PDA

Bekijk de volledige versie : Metroid Prime is uit!!


lou
19 March 2003, 17:14
En ik heb um :P . Alleen het is wel saai aan het begin , maarja is denk ik nog een soort tutorial . Je moet btw wel van een old school houden van je moet best veel backtracken ( terug naar oude gedeelten lopen , maar dan kan je wel nieuwe gedeelte bereiken ivm nieuwe delen van je pak ) . Voor de rest vertel ik niks , maar ik vind um super.

Headliner
19 March 2003, 17:24
22 maart pas? :?

Drama
19 March 2003, 17:31
Ik dacht 21 maart? :)

lou
19 March 2003, 17:40
21 Maart. Maar meestal komen games een paar dagen eerder binnen ;).Ik had hem gekocht bij Futurezone op de west kruiskade (pal) en er zullen wel meer winkels zijn die het al binnen hebben . Panzer Dragoon Orta was er volgens mij ook al maar die koop ik volgende week ofzo wel :). Je moet er trouwens wel aan de besturing wennen , soort goldeney/Perfect dark achtig systeem ( Je hebt gewoon 1 pook om te lopen , geen 2 zoals bij de meeste schietspellen , Met de R knop die je omhoog kijken )

SpiNe
25 March 2003, 17:13
ik krijg hem maandag :d je kon de us versie bij nedgame krijgen voor 80 € met freeloader maar ik wou toch leiver w8n

Stapper
25 March 2003, 17:17
ik heb had hem vrijdag al, maar door het mooie weer heb ik het nog niet al te lang gespeeld 1.13 uur en ben pas op 6%

SpiNe
7 May 2003, 17:51
w00t wie heeft metroid prime uitgespeeld??

lou
7 May 2003, 18:59
Originally posted by SpiNe
w00t wie heeft metroid prime uitgespeeld??

Ik speel het niet meer. Artifacts zoeken zuigt. Damn , dat hadden ze er best uit kunnen laten . Nu lijkt het net Mario Sunshine met dat zoeken . Misschien ga ik er over een paar weken mee verder:)

baron_sengir
7 May 2003, 20:20
Originally posted by SpiNe
w00t wie heeft metroid prime uitgespeeld??

Al een aardige tijd geleden...speel het soms nog, als ik niet achter Zelda zit.