PDA

Bekijk de volledige versie : vraagje...


SpiNe
4 April 2003, 19:15
ik heb gehoord/gelezen dat je bij super smash brothers melee
extra trophies kan krijgen als je super mario sunshine of pikmin, metroid prime op de zelfde memeroy card zet als de ssbm file maar alleen bij pikmin kreeg ik een trophee extra terwijl ik bij metroid en sms niks kreeg maar mijn kamerraad kreeg het wel voorelkaar(nu zit hij vet stoer te doen8| ) wat is er fout?????

Eelcotje
4 April 2003, 19:37
GGAL?

SpiNe
4 April 2003, 20:35
Originally posted by Eelcotje
GGAL?
hoeveel?

lou
4 April 2003, 20:52
Heb je het zelf gezien , dat hij die trophies heeft ??!!Ik denk eigenlijk dat hij bullshit lult want het zit waarnschijnlijk alleen in de japanse versie of het is een Hoax .

SpiNe
5 April 2003, 20:58
Originally posted by lou
Heb je het zelf gezien , dat hij die trophies heeft ??!!Ik denk eigenlijk dat hij bullshit lult want het zit waarnschijnlijk alleen in de japanse versie of het is een Hoax .
ik heb zelf de trophie van sms gezien dat is mario op een yoshie en de ene van metroid prime is samus zonder helm dan heeft ze blond haar, cube zone heeft het ook gemeld

lou
6 April 2003, 00:00
Jah , ik had dat nieuws bericht ook een keer gelezen , is al ongeveer 8 maanden geleden ofzo gemeld . Maar op elke gameforum is er hier over een topic gemaakt en niemand heeft die trophies en de meestw zeiden dat het een hoax zou zijn ( de trophies vond ik er wel echt uit zien eig )

SpiNe
6 April 2003, 15:50
[Nieuws] Nieuwe Smash Bros trophies


Alhoewel Super Smash Bros Melee al een aanzienlijke tijd in de winkels ligt, is Nintendo van plan het feest voor bezitters ervan nog groter te maken!

Degenen die Pikmin in combinatie met Super Smash Bros. Melee hebben, weten dat het hebben van save-games uit andere Nintendo-games nieuwe trophies kan opleveren. Zo ontvingen deze mensen na het gebruiken van een Memory Card waar een Pikmin save-file op stond een nieuwe trophy, die van Captain Olimar. Nintendo vond dit duidelijk een geslaagde marketing-truc, want het Japanse bedrijf heeft besloten dit kunstje vaker te gaan vertonen.

Nu blijkt dat er twee nieuwe trophies te behalen zijn als je je save-game van de toekomstige games Super Mario Sunshine en Metroid Prime in Super Smash Bros. Melee gebruikt. Hierdoor krijg je namelijk de twee volgende, nieuwe trophies:







Aangezien de informatie voor deze trophies direct vanaf de Memory Card wordt geladen, zijn de mogelijkheden hiervoor eindeloos. GameCube-games die Shigeru Miyamoto nu nog niet eens bedacht heeft, kunnen jaren later alsnog in Super Smash Bros. Melee een trophy opleveren.

We kunnen het niet hard genoeg toejuichen. Toegegeven, veel heb je niet aan de trophies, maar deze toepassing versterkt wel het hele Nintendo-gevoel.

Zodra we nieuwe trophies hebben gevonden, lees je het hier

bron:cubezone

ik heb het ff opgezocht de plaatjes waaren offline maar dit was dus het nieuws waar het in stond