PDA

Bekijk de volledige versie : Waaaaah, van Wanrooy Bekerhouder,, eindelijkkk. :)


The Phit
29 March 2003, 21:41
Net terug uit egmond aan zee, niet alleen om duintje te wandelen en strandje te lopen, maar ooook om te kijken of Crystal Kelly dit jaar weer de beker kon prolongeren.
Jaspers team 'Safety Holland' heeft vorig jaar gefaald in Egmond en dus was het aan hun dat ze dat dit jaar goed gingen maken. Maar nee, ze haalden de halve finale niet eens. De finale ging net als vorig jaar weer tussen de teams van Crystal Kelly en van Wanrooy. Bij Crystal Kelly spelen de wereldberoemde Ceulemans, Brugman en Coudron. Niet echt vreemd als ze het dit jaar weer zouden halen. Maar bij van Wanrooy spelen ook toppers, zoals wereldkampioen Blomdahl en Europees kampioen Chanches. Daarbij dan ook nog zoon van Wanrooy die door papa van Wanrooy veel krijgt betaald en daardoor veeel kan trainen. Deze snuiter is flink gestegen, en tis ook vreemd dat die kerel nog steeds "maaaar" 4e man is, want hij wint alles met 3-0. :o
Magoeh, van wanrooy maakte Crystal Kelly dik in net, er liep ook de nodige schoonheid (maar wel dom O-)) rond in zuiderduin, en ik heb aan tafel gezeten tijdens het avondeten met de van Wanrooy team. Echt joh, die blomdahl is vet goed in talen, hij brabbeld er zo ff wat spaans duits nederland uit. terwijl hij zweeds is. Alleen het engels is wat beroerd. :D:D
magoeh, ik geht stappen, en de groeten. de Baco'tjes smaakten best. :p

MarkNMGN
30 March 2003, 12:43
en om welke sport gaat dit :?

The Phit
30 March 2003, 12:49
Originally posted by MarkNMGN
en om welke sport gaat dit :?
Dat moet iedereen wel zien denk ik als je zulke grote namen er tussen ziet staan. ;)

HugoBoss
31 March 2003, 09:16
hoe is het met jouw curlingcarriere eigenlijk stef?