PDA

Bekijk de volledige versie : Mensen die zich de laatste 3 maanden hebben aangemeld aantreden!


eclipse
3 April 2003, 20:04
Ja ja aantreden opstellen in rijen van 10


En stel u zelf voor aan The Almighty Bobo

Eelcotje
3 April 2003, 20:06
/me 8| staat erbij als controleur...

"Meekomen jij naar mijn kamertje!"

psychobunny
3 April 2003, 20:09
hoe lang ben kik ier al? geen idee eigenlijk :{

The6thgate
3 April 2003, 20:10
Originally posted by psychobunny
hoe lang ben kik ier al? geen idee eigenlijk :{ sinds februari als je ff goed kijkt:* :+

Jamiel
3 April 2003, 20:12
Ik hoef me nie te wurrieen :z

btw, psychobunny, moeje kijkuh bovenaan je profiel :)

psychobunny
3 April 2003, 20:12
Originally posted by The6thgate
sinds februari als je ff goed kijkt:* :+

sorry,ben dom,i know :p

eclipse
3 April 2003, 20:14
Originally posted by psychobunny


sorry,ben dom,i know :p
ja cut de crap mafkees en stel je voor

The6thgate
3 April 2003, 20:15
Originally posted by eclipse

ja cut de crap mafkees en stel je voor :d hijs ook weer terug:Y)

Youssef
3 April 2003, 20:26
In rijen van 5, dat schiet wat makkelijker...

eclipse
3 April 2003, 20:27
Originally posted by Youssef
In rijen van 5, dat schiet wat makkelijker...
Ali chemicali is een vriend van me dus ze kunnen desnoods ook in rijden van 50 gaan staan;)

Youssef
3 April 2003, 20:30
Originally posted by eclipse

Ali chemicali is een vriend van me dus ze kunnen desnoods ook in rijden van 50 gaan staan;)
Of van 5000 :x;):x

eclipse
3 April 2003, 20:35
Originally posted by Youssef

Of van 5000 :x;):x
Met zun alle in baghdad is ook goed:)

Banaan
3 April 2003, 20:36
Originally posted by eclipse

Met zun alle in baghdad is ook goed:) et kalfje uit bagdad

Queenie
3 April 2003, 20:42
ikke heb in februari aangemeld :wave: hoi

GregoorvanDijk
3 April 2003, 20:50
Originally posted by queenie
ikke heb in februari aangemeld :wave: hoi

Hai, ik ben Queenie, ik heb me in februari aangemeld. Ik heet eigenlijk Joyce (achternaam bespaar ik O-)), ik woon in een dorpje, vlakbij die stinkstad van Bartje518/GregoorvanDijk, Hoerendaal, oftewel Voerendaal (in da dorp heb je ook nog een gedeelte, dat heet Kutrade, pardon, Kunrade). Ik ben 19, en werk in Heer(oïne)len. Zo voldoende voorgesteld?

Dit doe ik dan maar voor haar :)

Stevie
3 April 2003, 20:50
ik heb me in december aangemeld... is dat nog binnen de termijn :)

eclipse
3 April 2003, 20:51
Originally posted by Stevie
ik heb me in december aangemeld... is dat nog binnen de termijn :)
LEZEN, damn

Stevie
3 April 2003, 20:54
Originally posted by eclipse

LEZEN, damn ik ken je niet maar ik ben er al achter gekomen dat ik dat zo moet houden :7 :+

Queenie
3 April 2003, 20:57
Originally posted by bartje518


Hai, ik ben Queenie, ik heb me in februari aangemeld. Ik heet eigenlijk Joyce (achternaam bespaar ik O-)), ik woon in een dorpje, vlakbij die stinkstad van Bartje518/GregoorvanDijk, Hoerendaal, oftewel Voerendaal (in da dorp heb je ook nog een gedeelte, dat heet Kutrade, pardon, Kunrade). Ik ben 19, en werk in Heer(oïne)len. Zo voldoende voorgesteld?

Dit doe ik dan maar voor haar :)

Hey Bert kerel bedankt

:thumbsup:

Helenaa
3 April 2003, 20:57
Ik ben Esmé/Essebes/Essy UIt Hengelo. Ben 17, vrijgezel, en vind het hier wel grappig op het forum. De meeste mensen vinden mij geloof ik nogal sletterig op foto's staan ofzo, is ook wel zo geloof ik, hier dan maar ff een foto hè. :O

Stevie
3 April 2003, 21:00
Originally posted by Essebes
Ik ben Esmé/Essebes/Essy UIt Hengelo. Ben 17, vrijgezel, en vind het hier wel grappig op het forum. De meeste mensen vinden mij geloof ik nogal sletterig op foto's staan ofzo, is ook wel zo geloof ik, hier dan maar ff een foto hè. :O oeh slet :*

DarkSilence
3 April 2003, 21:03
Yo gast. Ik ben sinds een week of 2/3 pas redelijk actief, misschienheb je me hier al eerder gezien. Kheet René ennuh ben op het moment 17. Enjoyed your ban???

Helenaa
3 April 2003, 21:12
Originally posted by Stevie
oeh slet :*

:yes:

Stapper
3 April 2003, 21:19
mij ken je lekker al ;)

Karma-Killer
3 April 2003, 21:40
Hij is ook weer terug, wat een feest :+

redman
3 April 2003, 21:41
he ik ben hier nu bijna een maand, ik heet willem ben over 5 dagen 17 en ik heb rood haar ;) :p :yes: :thumbsup: :wave: :respect:

DarkAngel
3 April 2003, 21:55
Hoi The almighty Bobo,

Ik ben Kees, ik ben 12 jaar en val op oude vieze mannetjes :).
Ik heb een seksuele relatie gehad met Youssef, maar ik heb hem gedumpt, omdat hij toch meer viel op meisjes van 8 :'( . Ik heb er heel erg veel verdriet om gehad, want ik wil hem eigenlijk nog steeds terug.
Uiteindelijk heb ik toch maar voor blauwe poedel gekozen, want ik hoorde uit betrouwbare bron dat zijn piemol groter was. Helaas was dit niet het geval. Ik dacht dat het niet kleiner kon, maar ik had het bij het verkeerde eind.
Toen ben ik maar een tijdje vrijgezel geweest, beetje naar het park gaan en oude bejaarde mannetjes bekijken. Helaas kregen deze mannetjes hun piemol niet meer omhoog en ging ook dat over.
Mama en papa vonden het niet echt fijn dat ik zo graag met oude mannetjes om wilde gaan dus stuurde zij me naar een psychiater. Met deze man heb ik een seksuele relatie gehad van 2 maanden. Uiteindelijk vonden mijn ouders het te duur worden, en al helemaal toen ze er achter kwamen wat wij daar nou werkelijk deden.
Nu ben ik alweer een week vrijgezel, dus eigenlijk The almighty Bobo hoop ik dat jij met mij een seksuele relatie wilt beginnen.
Ik woon in Utrecht en ik hou van hobby's euhmm puzzelen. Ik hou van zuigen en aftrekken en anaal gepakt worden :).
Wil jij mijn holmaatje worden stuur me dan een pm ;) *flirt*

Met vriendelijke groet,

Kees :$

Blossom
3 April 2003, 22:28
Originally posted by redman
he ik ben hier nu bijna een maand, ik heet willem ben over 5 dagen 17 en ik heb rood haar ;) :p :yes: :thumbsup: :wave: :respect:

en ik ga je dinsdag feliciteren met kusjes:* *) *)

Youssef
3 April 2003, 22:45
Originally posted by DarkAngel
Kees :$

:x

sk888er
4 April 2003, 06:10
ik is sk888er en iedereen vind mij irri hier:] :] :]

eclipse
4 April 2003, 07:05
Originally posted by sk888er
ik is sk888er en iedereen vind mij irri hier:] :] :]
Ik ook

eclipse
4 April 2003, 07:05
Originally posted by DarkAngel
Hoi The almighty Bobo,

Ik ben Kees, ik ben 12 jaar en val op oude vieze mannetjes :).
Ik heb een seksuele relatie gehad met Youssef, maar ik heb hem gedumpt, omdat hij toch meer viel op meisjes van 8 :'( . Ik heb er heel erg veel verdriet om gehad, want ik wil hem eigenlijk nog steeds terug.
Uiteindelijk heb ik toch maar voor blauwe poedel gekozen, want ik hoorde uit betrouwbare bron dat zijn piemol groter was. Helaas was dit niet het geval. Ik dacht dat het niet kleiner kon, maar ik had het bij het verkeerde eind.
Toen ben ik maar een tijdje vrijgezel geweest, beetje naar het park gaan en oude bejaarde mannetjes bekijken. Helaas kregen deze mannetjes hun piemol niet meer omhoog en ging ook dat over.
Mama en papa vonden het niet echt fijn dat ik zo graag met oude mannetjes om wilde gaan dus stuurde zij me naar een psychiater. Met deze man heb ik een seksuele relatie gehad van 2 maanden. Uiteindelijk vonden mijn ouders het te duur worden, en al helemaal toen ze er achter kwamen wat wij daar nou werkelijk deden.
Nu ben ik alweer een week vrijgezel, dus eigenlijk The almighty Bobo hoop ik dat jij met mij een seksuele relatie wilt beginnen.
Ik woon in Utrecht en ik hou van hobby's euhmm puzzelen. Ik hou van zuigen en aftrekken en anaal gepakt worden :).
Wil jij mijn holmaatje worden stuur me dan een pm ;) *flirt*

Met vriendelijke groet,

Kees :$
:d :thumbsup:

eclipse
4 April 2003, 07:06
Originally posted by Stevie
ik ken je niet maar ik ben er al achter gekomen dat ik dat zo moet houden :7 :+
Of je moet gewoon eerst topics lezen voordat je je laadklep open trekt

Headliner
4 April 2003, 07:19
Hij is terug :D

eclipse
4 April 2003, 07:20
Originally posted by Spider-Man
Hij is terug :D
wie?:)

Headliner
4 April 2003, 07:27
Originally posted by eclipse

wie?:)

uh.. ik? :z

eclipse
4 April 2003, 10:39
Originally posted by Spider-Man


uh.. ik? :z
ow...:wave: ;)

FunFair
4 April 2003, 11:02
Originally posted by Essebes
Ik ben Esmé/Essebes/Essy UIt Hengelo. Ben 15, vrijgezel, en vind het hier wel grappig op het forum. De meeste mensen vinden mij geloof ik nogal sletterig op foto's staan ofzo, is ook wel zo geloof ik, hier dan maar ff een foto hè. :O

:Y)

Rijntje
4 April 2003, 11:30
t valt me nog mee dat je geen vragen lijstje heb gemaakt :p

DaffyNL
4 April 2003, 12:37
mensen ik blijf springen omn rijen van 10, 5, 5000..... temaken....maar wa is nu point hiervan....(aangezien iedreen zich begint voor te stellen doe ik maar ff mee

ik ben Rick aka Daffy aka Dipshit.. ben 16 jaar en ik heb vakantie.. ik woon in Holtum omg. Sittard in Limburg.. de enige die ik hier ken in ruffryder eigenlijk omdat onze ouders elkaar kennen..(vraag hier aub verder niet naar):p verder verveel ik me vaak maar meestal fa ik buizen, stappuh, amuseren, iemand de keel iut hangen, werken, of geld uitgeven als ik dat over heb...

voor meer info zi.. http://www.cu2.nl/dip-shit

special voor forum aangevraagd.

grtz

JennyMindTricks
4 April 2003, 12:42
Heey gozer, WB!! :) :wave:

psychobunny
4 April 2003, 18:20
Originally posted by eclipse

ja cut de crap mafkees en stel je voor

oooooowkeej,ik ben *censureer*, 16 jaar, rasechte belgin :p
blont,irritant en voor de moment heel humeurig :)

aangenaam :*

Nickchange
4 April 2003, 18:26
Ik was 1120611 8)

Heb me naam een paar keer aangepast uit protest:aai:

Ik meld het even:$

eclipse
4 April 2003, 18:27
Originally posted by Nickchance
Ik was 1120611 8)

Heb me naam een paar keer aangepast uit protest:aai:

Ik meld het even:$
I know I know:)

BWM
4 April 2003, 20:42
Originally posted by DarkAngel
Uiteindelijk heb ik toch maar voor blauwe poedel gekozen, want ik hoorde uit betrouwbare bron dat zijn piemol groter was. Helaas was dit niet het geval. Ik dacht dat het niet kleiner kon, maar ik had het bij het verkeerde eind.


Als je bij het verkeerde eind had...

Eeeuhm, had je dan wel zijn piemol te pakken??

Bird Of Prey
4 April 2003, 20:55
Originally posted by Essebes
De meeste mensen vinden mij geloof ik nogal sletterig op foto's staan ofzo, is ook wel zo geloof ik

maar laat ik dat iig helemaal nie erg vinden :o O-) :*

DarkAngel
5 April 2003, 09:52
Originally posted by BWM



Als je bij het verkeerde eind had...

Eeeuhm, had je dan wel zijn piemol te pakken??

welke piemol :$