PDA

Bekijk de volledige versie : van me fiets gevallen :'(

Stevie
5 April 2003, 16:16
ja hoor het is me gelukt voor de tweede keer binnen een paar maanden tijd ben ik weer flink van me fiets geflikkerd. ik was zo een beetje naar rechts aan het kijken, als ik weer vooruit kijk komt er opeens ZO'N bij aangevlogen... ik schrik me kapot, draai me stuur naar rechts en val zodoende keihard op m'n bek. knie op twee plaatsen open, handen flink afgeschaafd
auw :( :( :(

Stapper
5 April 2003, 16:18
:* op je handen en knieen

Youssef
5 April 2003, 16:21
Originally posted by Stapper
:* op je handen en knieen

Damn, gebruik je een condoom, heb je er nog niets aan Stapper. :no:

biffyclyro
5 April 2003, 16:21
Originally posted by Stevie
ZO'N bij

hoe'n bij? :+

maarreh, :aai:

Stapper
5 April 2003, 16:23
Originally posted by Youssef
Damn, gebruik je een condoom, heb je er nog niets aan Stapper. :no: wat zijn we weer aardig :|

PFP
5 April 2003, 16:24
schaafwonden zijn echt heel kut, iik leef met je mee :)

JennyMindTricks
5 April 2003, 16:25
Moet je ook uitkijken he ;)

:* *Aait* :aai:

Queenie
5 April 2003, 16:27
wat zielig voor je!!!!!!! Volgende keer beetje beter uitkijken dan maar he. In elk geval sterkte met je schaafwonden.:aai:

PFP
5 April 2003, 16:27
Originally posted by ChildOfTheNight
Moet je ook uitkijken he ;)

:* *Aait* :aai:

hoe kan je nu uitkijken voor een bij

biffyclyro
5 April 2003, 16:29
Originally posted by PFP

hahahahaha (moet hier heel hard om lachen :? :+)

Stevie
5 April 2003, 16:29
dank u :)... maar ik werd afgeleid door iets waardoor ik die bij niet zag aankomen

Queenie
5 April 2003, 16:31
dank u :)... maar ik werd afgeleid door iets waardoor ik die bij niet zag aankomen Wat voor iets?!?!?!?!?! Als ik vbragen mag:$

JennyMindTricks
5 April 2003, 16:31
Originally posted by PFP

Haha ik zou het eiglyk ook niet weten hoor...

JennyMindTricks
5 April 2003, 16:32
dank u :)... maar ik werd afgeleid door iets waardoor ik die bij niet zag aankomen

Wat dan jochie?? :9

Stevie
5 April 2003, 16:33
Originally posted by queenie
Wat voor iets?!?!?!?!?! Als ik vbragen mag:$
het was blond met bruine ogen :z
maar het ergste was nog wel dat ze me hielp opstaan :no:

psychobunny
5 April 2003, 16:34
:aai: :*

laatste keer dat ik gevallen ben hebben mijn knieŽn bijna een maand groen gezien :/

JennyMindTricks
5 April 2003, 16:35

Nieuwe vriendin?? ;)

Stevie
5 April 2003, 16:36
Originally posted by ChildOfTheNight

Nieuwe vriendin?? ;)
:no: :no:

Queenie
5 April 2003, 16:38

:d Mooie versiertruc...... Jongen ziet mooi meisje dondert van fiets.... Zij raapt hem op...... Hij zegt: ja sorry ik werd verblind door jou schoonheid en pleurde zo van mijn fiets:d 8-) stoer hoor.....

biffyclyro
5 April 2003, 16:40

:d Mooie versiertruc...... Jongen ziet mooi meisje dondert van fiets.... Zij raapt hem op...... Hij zegt: ja sorry ik werd verblind door jou schoonheid en pleurde zo van mijn fiets:d 8-) stoer hoor.....

das dan wel weer een kansloze openingszin, maar toch :p

Queenie
5 April 2003, 16:41
Originally posted by biffyclyro

das dan wel weer een kansloze openingszin, maar toch :p

Beetje standaard dat dan wel weer..... :yes:

JennyMindTricks
5 April 2003, 16:43

:no: :no:

Toch niet??

Stevie
5 April 2003, 16:44

:d Mooie versiertruc...... Jongen ziet mooi meisje dondert van fiets.... Zij raapt hem op...... Hij zegt: ja sorry ik werd verblind door jou schoonheid en pleurde zo van mijn fiets:d 8-) stoer hoor..... het enige waar ik aan dacht hoe vernederd ik me voelde omdat ik voor haar ogen op de grond flikkerde

biffyclyro
5 April 2003, 16:47
het enige waar ik aan dacht hoe vernederd ik me voelde omdat ik voor haar ogen op de grond flikkerde

nogmaals :aai:

The6thgate
5 April 2003, 16:47
Originally posted by Stapper
:* op je handen en knieen euh:?

wel lullig voor je, vooral door de oorzaak van de val:+

Karliene
5 April 2003, 16:49
Ah gossie, das niet leuk..
Beterschap.. :) :*

Ik weet precies hoe het is..Was ik al fietsend een leuke jongen aan het bekijken, rij ik tegen een paaltje aan..AUWWW |:( |:( |:( :x ...

eclipse
5 April 2003, 16:56
HAHAHAHAHA:):thumbsup:

Banaan
5 April 2003, 16:57
LOL @ Youssef :D:D

Bobba.
5 April 2003, 17:15
Ik ben vannacht ook goed hard op mn kanis gegaan. Ik reed mn vriend aan. Allebei fietse verneukt. Wij lachte ons eige kapot. Komt er een politie agent in burgerkleding vertellen dat wij ons rustig moesten houden om 4 uur 's morgens. Zeikerd :[

Queenie
5 April 2003, 18:07
Originally posted by Ruffryder
Ik ben vannacht ook goed hard op mn kanis gegaan. Ik reed mn vriend aan. Allebei fietse verneukt. Wij lachte ons eige kapot. Komt er een politie agent in burgerkleding vertellen dat wij ons rustig moesten houden om 4 uur 's morgens. Zeikerd :[

Je moet ook niet heel veel drinken en dan nog es op je fietsie gaan zittenO-) .......

Queenie
5 April 2003, 18:08
het enige waar ik aan dacht hoe vernederd ik me voelde omdat ik voor haar ogen op de grond flikkerde

Kan ik me wel wat bij voorstellen.. Maareh wedden dat je er morgen heel hard om kan lachen:yes:

PFP
5 April 2003, 18:45
beterschap jongen *)

Atjeuh
6 April 2003, 17:48
ach gerum nog maar een xtje :aai: dan

Linnea
6 April 2003, 18:02
Als ze je niet eens ophelpt, dan is ze ook nie boeiend.. mgoed.. beterschapjes.. en als je die bij ooit nog tegenkomt...zeg maar dattie dat dan niet nog us moet doen:+

Stevie
6 April 2003, 18:08
Originally posted by linnea
Als ze je niet eens ophelpt, dan is ze ook nie boeiend.. mgoed.. beterschapjes.. en als je die bij ooit nog tegenkomt...zeg maar dattie dat dan niet nog us moet doen:+
nee dan trek ik zijn pootjes en vleugeltjes er 1 voor 1 uit, steek ik hem in de fik en verzuip ik hem ook nog eens :]

Karma-Killer
6 April 2003, 18:14
Och..germ!! :aai: :(
Komt goed :D

Linnea
6 April 2003, 18:28

nee dan trek ik zijn pootjes en vleugeltjes er 1 voor 1 uit, steek ik hem in de fik en verzuip ik hem ook nog eens :] poeheej.. jij hebt wraakzuchtige acties!!:p

0Vera
6 April 2003, 18:49
Originally posted by Ruffryder
Ik ben vannacht ook goed hard op mn kanis gegaan. Ik reed mn vriend aan. Allebei fietse verneukt. Wij lachte ons eige kapot. Komt er een politie agent in burgerkleding vertellen dat wij ons rustig moesten houden om 4 uur 's morgens. Zeikerd :[ OW dus DAN doet de politie ineens wel hard zn best (zie DarkSilence's topic in Cybertalk)...

kussiej voor de valler, zo'n blunder bij n meissiej is nooit leuk :{

DaRick
6 April 2003, 20:30
Doet zeer ja
Ik spreek uit ervaring
Dan ga ik met me vrienden naar de stad, het is zo gezellig, oke dan neem ik er nog een. en nog een, en nog een etc.:+
Dan weer op de fiets naar huis
Neem je al de hele straat in beslag lig je in een flits met je tong over het asvalt te likken|:(

PFP
6 April 2003, 20:35
<------ 911

wel pijnlijk lijkt me dat

The6thgate
6 April 2003, 21:42
Originally posted by DaRick
Doet zeer ja
Ik spreek uit ervaring
Dan ga ik met me vrienden naar de stad, het is zo gezellig, oke dan neem ik er nog een. en nog een, en nog een etc.:+
Neem je al de hele straat in beslag lig je in een flits met je tong over het asvalt te likken|:( auw:no:

DaRick
8 April 2003, 23:12
Originally posted by The6thgate
auw:no:

Best wel pijnlijk ja
Maargoed, keb er maar 3 littekens aan overgehouden dus het valt nog wel mee|:(
Kan ik meteen solliciteren voor bijrolletje in Terminator 38-)

biffyclyro
9 April 2003, 06:46
iew :x

eclipse
9 April 2003, 07:05
Doet zeer ja
Ik spreek uit ervaring
Neem je al de hele straat in beslag lig je in een flits met je tong over het asvalt te likken|:(
je kijkt tenmisnte wel vrolijk:thumbsup:

DaRick
9 April 2003, 13:28
Originally posted by eclipse

je kijkt tenmisnte wel vrolijk:thumbsup:

Als jij dat vrolijk noemt wil je niet weten hoe ik eruit zie als ik vrolijk ben:d

JennyMindTricks
9 April 2003, 13:34
Ziet der IDD pijnlijk uit ja!! :(

Narya
9 April 2003, 13:51
knuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelk nuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelkn uffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknu ffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuf felknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuff elknuffel

troosttroosttroosttroosttroosttroosttroosttroosttr oosttroosttroosttroosttroosttroosttroosttroosttroo sttroosttroosttroosttroosttroosttroosttroosttroost troosttroosttroosttroosttroosttroosttroosttroosttr oosttroosttroosttroost

:aai::aai::aai::aai::aai::aai::aai::aai::aai::aai: :aai::aai::aai::aai:
:aai::aai::aai::aai::aai::aai::aai::aai::aai::aai: :aai::aai::aai::aai:
:aai:

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

DaRick
9 April 2003, 13:58
Pijn is ineens Weg:yes: :p
(denk dat ik maar s vaker moet vallen, word ik iig nog beetje geknuffeld):p

Narya
9 April 2003, 14:04
zo hoort het toch?

DaRick
9 April 2003, 14:22
Originally posted by Narya
zo hoort het toch?
Zeker:d

JennyMindTricks
9 April 2003, 14:22
Pijn is ineens Weg:yes: :p
(denk dat ik maar s vaker moet vallen, word ik iig nog beetje geknuffeld):p

Das mooi toch!! :)

Narya
9 April 2003, 14:37

Zeker:d

knuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelk nuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffelkn uffelknuffelknuffelknuffelknuffelknuffel

nou ja ik was toch al bezig :)