PDA

Bekijk de volledige versie : Verliefd Worden Gaat Vanzelf.. MAAR HOE KOM IK ERAF?!


DirtyEyes
30 March 2003, 15:15
Hee Mensen,
Ik zit met een probleem..:'(
Ik ben laatst verliefd geworden op een meisje, alleen ze wil niets met me.. Dat weet ik, maar ik ben nog steeds verliefd en wil graag weten hoe ik daar dan vanaf kom.. want ik wil graag verder..

Alvast bedankt!
Thnx, :thumbsup:
Dirty Eyes

Hertog_Joost
30 March 2003, 15:25
Wachten, wachten, wachten... Da's de enige oplossing. :( En ja, misschien afleiding zoeken bij andere meisjes of iets dergelijks, maar verder moet zoiets gewoon slijten...

Babysmurfie
30 March 2003, 16:49
Gewoon wachten:?

0Vera
30 March 2003, 17:36
Originally posted by Hertog_Joost
Wachten, wachten, wachten... Da's de enige oplossing. :( En ja, misschien afleiding zoeken bij andere meisjes of iets dergelijks, maar verder moet zoiets gewoon slijten... andere meisjes daarvoor 'gebruiken' vind ik een minder tof idee eerlijk gezegd... maar dat het door tijd moet slijten ben ik wel met je eens. Het zou helemaal mooi zijn als je dat meisje echt kan ontlopen, zodat je haar niet meer ziet.

Nightwolf
30 March 2003, 17:51
mee eens, plus dat je dan zo weinig mogelijk aan dat meisje moet denken. als je dat niet doet, krijg je meestal dat probleem dat je daar anderen voor gaat 'gebruiken'

Hertog_Joost
30 March 2003, 18:50
Originally posted by 0Vera
andere meisjes daarvoor 'gebruiken' vind ik een minder tof idee eerlijk gezegd... maar dat het door tijd moet slijten ben ik wel met je eens. Het zou helemaal mooi zijn als je dat meisje echt kan ontlopen, zodat je haar niet meer ziet.

"Gebruiken" klinkt meteen weer zo negatief..... :) Ik bedoelde misschien een beetje meer naar andere meisjes kijken. Natuurlijk geen actie ondernemen als je niet verliefd op zo'n ander meisje bent, maar alleen wat "rondkijken" kan al wel schelen misschien. Iig het proberen waard I guess...

wocky
30 March 2003, 18:54
Tijd heelt alle wonden.....

Elysium
30 March 2003, 19:01
Het vraagt idd wel tijd, maar uit eigen ervarring heb ik gemerkt dat zoiets pas helemaal verdwijnt als je iemand nieuw ontmoet ookal zit je nog met de ander in je hoofd, op de duur wordt je nieuwe vlam belangrijker en ben je de ander vergeten. Als je me wat kan volgen:7

L_angeldc
30 March 2003, 19:27
Ik ken ut probleem en ut enige wat daar aan kan doen.. wat ook al door iedereen hierboven is gezegd... is tijd.
Je moet gewoon afleiding zoeken, en ik bedoel niet meteen andere meisjes gaan bespringen maar een hobby beginnen ofzo, als je snapt wat ik bedoel, en proberen het te vergeten denkk

0Vera
30 March 2003, 20:02
Originally posted by Hertog_Joost


"Gebruiken" klinkt meteen weer zo negatief..... :) Ik bedoelde misschien een beetje meer naar andere meisjes kijken. Natuurlijk geen actie ondernemen als je niet verliefd op zo'n ander meisje bent, maar alleen wat "rondkijken" kan al wel schelen misschien. Iig het proberen waard I guess... Et idee is niet negatief bedoelt zoals je het nu uitlegt nee, dat begrijp ik :)

Maar voor mij zou zoiets niet werken, omdat dat ene meisje (naja jongen in mijn geval) de enige is die ik dan wil, en afleiding zoeken met vrienden is dan een betere optie... magoed wat je zegt, tis puur persoonlijk en worth to try :)

Mennuz
15 April 2003, 13:04
Heel veel wiet roken en drinken, en aanpappen met andere wijven

Karliene
15 April 2003, 14:09
Ik herken dit probleem...

Alleen bij mij is het zo dat diegene al een relatie heeft...:{
Soms word ik helemaal gek van mezelf en wil ik het liefst op de jongen verliefd zijn die ook verliefd op mij schijnt te zijn, dat is ook best wel een lieverd enzo...maar ja, het gevoel blijft knagen he :(

Euh, ja, tips heb ik dus eigenlijk niet..Maar ik wilde even laten merken dat je niet de enige bent..:)

0Vera
15 April 2003, 16:06
Originally posted by Karliene
Ik herken dit probleem...

Alleen bij mij is het zo dat diegene al een relatie heeft...:{
Soms word ik helemaal gek van mezelf en wil ik het liefst op de jongen verliefd zijn die ook verliefd op mij schijnt te zijn, dat is ook best wel een lieverd enzo...maar ja, het gevoel blijft knagen he :(

Euh, ja, tips heb ik dus eigenlijk niet..Maar ik wilde even laten merken dat je niet de enige bent..:) woei meissiej kut is da he? :(

:aai:

Hertog_Joost
15 April 2003, 16:38
Originally posted by 0Vera
Et idee is niet negatief bedoelt zoals je het nu uitlegt nee, dat begrijp ik :)

Maar voor mij zou zoiets niet werken, omdat dat ene meisje (naja jongen in mijn geval) de enige is die ik dan wil, en afleiding zoeken met vrienden is dan een betere optie... magoed wat je zegt, tis puur persoonlijk en worth to try :)

Nee, bij mij zou het ook niet werken hoor... Maar bij sommigen wel volgens mij. En áls het werkt is het mooi natuurlijk. :)

Karliene
15 April 2003, 21:01
Originally posted by 0Vera
woei meissiej kut is da he? :(

:aai: Wat een lieve reactie! :love: :)

scooter
16 April 2003, 08:36
Je pakt een ander wijfie als je daar een 2 weken mee bent dan scheelt dat andere wijfie jou geen ene fuck mer, probeer mar is

The Phit
16 April 2003, 10:40
Originally posted by scooter
Je pakt een ander wijfie als je daar een 2 weken mee bent dan scheelt dat andere wijfie jou geen ene fuck mer, probeer mar is
jij pakt zeker ook dan een ander wijfie of wat? :*

DaRick
16 April 2003, 13:37
Originally posted by scooter
Je pakt een ander wijfie als je daar een 2 weken mee bent dan scheelt dat andere wijfie jou geen ene fuck mer, probeer mar is

Meesterlijk plan:no:
Zou nie bij mij werken iigO-)

Stevie
16 April 2003, 20:59
Originally posted by scooter
Je pakt een ander wijfie als je daar een 2 weken mee bent dan scheelt dat andere wijfie jou geen ene fuck mer, probeer mar is spreekt een zeer ervaren deskundige :x

Irene!!!!
16 April 2003, 22:26
slechte dingen over em gaan denken.. :D duurt een week ofzo, maar zo verkom ik mezelf van verliefd worden op player :yes:

DaRick
16 April 2003, 22:59
Originally posted by Irene!!!!
slechte dingen over em gaan denken.. :D duurt een week ofzo, maar zo verkom ik mezelf van verliefd worden op player :yes:
Haha, die moek onthouden!!:yes:
Van iemand die je leuk vind slechte dingen denken, oke. Errug logisch:d

Nightwolf
16 April 2003, 23:02
Originally posted by Irene!!!!
slechte dingen over em gaan denken.. :D duurt een week ofzo, maar zo verkom ik mezelf van verliefd worden op player :yes:

je was ooit anders wel op een player ;)

btw, t kan trouwens wel hoor, alleen moet je wel hard je best doen

Irene!!!!
16 April 2003, 23:37
Originally posted by Nightwolf


je was ooit anders wel op een player ;)

btw, t kan trouwens wel hoor, alleen moet je wel hard je best doen

Ja daar heb ik van geleerd 8)