PDA

Bekijk de volledige versie : Zit ik bij die verkiezingen te kijken...


Headliner
5 April 2003, 19:32
en wie kom ik tegen???

http://verkiezingen.leerlingen.com/?actie=persoonopties&pers=jolanda02&actieb=zie&jaar=&maand=

:z

eclipse
5 April 2003, 19:39
43 stemmen:D
de nummer 1 heeft er: 452

Headliner
5 April 2003, 19:41
die nummer 1 is lelijk !!! :kots: :|

edit: ik keek naar die nummer 3, maar die # 1 is veel te jong :rolleyes:

meiske
5 April 2003, 19:42
ehehehehe :)

zalk me ook opgeven? :P heb ik nog iets te doen :)

wel stemmen hoor ;)

eclipse
5 April 2003, 19:44
Originally posted by Spider-Man
die nummer 1 is lelijk !!! :kots: :|
Die nr-1 enzo zijn meestal allemaal mensen uit vlaanderen enzo. Volgens mij zit dara gewoon 1 kerel die nu al 400 € belte goed heb gekregen van leerlingen.com

Nickchange
5 April 2003, 19:46
Die nummer 6:thumbsup: :D

meiske
5 April 2003, 19:48
zal me niks verbazen hoor

zo ook aangemeld :)

Nightwolf
5 April 2003, 19:54
nu heeft ze er 44 O-)

Linnea
5 April 2003, 21:28
Originally posted by Nightwolf
nu heeft ze er 44 O-) :*
mgoed.. moet je wel ffies lezen wat eronder staat..
het was van een meisje dat ik van i-net ken, ze is echt super lief, en ze had me opgegeven. echt zoo lief wat er onder staat:):)

PFP
5 April 2003, 21:34
Originally posted by linnea
:*
mgoed.. moet je wel ffies lezen wat eronder staat..
het was van een meisje dat ik van i-net ken, ze is echt super lief, en ze had me opgegeven. echt zoo lief wat er onder staat:):)

ik heb ook gestemd hoor :yes:

Linnea
5 April 2003, 21:35
Tog wel grappig dat je mij herkende.. maaruh.. haar herkende je niet..

http://verkiezingen.leerlingen.com/?actie=persoonopties&pers=sue01&actieb=zie&jaar=&maand=

zij zit ook op dit forum

Linnea
5 April 2003, 21:36
Originally posted by PFP


ik heb ook gestemd hoor :yes: op mij?
*verbaads* Maar wel lief:)

Nightwolf
5 April 2003, 21:36
wie is zij dan? :?

Linnea
5 April 2003, 21:37
Originally posted by Nightwolf
wie is zij dan? :? tinka heet ze, ze woont in Den haag. Ze echt zo'n lievertje:)

Nightwolf
5 April 2003, 21:39
nee je zei dat ze ook op t forum zit, hoe heet ze hier dan? :)

Mliekje
5 April 2003, 21:49
Originally posted by Nightwolf
nee je zei dat ze ook op t forum zit, hoe heet ze hier dan? :)

spacey (toch:?)

Jolie
5 April 2003, 21:51
Originally posted by Mliekje


spacey (toch:?) Zekersteweten!:d

Nightwolf
5 April 2003, 22:00
oh vet :) wist ik nie eens :) cool 8-)

Irene!!!!
5 April 2003, 22:39
45 linnea 8-) en spacey heeft d'r ook 1 bij! :)

Forza_vitess
6 April 2003, 09:23
dis goed voor je zelf vertrouwen he |:( |:(

meiske
6 April 2003, 09:46
arme jij :thumbsup:

Linnea
6 April 2003, 11:13
Originally posted by Forza_vitess
dis goed voor je zelf vertrouwen he |:( |:( hehe.,. omdat ik ongeveer op de laatste plaats sta?
Tja.. ik heb mezelf niet opgegeven en ik vond ut wel lief dat ze dat deed voor mij.
Maar het maakt me niet uit, Ik ben happy met mezelf om wie ik nu ben, of ik nou op de laatste of de eerste plaats sta.
Tuurlijk is het leuk om veel stemmen te krijgen, maar ik ga niet treuren om een laatste plaats:p

Forza_vitess
6 April 2003, 11:14
Originally posted by linnea
hehe.,. omdat ik ongeveer op de laatste plaats sta?
Tja.. ik heb mezelf niet opgegeven en ik vond ut wel lief dat ze dat deed voor mij.
Maar het maakt me niet uit, Ik ben happy met mezelf om wie ik nu ben, of ik nou op de laatste of de eerste plaats sta.
Tuurlijk is het leuk om veel stemmen te krijgen, maar ik ga niet treuren om een laatste plaats:p


ja maar er zijn toch 43 mense die jou de knapste vonden

JoY_RFJK
6 April 2003, 11:30
kansloze bedoelingen zeg... |:(

0Vera
6 April 2003, 11:50
I luv you sis, you are the most precious pretty sister in the WHOOOOOOOOOOOOOLE world! :rolleyes: :aai: :*

[edit] sorry I'm chatting.. ontopic: I'll vote for you sweety!! die BrEeZaHsletten bovenaan, daar sta jij toch vet boven, jij hebt tenminste een echte foto waar je TIETEN ni opstaan om aandacht te trekken enzo :)

Linnea
6 April 2003, 11:54
Originally posted by Forza_vitess



ja maar er zijn toch 43 mense die jou de knapste vonden het gaat per stem.. je krijgt iedereen te zien
en je kan iedereen een stem geven..

Maar wat boeid ut echt?

Linnea
6 April 2003, 11:55
Originally posted by 0Vera
I luv you sis, you are the most precious pretty sister in the WHOOOOOOOOOOOOOLE world! :rolleyes: :aai: :* slijmbal..
dat kan niet eens wat dat ben jij al;):*

Forza_vitess
6 April 2003, 11:58
ahhh asjeblieft LINNEA en OVERA, ik begin te :kots: van jullie!! dat geslijm echt niet normaal, en weetje wat het is, het is bewezen dat mensen die zo overdreve aardig tege elkaar doen, eerder uit elkaar doen, je kan beter gewoon normaal doen.

je gaat namelijk dinge van elkaar verwachte, je wilt het namelijk dan vaker horen, en als je het dan ff niet zegt, heb je gelijk zo iets: ben ik niet meer de mooiste zus van de wereld? en dan krijg je irititaties, en voordat je het weet heb je een ruzie die je niet meer oplost! einde vriendschap/relatie/zuster liefde

maarja je moet het zelf wete...

JoY_RFJK
6 April 2003, 12:00
Originally posted by Forza_vitess



ja maar er zijn toch 43 mense die jou de knapste vonden

en volgens mij begin je altijd met 30 stemmen.. anders is het zo lelijk voor je als je op 4 staat...:d

PFP
6 April 2003, 12:07
Originally posted by JoY_RFJK


en volgens mij begin je altijd met 30 stemmen.. anders is het zo lelijk voor je als je op 4 staat...:d

je kan ook op jezelf stemmen

The6thgate
6 April 2003, 12:07
Originally posted by Forza_vitess
ahhh asjeblieft LINNEA en OVERA, ik begin te :kots: van jullie!! dat geslijm echt niet normaal, en weetje wat het is, het is bewezen dat mensen die zo overdreve aardig tege elkaar doen, eerder uit elkaar doen, je kan beter gewoon normaal doen.

je gaat namelijk dinge van elkaar verwachte, je wilt het namelijk dan vaker horen, en als je het dan ff niet zegt, heb je gelijk zo iets: ben ik niet meer de mooiste zus van de wereld? en dan krijg je irititaties, en voordat je het weet heb je een ruzie die je niet meer oplost! einde vriendschap/relatie/zuster liefde

maarja je moet het zelf wete... :yes:

Forza_vitess
6 April 2003, 12:09
Originally posted by PFP


je kan ook op jezelf stemmen


ach ze verteld niet het hele verhaal, dat meisje heeft linnea daar op gezet, en heeft der ook gelijk 40 stemme gegeven, anders is het natuurlijk niet "super lief"

Linnea
6 April 2003, 12:12
whaha.. lol op dat constante commentaar van jullie
ach ja, nou je krijgt gewoon stemmen, en knap als ze al die stemmen zelf heeft gegeven, mgoed..
laat mij en me zus nou maar lekker klef doen, als je me post niet wil lezen zet je me maar op ignore...:*

Forza_vitess
6 April 2003, 12:12
Originally posted by linnea
whaha.. lol op dat constante commentaar van jullie
ach ja, nou je krijgt gewoon stemmen, en knap als ze al die stemmen zelf heeft gegeven, mgoed..
laat mij en me zus nou maar lekker klef doen, als je me post niet wil lezen zet je me maar op ignore...:*


et maakt mij helemaal niet uit dat je klef doet, ik probeer je te helpe, ikbedoel voordat je het weet SPREEK JE JE ZUS NOOIT MEER!!

Linnea
6 April 2003, 12:16
Originally posted by Forza_vitess



et maakt mij helemaal niet uit dat je klef doet, ik probeer je te helpe, ikbedoel voordat je het weet SPREEK JE JE ZUS NOOIT MEER!! nej, dat snap ik ook wel, maar je doet alsof het je irriteerd,
en dit is ook maar soms hoor, wij maken net zoals iedereen ook wel us ruzie. Nu wonen we nog samen in een huis, maar we gaan allebei op kamers, en dan zien we elkaar weer minder, en dan houden we denk nog steeds wel contact hoor,,
maar ik zal het in me achterhoofd houden en tog bedankt voor de tip:*

Forza_vitess
6 April 2003, 12:17
Originally posted by linnea
:*

:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*


:$

Linnea
6 April 2003, 12:20
Originally posted by Forza_vitess


:* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :*


:$ :o
van al die kusjes word ik helemaal verlegen:$

Forza_vitess
6 April 2003, 12:21
Originally posted by linnea
:o
van al die kusjes word ik helemaal verlegen:$


neuke?

Linnea
6 April 2003, 12:24
Originally posted by Forza_vitess



neuke? 19.00 vanavond?:+

0Vera
6 April 2003, 17:27
Originally posted by linnea
19.00 vanavond?:+ :D *LOL*

forza&zesde poort: jo en ik weten wanneer t wel kan en wanneer ni en we slijmen echt ni altijd zo, alleen soms moeten we t ff zeggen, en nu had ik dus zo'n ingeving... ik zal t echt ni zo vaak doen hoor :*

Forza_vitess
6 April 2003, 21:55
Originally posted by linnea
19.00 vanavond?:+


ik moest werken, je hoort van me als ik zin heb

spacey
7 April 2003, 08:41
Originally posted by linnea
Tog wel grappig dat je mij herkende.. maaruh.. haar herkende je niet..

http://verkiezingen.leerlingen.com/?actie=persoonopties&pers=sue01&actieb=zie&jaar=&maand=

zij zit ook op dit forum

wie ikke:$ :$ :$ *shame on me*:$ :$ :$

PFP
7 April 2003, 08:52
Originally posted by spacey


wie ikke:$ :$ :$ *shame on me*:$ :$ :$

wat is daar zo lief aan dan :{

spacey
7 April 2003, 08:54
Originally posted by PFP


wat is daar zo lief aan dan :{
wat is lief aan wat ??? ik snap het niet... moet t lief zijn dan ?:?

PFP
7 April 2003, 08:55
Originally posted by spacey

wat is lief aan wat ??? ik snap het niet... moet t lief zijn dan ?:?

naja, over het insturen van die foto's O-)

spacey
7 April 2003, 08:58
ik heb geen foto ingestuurd... dat heeft n vriendin van me gedaan... kreeg n meeltje van dr dat ze me opgegeven heeft... dus als je het zo bekijkt is het wel lief jah...

Forza_vitess
8 April 2003, 15:02
Originally posted by spacey
ik heb geen foto ingestuurd... dat heeft n vriendin van me gedaan... kreeg n meeltje van dr dat ze me opgegeven heeft... dus als je het zo bekijkt is het wel lief jah...

2 de zelfde smoesjes in 1 topci