PDA

Bekijk de volledige versie : grrrr


Wendovic
2 April 2003, 15:13
Ga je naar helemaal naar ut winkelcentrum toe om je foto's te halen. Krijg je te horen ja sorry ze zijn er nog nie waarschijnlijk hebben we ze morgen wel. Dus jij denkt ok best todat je weer buiten loopt en ut vet hard begint te regenen. Ik duik dus snel de v&d maar in je loopt de v&d uit want ut is droog. Haal je net je fiets van slot gaat ut hagelen vet hard en waaien en daarna heel hard regenen daar fietse k dus lekker in. Kom je thuis schijnt de zon weer grrrrr Al een beetje medelijden met me:p

Plankje
2 April 2003, 15:14
ik dan vandaag. Ik denk: ah ik ben met de bus; mooi blijf ik droog. De hele reis is t droog. Stap ik uit de bus, ja hoor t gaat hagelen :[

The6thgate
2 April 2003, 15:15
ik kon van de bushalte tot thuis lekker in de regen lopen. kom ik thuis, ja hoor....is het weer droog:no:

Plankje
2 April 2003, 15:17
Originally posted by The6thgate
ik kon van de bushalte tot thuis lekker in de regen lopen. kom ik thuis, ja hoor....is het weer droog:no: dat had ik dus ook :[ :no:

JennyMindTricks
2 April 2003, 15:19
Ah arme jonges&meisje!! :(
Heb wel medelij oar!! :*
:aai:

Wendovic
2 April 2003, 15:23
klote weer vandaag

Wendovic
2 April 2003, 15:26
Maar k heb lekker wel paaseitjes:p Dus k ging nie helemaal voor niks naar ut winkelcentrum;) Ja omdat me broertje en me moeder an ut lijnen zijn:? hebben we maar gewoon geen snoep en koek in huis al een hele week. Slaat nerges op k bedoel k ben nie an ut lijnen:p haha maar hun zitte nu wel mooi me paaseitjes op te eten:x

Karma-Killer
2 April 2003, 15:27
Ik ging naar buiten om folders rond te brengen, begon het te regenen. Kom ik een half uur later zeiknat binnen, ikke al die kleren uitgetrokken, kom ik beneden. Is het opgehouden met regenen :{

DarkAngel
2 April 2003, 15:29
ik kom op school sta net binnen en het begint te regenen.
ik ga even bij vriendjes langs, sta binnen en het gaat net regenen.
Ik fiets naar huis, sta voor de deur en het begint te regenen :]

goh ik ben is een keer droog gebleven :p

Blossom
2 April 2003, 19:28
en ik zat lekker droog binnen achter de pc en keek ff naar buiten en wie zag ik daar in de regen fietsen!! wennepen!! :):yes:

Wendovic
2 April 2003, 19:33
Originally posted by Blossom
en ik zat lekker droog binnen achter de pc en keek ff naar buiten en wie zag ik daar in de regen fietsen!! wennepen!! :):yes:
Ja lach jij maar:p

redman
2 April 2003, 19:34
ik zat droog op de scooter en was binnen 5 minuten thuis en toen ging het regenen maar ik zat al lekker warm boven thuis, verwarming op 21 graden heeeeeeeeeeeeeeerlijk http://www.heerenvanh7.nl/smilies/mini.gif

spacey
2 April 2003, 19:38
ga ik met volle moed op de brommer weg... regenbroekje aan.... breekt mn gaskabel... grrrrrrrr gaat t vollebak regenen.... ik n kwartier w88 zeike nat........ toen moest ik nog werken... grrrrr.....

DarkSilence
2 April 2003, 19:39
Vanmorgen toen ik naar school moest regende et, dus ik skip et 1e uur maar en blijf nog ffies op bed liggen. Droog toen ik daarna naar school ging en wat bleek. khad et eerste uur vrij :+

Irene!!!!
2 April 2003, 23:29
hier was het 29 graden celsius vandaag O-)

wocky
3 April 2003, 13:09
Originally posted by Wendovic
Ga je naar helemaal naar ut winkelcentrum toe om je foto's te halen. Krijg je te horen ja sorry ze zijn er nog nie waarschijnlijk hebben we ze morgen wel. Dus jij denkt ok best todat je weer buiten loopt en ut vet hard begint te regenen. Ik duik dus snel de v&d maar in je loopt de v&d uit want ut is droog. Haal je net je fiets van slot gaat ut hagelen vet hard en waaien en daarna heel hard regenen daar fietse k dus lekker in. Kom je thuis schijnt de zon weer grrrrr Al een beetje medelijden met me:p life is a bitch