PDA

Bekijk de volledige versie : How do you feel today??


JennyMindTricks
6 April 2003, 18:45
((Met uitleg))

Ik voel me:

:no: :O
Heb vage buien...
En heb morgen tentamen maar hoefde niks te leren dus heb niks geleerd maar hij gaat vragen stellen maar hoe ken ik die nou beantwoorden als ik niks heb geleerd :?
En ik moet leren maar heb geen zin om te leren maar moet wel leren anders verkloot ik me tentamenweek straks maar wil niet leren :?
Heb ook:
Rare buien, hangbuien, vreetbuien.
En voel me moe enzo...
Oftwel: Ben ongesteld!! :|

Gaat maar es vroeg slapen...

F_asd
6 April 2003, 18:49
leuk.. :{

Linnea
6 April 2003, 18:51
ik voel me:{
gewoon nie al te best

JennyMindTricks
6 April 2003, 18:53
Originally posted by ClawFingeR
leuk.. :{

Lekker leuk!! :|
Trouwes vroeg niet of je het leuk vond maar geef aan met smileys hoe je je voelt en waarom, lezen!!

JennyMindTricks
6 April 2003, 18:53
Originally posted by linnea
ik voel me:{
gewoon nie al te best

:aai:

0Vera
6 April 2003, 18:53
:aai: 4 all of you!

[edit] ow hoe ik me voel? hum kweenie, wel goed zoals altijd eigenlijk :) leuk middagje opgetrokken met exje dus :)

F_asd
6 April 2003, 18:56
Originally posted by ChildOfTheNight


Lekker leuk!! :|
Trouwes vroeg niet of je het leuk vond maar geef aan met smileys hoe je je voelt en waarom, lezen!!
WROEF :rolleyes:

dus jij denkt dat iedereen meteen aan je voeten ligt omdat je ongesteld bent en ook meteen doet wat jij zegt.. ik wist niet dat je van ongesteld zijn ook waanideeen krijgt

Annuh
6 April 2003, 18:58
gaat ie lkkr?


Maah goeh ik voel me wel oke!

redman
6 April 2003, 18:59
scherp opgemerkt fem, maar ik voelde me vanmorgen nog een beetje dronken van gister ;)

JennyMindTricks
6 April 2003, 19:00
Originally posted by ClawFingeR

WROEF :rolleyes:

dus jij denkt dat iedereen meteen aan je voeten ligt omdat je ongesteld bent en ook meteen doet wat jij zegt.. ik wist niet dat je van ongesteld zijn ook waanideeen krijgt

Nee godver lees liever ff man!!
Dat zeg ik toch helemaal niet!!
Er zijn vaker van dit soort topics geweest nu maak ik der 1 en zit jij gelijk helemaal lomp te doen!!
Ik heb nu gewoon ff me bui niet dus zit dan gewoon niet zo tegen me te zeiken!!
Net alsof ik altijd vrolijk&aardig ken doen,
NU EVEN NIET!!

F_asd
6 April 2003, 19:01
Originally posted by ChildOfTheNight


Nee godver lees liever ff man!!
Dat zeg ik toch helemaal niet!!
Er zijn vaker van dit soort topics geweest nu maak ik der 1 en zit jij gelijk helemaal lomp te doen!!
Ik heb nu gewoon ff me bui niet dus zit dan gewoon niet zo tegen me te zeiken!!
Net alsof ik altijd vrolijk&aardig ken doen,
NU EVEN NIET!! hehehe dit is zo lachwekkend

redman
6 April 2003, 19:04
en ook zo triest

JennyMindTricks
6 April 2003, 19:04
Originally posted by ClawFingeR
hehehe dit is zo lachwekkend

Sorry... Deed het niet expres... maar ik heb ook gewoon een keer me bui niet... :*

F_asd
6 April 2003, 19:06
Originally posted by ChildOfTheNight


Sorry... Deed het niet expres... maar ik heb ook gewoon een keer me bui niet... :* dit had volgens mij echt leuk geweest om in het echt te zien :d

PFP
6 April 2003, 19:55
http://www.smilies.nl/malelovies.gif

http://www.smilies.nl/yellows/redface.gif

O-)

wocky
6 April 2003, 20:08
Originally posted by ChildOfTheNight
((Met uitleg))

Ik voel me:

:no: :O
Heb vage buien...
En heb morgen tentamen maar hoefde niks te leren dus heb niks geleerd maar hij gaat vragen stellen maar hoe ken ik die nou beantwoorden als ik niks heb geleerd :?
En ik moet leren maar heb geen zin om te leren maar moet wel leren anders verkloot ik me tentamenweek straks maar wil niet leren :?
Heb ook:
Rare buien, hangbuien, vreetbuien.
En voel me moe enzo...
Oftwel: Ben ongesteld!! :|

Gaat maar es vroeg slapen...

Jij bent ongesteld.......Jij en weet ik veel hoeveel andere vrouwen zijn op het moment ongesteld.... organiseer een libresse avond ofzo.........jsz....wat een gezeik zeg.........

The6thgate
6 April 2003, 20:40
voel me n beetje klote eigenlijk.
morgen tentamen en ik krijg het er maar niet in. heeft ook weinig zin om nu nog alles opnieuw te gaan doen.
dan maar herkansen:no:

Helenaa
6 April 2003, 20:43
Originally posted by ChildOfTheNight


Nee godver lees liever ff man!!
Dat zeg ik toch helemaal niet!!
Er zijn vaker van dit soort topics geweest nu maak ik der 1 en zit jij gelijk helemaal lomp te doen!!
Ik heb nu gewoon ff me bui niet dus zit dan gewoon niet zo tegen me te zeiken!!
Net alsof ik altijd vrolijk&aardig ken doen,
NU EVEN NIET!!


stel je niet aan :O

Kampie
6 April 2003, 20:45
hoe dat ik viel?
plat op mien bek :yes:

Mliekje
6 April 2003, 20:53
Originally posted by The6thgate
voel me n beetje klote eigenlijk.
morgen tentamen en ik krijg het er maar niet in. heeft ook weinig zin om nu nog alles opnieuw te gaan doen.
dan maar herkansen:no:

je kunt het wle!succes:*

DarkSilence
6 April 2003, 20:55
Wat is iedereen lief tegen d'r zeg. Nouja ik vind je wel een beetje zielig hoor! :aai:

Hoe ik me voel, mwah brak... net iets te veel gedronken gister (hoewel dat denk ik nie et probleem was). Net iets te weinig geslapen en net iets te veel pijn... gaat lekker dus...:{

FunFair
6 April 2003, 20:57
*voelt zich beetje ziek en moe* :kots: :Z


morgen weer goed de dag beginnen :thumbsup:

DarkAngel
6 April 2003, 21:44
ik voel me heel erg gelukkig :love:

The Phit
6 April 2003, 22:13
Geweldig, voor t eerst een relatie waar ik me echt zeker goed bij voel, na maar 4 uurtjes nachtrust met vet goed humeur door de dag gegaan. 2e geworden met familietoernooi en alles zit me gewoon goed mee dit weekend. heb flink genoten. :)

JennyMindTricks
7 April 2003, 07:18
Originally posted by DarkSilence
Wat is iedereen lief tegen d'r zeg. Nouja ik vind je wel een beetje zielig hoor! :aai:


Oh ik ken der niet mee zitten dat niemand me mag, wist ik toch al... en mag mezelf ook niet dus wat maakt mij het uit!!
Maar het gaat derom:
Het was allang weer goed tussen ons en al die mensen zitten derom heen te zeiken, had trouwes ook al sorry geschreven enzo maar nee dát willen de mensen niet lezen he!!
Maarja zoals ik al zei: wat geef ik daar nou om!!

appelshampoo
7 April 2003, 07:29
K voel me super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! 8-) :Y) :thumbsup: O-)

Rijntje
7 April 2003, 07:41
deze smilies passen wel in mijn bui voor vandaag::) :] :9~ ;) :+ :7 :* :p :9 :yes: *) :Y) 8-) O-) :d :huh: :wave: :love: 8) :thumbsup:

spacey
7 April 2003, 08:44
ikke heb n zere neus... ik knalde gister met mn neus tegen de deur:'( vraag me niet hoe dat gebeurde

JennyMindTricks
7 April 2003, 08:45
Originally posted by spacey
ikke heb n zere neus... ik knalde gister met mn neus tegen de deur:'( vraag me niet hoe dat gebeurde

Hoe gebeurde dat?? :p

Bobba.
7 April 2003, 08:52
voel me genaaid ... :z

JennyMindTricks
7 April 2003, 08:53
Originally posted by Ruffryder
voel me genaaid ... :z

Ik ook, door jouw !!

PFP
7 April 2003, 08:57
ben nu zenuwachtig voor school , deze dus :huh:

JennyMindTricks
7 April 2003, 08:59
Originally posted by PFP
ben nu zenuwachtig voor school , deze dus :huh:

Ik ook!! Beetje!!

Bobba.
7 April 2003, 08:59
Originally posted by ChildOfTheNight


Ik ook, door jouw !! Was t lekker?

JennyMindTricks
7 April 2003, 09:02
Originally posted by Ruffryder
Was t lekker?

Moet ik nou lachen??

Rijntje
7 April 2003, 09:08
ik moet zow werken dus...:O

biffyclyro
7 April 2003, 10:27
ik voel me kut, weet niet echt waarom.
was gister ook btje laat geworden, vandaag gezeik met leraar, kutproefwerk achter de rug, 'slechts' een 6,7 voor wiskundeproefwerk teruggehad.
verder euhh voel ik me eenzaam omdat een jongen die ik erg leuk vind vindt dat ik te ver weg woon ofzo.
maar verder gaat het zo zn gangetje

Queenie
7 April 2003, 10:35
Ikke voel me:d heb lekker vrij vandaag en mn beste vriendinnetje komt zo dus das altijd leuk.. En strax komt mn schatje ook nog. En het zonnetje schijnt........ Wat wil je nog meer?!?!?!

Pakspul
7 April 2003, 10:37
Rickclan zegt: "genaaid"


:d :d

psychobunny
7 April 2003, 10:40
Originally posted by ChildOfTheNight


Nee godver lees liever ff man!!
Dat zeg ik toch helemaal niet!!
Er zijn vaker van dit soort topics geweest nu maak ik der 1 en zit jij gelijk helemaal lomp te doen!!
Ik heb nu gewoon ff me bui niet dus zit dan gewoon niet zo tegen me te zeiken!!
Net alsof ik altijd vrolijk&aardig ken doen,
NU EVEN NIET!!

*leeft helemaal mee en geeft ChildOfTheNight dikke knuffel* :aai:
:*

loop ook heel humeurig,heb pijn in mn rug en buik dus weet helemaal hoe je je voelt :[
en dan heb ik ze nog aan het begin van de vakantie ook,echt klote :[

*eet chocolade in de hoop op een beter humeur*

maar strax komen ze mijn foxke afzetten,dus das al beter :)

JennyMindTricks
7 April 2003, 12:13
Originally posted by psychobunny


*leeft helemaal mee en geeft ChildOfTheNight dikke knuffel* :aai:
:*

loop ook heel humeurig,heb pijn in mn rug en buik dus weet helemaal hoe je je voelt :[
en dan heb ik ze nog aan het begin van de vakantie ook,echt klote :[

*eet chocolade in de hoop op een beter humeur*

maar strax komen ze mijn foxke afzetten,dus das al beter :)

Dankje lieverd!! :$ :)
Maar had ineens een bui... Lees me andere post maar :)
Het is allang weer over hoar, was alleen gister-aaf ff...
Maar heb nou me eerste tentamen gehad, had geen zin in deze week en wou niet leren enzo, maar vandaag was ik vrolijk komen 2 lieve vriendinnetjes me ophalen en haal ik nog es een ruim voldoende ook!! :) Dus gaat helemaal goed met me en straks moet ik ff leren van mezelf ;) Maar suc6 meid!! En hoop dat je buikpijn snel overgaat!! :* En Biff jij ook suc6 hoor meissie!! :aai:

Linnea
7 April 2003, 12:19
Originally posted by DarkSilence
Wat is iedereen lief tegen d'r zeg. Nouja ik vind je wel een beetje zielig hoor! :aai:

Hoe ik me voel, mwah brak... net iets te veel gedronken gister (hoewel dat denk ik nie et probleem was). Net iets te weinig geslapen en net iets te veel pijn... gaat lekker dus...:{ :aai:


hmm ik voel me:)
wel okeej nu wel. iedereen heel lief, en allemaal bes leuke gesprekken gehad.. ook beetje:no: omdat ik mijn tentame heb verknald.. mgoed... tgaat wel

PFP
7 April 2003, 13:04
ik voel me *) omdat ik :love: maar ze is waarschijnlijk toch niet te krijgen dus voel ik me 8| maar ik blijf hopen school is bijna afgelopen dus ook weer 8) :$ moet dus veel leren 8{ voor examens.:(

JennyMindTricks
7 April 2003, 13:09
Originally posted by PFP
ik voel me *) omdat ik :love: maar ze is waarschijnlijk toch niet te krijgen dus voel ik me 8| maar ik blijf hopen school is bijna afgelopen dus ook weer 8) :$ moet dus veel leren 8{ voor examens.:(

Dat heb ik ook...
Voel me :( omdat ik al zolang geen vriend heb en het lijkt alsof niemand me wil.
Maar der zit wel leuke jongen bij me op school, maar dan denk ik vind ik hem alleen maar leuk omdat ik iem. leuk wil vinden of is ie gewoon leuk. Maar ik ben over maand ong. van deze school af, dus dan zie ik hem ook nooit meer!!
En voel me ook :| omdat ik tentamens heb!!
Maar voel me toch ook weer *) omdat ik voldoende heb voor me mondeling maatschappijleer en voel me gewoon *) omdat ik blij ben en omdat het heel gezellig was met me vriendinnen, en Rik vond het Te gezellig ;)
En *) overmeestert momenteel dus voel me :D
En voel me ook nog :) omdat ik Jo vanmiddag gaat bellen!! :d

Dimas
7 April 2003, 13:12
:D omdat wiskunde goed ging
8| omdat ik biologie moet leren maar het al veels te vaak heb doorgenomen

psychobunny
7 April 2003, 14:27
Originally posted by ChildOfTheNight


Dankje lieverd!! :$ :)
Maar had ineens een bui... Lees me andere post maar :)
Het is allang weer over hoar, was alleen gister-aaf ff...
Maar heb nou me eerste tentamen gehad, had geen zin in deze week en wou niet leren enzo, maar vandaag was ik vrolijk komen 2 lieve vriendinnetjes me ophalen en haal ik nog es een ruim voldoende ook!! :) Dus gaat helemaal goed met me en straks moet ik ff leren van mezelf ;) Maar suc6 meid!! En hoop dat je buikpijn snel overgaat!! :* En Biff jij ook suc6 hoor meissie!! :aai:

thx meid...

en als ik van jou was zou ik toch op die jongen afstappen,je hebt nix te verliezen! :)

:*