PDA

Bekijk de volledige versie : waar let je het eerst op............


Queenie
20 March 2003, 23:54
als je een leuke jongen/meid ziet..........


Ik(lette) meestal op de schoenen...
:?

GregoorvanDijk
21 March 2003, 00:00
Ik ben leuk, wat voor schoenen had ik aan O-).. Ik let meestal op het gezicht/figuur.. Totaal zeg maar, en gezichtje moet leuk/lief zijn..

biffyclyro
25 March 2003, 14:41
ik op figuur, ogen, haar, kleren, lengte (veel :huh: )

laurier_garnier
25 March 2003, 14:45
haar,gezicht,kleren

dext0r
25 March 2003, 15:46
uitstraling / imago

psychobunny
25 March 2003, 15:57
Originally posted by dext0r
uitstraling / imago

imago vind ik zielig,uitstraling let ik wel op :)

Headliner
25 March 2003, 16:12
uiterlijk, figuur, uitstraling

:z

urban-tiger
25 March 2003, 16:20
zoals de spinneman zei: uiterlijk en figuur, en dan (heeeeeeeeel misschien, ben namelijk een watje) een gesprek beginne om te zien hoe ze ECHT is

The6thgate
25 March 2003, 17:37
hoofd(haar, gezich enzo) vervolgens langs dr lichaam richting voeten en kijken of de kleding en schoenen me bevallen:Y)

Melch
25 March 2003, 17:55
Gezicht, Lengte, figuur, kont, kleding, houding...

Alles eigenlijk :)

Queenie
25 March 2003, 18:23
Originally posted by bartje518
Ik ben leuk, wat voor schoenen had ik aan O-).. Ik let meestal op het gezicht/figuur.. Totaal zeg maar, en gezichtje moet leuk/lief zijn..

Dat weet ik niet meer want daar heb ik niet op gelet omdat ik niet meer op zoek ben zoiets...Snap je?

dext0r
25 March 2003, 21:09
Originally posted by psychobunny


imago vind ik zielig,uitstraling let ik wel op :)

imago zegt vaak veel over het karakter...ik zie mezelf nou niet gauw op een gothic afstappen.... kom ik ook nog es in haar depressieve leven terecht... als je begrijptm wat ik bedoel.

verder kun je misschien wel ontkennen dat imago dingen zegt over je karakter of opvattingen... toch is het niet zo..vandaar dat ik er heus wel op let.... en de uitstraling is sowieso belangrijk... die zegt voor mij t meeste van de gehele persoon.

Queenie
25 March 2003, 21:24
Originally posted by dext0r




verder kun je misschien wel ontkennen dat imago dingen zegt over je karakter of opvattingen... toch is het niet zo..vandaar dat ik er heus wel op let.... en de uitstraling is sowieso belangrijk... die zegt voor mij t meeste van de gehele persoon.

Voor mij is dat het karakter...Eerst schoenen dan ogen(die zeggen alles) en dan karakter......Maar ik vind imago ook heel wat anders dan karakter....

dext0r
25 March 2003, 23:36
Originally posted by queenie


Voor mij is dat het karakter...Eerst schoenen dan ogen(die zeggen alles) en dan karakter......Maar ik vind imago ook heel wat anders dan karakter....

t ging tog om het 'zien' ?
een karakter kan ik niet zien...een imago daar entegen wel..en dat kan misschien wel weer iets over het karakter zeggen...

wel consequent blijven heh ;0

Nightwolf
25 March 2003, 23:39
Martijn, je zegt 2x tzelfde :p

t eerste waar ik op let is eerst vlug t gezicht om te kijken of ik diegene ergens van herken en daarna meteen naar de ogen......rest boeit me vrij weinig

dext0r
26 March 2003, 13:46
Originally posted by Nightwolf
Martijn, je zegt 2x tzelfde :p


na de eerste keer was het voor haar nog niet duidelijk, dus denk herhaal ff :P

Queenie
26 March 2003, 17:42
Originally posted by dext0r


t ging tog om het 'zien' ?
een karakter kan ik niet zien...een imago daar entegen wel..en dat kan misschien wel weer iets over het karakter zeggen...

wel consequent blijven heh ;0

Volgens mij was ik moe toen ik het schreef :yes: Maareh zoiets bedoelde ik ook uiteindelijk.....

bruggi
26 March 2003, 20:42
uitstraling, houding, gezicht(suitdrukking), kleding+lijf/postuur (die tegelijk:) )

The Phit
26 March 2003, 22:54
hmmz, ik let op alles. ;)

DarkSilence
27 March 2003, 22:59
uitstraling en gezicht in die volgorde. iemand die heel erg straalt is veel mooier dan iemand die alleen knap is.

0Vera
30 March 2003, 20:17
Originally posted by DarkSilence
uitstraling en gezicht in die volgorde. iemand die heel erg straalt is veel mooier dan iemand die alleen knap is. agree! Ik val niet op uiterlijk. Een knappe kop die zo arro is dat ik bijna moet kotsen vind ik heel snel niet knap meer, en een jongen die er naar mode-maatstaven wat minder geweldig uitziet, maar die ik ongelofelijk lief en leuk enzo vind wordt steeds mooier in mijn ogen. En juist die innerlijke schoonheid vind ik heel belangrijk :yes:

L_angeldc
30 March 2003, 21:54
klopt, wat je uitstraalt is veel belangrijker dan hoe knap iemand wel nie kan zijn.
Vaak weten knappe mensen dat ook van zichzelf en willen ze dat maar al te graag laten zien, van die popi jopi personen.. :Z

dext0r
31 March 2003, 22:05
Originally posted by chalyken
schoenen wtf???? :no: :no:

schoenen zegt iets over imago / houding en verzorging > lees over imago maar de rest vd replys :)

sk8-angel
26 May 2003, 14:32
ogen en uitstraling............soms schoenen.............

Riddler
26 May 2003, 15:02
of haar vader veel geld heeft 8| :{

skatergirlke
27 May 2003, 19:48
ik kijk dus atte *ist ne skater?
*ist ne fellen
* kant em wel skaten!!

hehe
:yes:

L_angeldc
27 May 2003, 21:48
Originally posted by skatergirlke
ik kijk dus atte *ist ne skater?
*ist ne fellen
* kant em wel skaten!!

hehe
:yes:

leuk voor je... vind je dat niet een beetje oppervlakkig?

OwenGirl
29 May 2003, 20:37
ik let als eerst op
*Uiterlijk
*Uitstraling

K!sz

zMe
14 June 2003, 12:27
Ik let als eerst op de houding en uitstraling, omdat je daaraan vaak ook ziet wat voor iemand hij is (aardig, grappig, macho enzo)

FiZz
14 June 2003, 13:38
Onschult, Ogen, manier van doen en praten.

Jennifer1203
14 June 2003, 21:16
Tja uhm...
hET gevoel wat hij overbrengt of het goed aanvoelt
Uiterlijk denk ik handen vind ik wel mooi en de ogen maar niet iedereen heeft natuurlijk wat Jij wenst en waar Jij over droomt
Ik zou gewoon acepteren wat diegene heeft en je concenteren op hetgene wat wel mooi aan hem is...

Jennifer1203
14 June 2003, 21:17
Maar de ScHoenen Ook;)

WishfulDreaming
14 June 2003, 22:44
Ogen en manier van gedragen :)

dupke
14 June 2003, 22:49
Originally posted by Saartje17
Ogen en manier van gedragen :)
de neus :{ en dan de ogen en manrier van doen en gedragen

Alpha
15 June 2003, 15:28
Eerst kijk k altijd naar dr kleding (of dat niet een btje te absurd en zo is)
daarna naar dr benen en dan naar dr gezicht