PDA

Bekijk de volledige versie : heel vaaag


Blossom
4 April 2003, 11:57
laatste heb ik hele vage dromen! maar het is niet echt een droom ofzo, maar lig ik in me bed en word ik wakker en zie ik opeens allemaal dingen, alleen steeds hetzelfde maar ik weet niet wat het is en dan doe ik snel het licht aan en is het weg. Tijd geleden had ik het ook, toen zag ik iets op de grond liggen en wilde ik het pakken maar toen was er niks, best wle eng. Iemand ook weleens last van?

Annuh
4 April 2003, 12:12
Nou uh nej ....

eclipse
4 April 2003, 13:03
geloof er nix van

Queenie
4 April 2003, 13:04
Heb ik vroeger ook wel eens gehad ja.... Nu gelukkig niet meer....

DarkSilence
4 April 2003, 13:05
Eeehm, geen last van gehad. Wel vaker van gehoord. De moeder van een vriend van me had et ook en beweerde bij hoog en bij laag dat et geesten waren. maar ze was eraan gewend en vond et nie eng ofzo... vaag verhaal.

JennyMindTricks
4 April 2003, 13:10
Ja nou niet echt dat maar het leek eerst net dat ik geknepen werd en der was niemand thuis maar d8 zal wel verbeelding zijn ofzo..!!

eclipse
4 April 2003, 13:10
Originally posted by ChildOfTheNight
Ja nou niet echt dat maar het leek eerst net dat ik geknepen werd en der was niemand thuis maar d8 zal wel verbeelding zijn ofzo..!!
geloof er weer niks van

JennyMindTricks
4 April 2003, 13:23
Originally posted by eclipse

geloof er weer niks van

Oke :)

PFP
4 April 2003, 13:25
eigenlijk niet nee, maar ik droom wel heel sterk gewoon :{

LoeLoe
4 April 2003, 13:50
Ik vergeet me dromen altijd

Headliner
4 April 2003, 14:39
Originally posted by LoeLoe
Ik vergeet me dromen altijd

Brendovic
4 April 2003, 14:53
Psychologie & Filosofie
Een forum waar je je hart een beetje kan luchten en over problemen kunt praten.

Banaan
4 April 2003, 15:04
Aan de Bar...
Gewoon babbelen over nutteloze dingen.

Annuh
4 April 2003, 15:08
Originally posted by PFP
eigenlijk niet nee, maar ik droom wel heel sterk gewoon :{

Dat heb ik ook wel soms twijfel ik gewoon of het nou echt gebeurd is of niet.

F_asd
4 April 2003, 15:11
geen last van

Stapper
4 April 2003, 15:15
het kan zijn dat je lucide dromen hebt, zodat je weet dat je droomt en dat je de dingen in je droom ook ziet als je wakker word, of ze zijn gewoon zo heftig dat ze net echt lijken, gewoon goed en diep slapen, dan moet je der geen last van hebben

Blossom
4 April 2003, 15:54
Originally posted by Stapper
het kan zijn dat je lucide dromen hebt, zodat je weet dat je droomt en dat je de dingen in je droom ook ziet als je wakker word, of ze zijn gewoon zo heftig dat ze net echt lijken, gewoon goed en diep slapen, dan moet je der geen last van hebben

maar het is geen droom, want ik ben wakker en dan zie ik het :S en dan blijf ik ook wakker en doe ik het licht aan en is het weg

Bird Of Prey
4 April 2003, 15:59
zover ik me dromen al onthou heb ik er geen last van...

Stapper
4 April 2003, 16:07
Originally posted by Blossom
maar het is geen droom, want ik ben wakker en dan zie ik het :S en dan blijf ik ook wakker en doe ik het licht aan en is het weg het kan zo zijn dat sommige dingen gewoon op je netvlies gebrand zijn zodat je ze langer ziet, maar hoe dat in elkaar zit weet ik niet