worden om ze fit te krijgen, en koeman is zelfs in staat enig risico te nemen voor deze belangrijke wedstrijd. As Roma kan geen beroep doen op de doelpuntenmaker Totti, die geschorst is voor deze wedstrijd. Verder speel Samuel ook niet mee vanwege een schorsing.

Wat verwachten jullie van morgen? Ik zelf heb er erg veel vertrouwen in dat wij ons plaatsen voor de kwartfinale. Me kaarten heb ik al weggelegd. Mijn voorspelling : 1-2

Ben je Feyenoord dan vergeten, Mark? :? Meen dat die in 1999 ook geen misselijke kans hadden, die hadden zelfs na 3 wedstrijden al meer wedstrijden gewonnen in de poule dan ajax nu :{

Ik denk dat er 2 of 1 keer gescoord gaat worden, laat in t midden voor wie..

MarkNMGN
18 March 2003, 15:32
3-1

Superjood
18 March 2003, 15:43
Originally posted by bartje518


Ben je Feyenoord dan vergeten, Mark? :? Meen dat die in 1999 ook geen misselijke kans hadden, die hadden zelfs na 3 wedstrijden al meer wedstrijden gewonnen in de poule dan ajax nu :{

Ik denk dat er 2 of 1 keer gescoord gaat worden, laat in t midden voor wie.. :O :O :O :O :O :O :O :O :O
die hadden zich NIET geplaatst, dus kan ajax zich, als 1e nederlandse club sinds 1997, plaatsen. was zeker je bril vergeten?

AntiKezman
18 March 2003, 15:46
Originally posted by bartje518


Ben je Feyenoord dan vergeten, Mark? :? Meen dat die in 1999 ook geen misselijke kans hadden, die hadden zelfs na 3 wedstrijden al meer wedstrijden gewonnen in de poule dan ajax nu :{

Ik denk dat er 2 of 1 keer gescoord gaat worden, laat in t midden voor wie..

Olympique Marseille-uit was dat..waar Feyenoord toen had moeten winnen voor een kwartfinaleplaats, maar er werd toen gelijkgespeeld in Marseille (omhaal van Tomasson toen nog afgekeurd vanwege gevaarlijk spel...), maar Feyenoord speelde toen veels te afwachtend en gespannen en verkloote het eigenlijk zelf..Chelsea verloor in de laatste minuut volgens mij ook nog thuis van Lazio, waardoor Feyenoord met 8 punten uitgeschakeld werd en Chelsea en Lazio doorgingen..verschilletje met ajaks is wel dat Feyenoord 2x verloor en dat was uiteindelijk dodelijk..wonnen ook 2x: uit in Italië in Rome O-) en thuis van OM..

maja daar ging dit topic niet echt over...wel zeer kwalijk dat ene 'Superjood' dit soort feiten vergeet en trots verteld dat er voor het eerst sinds 6 jaar weer iemand in de mogelijkheid komt om in de kwartfinale van de CL te komen :Z nu zal hij wel gaan vertellen dat ajaks de laatste was die het ook daadwerkelijk haalde en er zal ongetijfeld nog meer van dat soort praat volgen... :rolleyes:

naja in principe gun ik het zo'n jong en onervaren team wel om een ronde verder te komen..is toch een knappe prestatie, maar op al dat arrogante jodengepraat en die halelujastemming zit ik niet echt te wachten...... :no:

GregoorvanDijk
18 March 2003, 15:48
Originally posted by Superjood
:O :O :O :O :O :O :O :O :O
die hadden zich NIET geplaatst, dus kan ajax zich, als 1e nederlandse club sinds 1997, plaatsen. was zeker je bril vergeten?

Hier, heb je mijn lenzen *past door*. Je schrijft KAN plaatsen. Feyenoord KON zich ook plaatsen.. :z Ik interpreteer t wel goed..

MarkNMGN
18 March 2003, 15:51
In Rome winnen met dat middelvingertje van Tomasson, dat waren nog eens mooie wedstrijden :)

AntiKezman
18 March 2003, 15:51
Originally posted by AntiKezman

:Z nu zal hij wel gaan vertellen dat ajaks de laatste was die het ook daadwerkelijk haalde en er zal ongetijfeld nog meer van dat soort praat volgen... :rolleyes:


en terwijl ik mijn verhaal zat te tikken was het kwaad al geschied :x :Z

theo tank
18 March 2003, 15:54
Originally posted by AntiKezman


naja in principe gun ik het zo'n jong en onervaren team wel om een ronde verder te komen..is toch een knappe prestatie, maar op al dat arrogante jodengepraat en die halelujastemming zit ik niet echt te wachten...... :no:


Ik gun ze eigenlijk niks.....