PDA

Bekijk de volledige versie : stelling:van verliefd zijn kun je afkomen


geer
30 March 2003, 20:21
:) :) je kunt netzo lang verliefd zijn als je wild
O-) O-) net zo hopeloos
:Z :Z en veel slaap tekortkomen
:rolleyes: :rolleyes: maar je doet het zelf!!!

0Vera
30 March 2003, 20:24
nah weni of ik et daarmee eens ben
verliefdheid zijn hormonen, nah ik weet niet hoe et met andere dames zit maar ik heb mijn hormonen ni echt in bedwang hoor :rolleyes: zou wel handig zijn btw, kon ik regelen wanneer ik me eisprong zou hebben enzo, scheelt gekloot met condooms hehehe :Y) *nah flauw*
ik geloof t dus ni :)

The6thgate
30 March 2003, 21:13
ik kan bij mezelf echt niet controleren hoe lang een periode van verliefdheid ofzo duurt hoor. wat 0vera al zei, hormonen heb je niet zo makkelijk onder controle:z

Silence
30 March 2003, 21:38
Ik denk dat je wel de schade kan beperken, je kan iemand heel erg ontwijken enb er voor zorgen dat je hem/ haar niet meer ziet.
Je kan beslissen dat je gewoon niet meer verliefd wilt zijn.
Je kan weglopen als je denkt verliefd te worden.

Maar je kan het nooit helemaal voorkomen, verliefdheid blijft je overkomen of niet...

L_angeldc
30 March 2003, 21:50
Je kan misschien wel beslissen dat je gewoon niet meer verliefd wilt zijn, maar wie zegt dat het dan ook lukt?

je gevoelens kan je niet zo makkelijk onder controle houden, maar ut zou wel handig zijn ;)

Karliene
31 March 2003, 16:56
Ben ik het wel mee eens..
Ik ben een lange (zeg maar hele lange :| ) tijd totally in love geweest op 1 bepaald iemand..Tja, kom daar maar eens vanaf als je hem regelmatig ziet en spreekt..Op een gegeven moment besefde ik dat de liefde tussen ons niet verder kon groeien en besloot hem te ontwijken..Ik sprak hem niet meer (ja, behalve een begroeting ofzo), heb hem uit m'n msn gegooid en tja, het gevoel ebde geleidelijk aan weg..Het deed wel pijn om hem elke keer te zien lopen enzo, maar verliefd was ik niet meer..

The Phit
31 March 2003, 17:48
klopt.. k was echt hele tijd gek van een meid, heb ik aantal malen wat mee gedaan ook. Maar het probleem was dat ze een vriend had. Die vriend heeft ons uiteindelijk betrapt en die wou nog steeds met die meid ook al heeft ie het onder de ogen gezien. Zij wist niet wat ze moest doen en nu een paar weken later nadat ze een hele tijd nix heeft laten merken of horen ben ik tot bedaren gekomen, en heeft ze me dus weer compleet zitten versieren dit weekend. Ze zegt helemaal verliefd op me te zijn en dat ze dom is geweest niet meteen uit te maken met die knekker. Maar ja, ik ben niet meer zo gek van haar als eerst. Ik hoop dat dat wel weer kan groeien want ze is onwijs spontaan lief en knappies. O-) ach, moet ook ff over de shock van van t weekend heen komen misshien :o :D

eneri
31 March 2003, 18:43
Originally posted by geer
je kunt netzo lang verliefd zijn als je wild
net zo hopeloos
en veel slaap tekortkomen
maar je doet het zelf!!!
er zijn een aantal theorieen dat je invloed hebt op alles dat gebeurt in je leven, in de wereld zelfs, dus ja dan doe je verliefd worden ook zelf.

laurier_garnier
31 March 2003, 21:01
kdenk niet dat je het volledig onder controle kan houden maar je kan er wel invloed op hebben denk ik.

Als je bevoorbeeld verliefd bent en je wilt er vanaf dan kan je die beetje negeren zoals iemand hier zei of zijn negatieve eigenschappen opzoeken en die opsommen (als je die vind want als je verliefd bent is dat juist moeilijk) en als je die vind enkel die negatieve nog voor ogen zien en dan zal je die ook wel vergeten na een tijd.

ma ik denk wel ook al zijde nietmeer verliefd op hem/haar zal het nog altijd een zwak zijn van u (dus dat je snel trug verliefd kan worden op die persoon)

.lotte
2 April 2003, 14:20
Volgens mij kun je er niets aan doen
In de eerste vond ik een jongen helemaal geweldig, hij is niet knap ofzo maar ik was meteen stapelverliefd op hem
Hij kwam wel es bij mn buren dus ik daar dan ook naar toe :P onder een dekmantel dat k nog iets terug moest brengen ofzo.
Hij zat ook bij mij op school dus ik zag hem vaak. Ik wist dat ie me niet leuk lals is vriend en vriendinnetje leuk vond en toen ie van school was hoopte ik dat het over zou gaan.
Je zou denken dat als je iemand niet meer ziet enzo dat het dan minder moet worden, toch?
:no: echt niet dus
Hij studeert en woont nu in breda dus k zie m nooit eigenlijk, maar als ik hem tegenkom, en hij hoeft alleen maar voorbij te fietsen en 'hoi' te zeggen dan sta k daar weer met een rooie kop en mn hart in mn keel te stotteren
Volgens mij kan je er echt niets aan doen
Wel vervelend, heb je een vriendje, denk je dat je verliefd op hem bent, komt die ene jongen weer langs en dan staat je vriend ook raar te kijken :'(

L_angeldc
2 April 2003, 19:54
awwww

ik weet hoe ut is.. vooral als ik er dan bij ben en hij loopt voorbij :p

maja ut gaat wel eens over hoor :)

Karliene
12 April 2003, 15:32
Correctie op mijn post van 31-03-2003 :

ik zag hem vandaag en de vlinders in mijn buik gingen weer aardig tekeer.. :love: :love: :d

geer
17 April 2003, 22:28
Een ieder bedank voor zijn reactie tot nu toe,ik kan al wel zeggen dat je verliefdheid zelf deels in de hand hebt
Het helpt al een stuk als je er van uit gaat dat het niks kan worden
Negeren en ontlopen van de ander werkt goed
Let er eens op als je aan de ander begint te denken,de overeenkomst met als je probeert te stoppen met roken is opmerkelijk.zeg gelijk stop bij die gedacht na een aantal keer vermindert het al.
Ik test het momenteel in de praktijk gewoon uit en met jullie tips kom ik een end, al staan er dingen die ik al wel wist
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.

geer
30 April 2003, 13:32
Een ieder bedank voor zijn reactie tot nu toe,ik kan al wel zeggen dat je verliefdheid zelf deels in de hand hebt
Het helpt al een stuk als je er van uit gaat dat het niks kan worden
Negeren en ontlopen van de ander werkt goed
Let er eens op als je aan de ander begint te denken,de overeenkomst met als je probeert te stoppen met roken is opmerkelijk.zeg gelijk stop bij die gedacht na een aantal keer vermindert het al.
Ik test het momenteel in de praktijk gewoon uit en met jullie tips kom ik een end, al staan er dingen die ik al wel wist
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.
nieuw zeg de ander alle contact op

JennyMindTricks
30 April 2003, 17:18
Ik heb ook iemand leuk gevonden.
Ontlopen ging een beetje heel erg moeilijk, hij zat bij mij op school, en het is dan dus heel erg moeilijk om hem te ontlopen dat ging ook gewoon niet.
Maar ik dacht ook gewoon van: ja dit wordt hem toch niet, moet van 2 kanten komen, en zijn kant gaat al uit naar een ander meisje (en die kant van dat meisje ging al uit naar een andere jongen maarja:{) Ben der toch vanaf gekomen!!
Gelukkig!! :)

EternalShadow
1 May 2003, 11:24
ik snap echt niet hoe jullie over iemand heen komen door hem/haar te ontlopen, voor mij persoonlijk werkt dat voor geen meter :no:

als het werkt, fijn, maar als het niet werkt krijg je eerder het omgekeerde effect...

Anoniemo94
31 October 2007, 20:53
Zelf vind ik het toch niet zo erg om lang verliefd te zijn, uiteindelijk leer je er mee leven ;). Ik vind het soms grappig soms niet, maar ik vind het leuk blijfen. Zou helemaal leuk zijn dat zij uiteindelijk ook op me verliefd wordt, alleen als ze verliefd op iemand anders wordt en daarmee neemt, gooi ik het wel van me af

edit: eigenlijk alweer maanden geleden dat ik niet verliefd was. Kan me ongeveer niet meer herinneren hoe het zonder was :P