PDA

Bekijk de volledige versie : Wie doen er allemaal mee?


FunFair
6 April 2003, 20:50
aan die enquete?

ik vin het maar rukvragen... vorige was een stuk leuker en meer vragen, dus dit keer doe ik denk ik niet mee :{

PFP
6 April 2003, 20:51
Originally posted by FunFair
aan die enquete?

ik vin het maar rukvragen... vorige was een stuk leuker en meer vragen, dus dit keer doe ik denk ik niet mee :{

oh dat is serieus?

Mliekje
6 April 2003, 20:51
ik heb al meegedaan:)

Youssef
6 April 2003, 20:51
Ik doe er meestal niet aan mee. Ik heb maar een paar echt coole users en die vul ik dan bij elke vraag in :{ Neh, ga dan naar CU2 ofzow :Y)

PFP
6 April 2003, 20:55
krijgen we de uitslag te zien dan?

FunFair
6 April 2003, 20:57
Originally posted by PFP
krijgen we de uitslag te zien dan?

wat denk je dan? dattie die info voor zichzelf houdt? :p wat heeft die daar dan aan :?

Irene!!!!
6 April 2003, 21:01
Ik heb die van mij al opgestuurd :)

PFP
6 April 2003, 21:02
Originally posted by FunFair


wat denk je dan? dattie die info voor zichzelf houdt? :p wat heeft die daar dan aan :?

ja, maar wanneer?

FunFair
6 April 2003, 21:06
Originally posted by PFP


ja, maar wanneer?
weet ik veel? :p vraag et aan bart? :+

PFP
6 April 2003, 21:11
Originally posted by FunFair

weet ik veel? :p vraag et aan bart? :+


ja, maar wannneer





bart :+

Plankje
6 April 2003, 21:13
ik heb gen enquete gehad?

PFP
6 April 2003, 21:14
Originally posted by RickClan
ik heb gen enquete gehad?

kijk bovenste topic hier in aan de bar

Plankje
6 April 2003, 21:16
bah wat een baggerenquete :kots:. Dan vind ik die allereerste enquete veel beter daar zaten ten minste ook verhaaltjesvragen in. Dit is meer een boor-elkaar-zo-goed-mogelijk-de-grond-in-enquete

Youssef
6 April 2003, 21:18
Originally posted by RickClan
bah wat een baggerenquete :kots:. Dan vind ik die allereerste enquete veel beter daar zaten ten minste ook verhaaltjesvragen in. Dit is meer een boor-elkaar-zo-goed-mogelijk-de-grond-in-enquete

Dat lijkt me eerlijk gezegd interessanter dan een knuffel-enquete.

koelkast
6 April 2003, 21:19
ik doe niet mee omdat ik gegevens van antwoorden op die vragen niet toevertrouw aan de ogen van de enquete organisator.

:7

GregoorvanDijk
6 April 2003, 21:33
Hehe, vooral niet doen dan, Koelie, niemand dwingt je.. Ik dacht zo komend weekend ofzo de enquête sluiten? Aan de vragen kan ik niets doen, de leden kwamen nu eenmaal niet verder dan dit, ze hebben zelf de vragen kunnen samenstellen. Ik zal dan proberen de uitslag er zo snel mogelijk op te zetten. Voor de rest; iedereen is vrij om mee te doen :)

GregoorvanDijk
6 April 2003, 21:37
Originally posted by FunFair
aan die enquete?

ik vin het maar rukvragen... vorige was een stuk leuker en meer vragen, dus dit keer doe ik denk ik niet mee :{

Je had zelf de kans de vragen te stellen die jij wilde :) Zelfde geldt voor RickClan..

Kampie
6 April 2003, 22:06
Ik heb gewoon mee gedaan in een vlaag van "kheb nix te doen" :)

F_asd
6 April 2003, 22:11
Originally posted by koelkast
ik doe niet mee omdat ik gegevens van antwoorden op die vragen niet toevertrouw aan de ogen van de enquete organisator.

:7 soort van want het is een wereldramp als mensen weten wie jij niet of wel mag ? :rolleyes:

koelkast
6 April 2003, 22:17
Originally posted by ClawFingeR
soort van want het is een wereldramp als mensen weten wie jij niet of wel mag ? :rolleyes:

ik wil anoniem blijven op dit forum, slechts heel weinig mensen weten echte informatie over me en dat houd ik zo graag.

:wave:

DarkAngel
6 April 2003, 22:23
ik werd gedwongen :'(

:p

GregoorvanDijk
6 April 2003, 22:39
Originally posted by koelkast


ik wil anoniem blijven op dit forum, slechts heel weinig mensen weten echte informatie over me en dat houd ik zo graag.

:wave:

Zoals ik al zei; het welslagen van de enquête hangt absoluut niet af van of jij wel of niet wenst mee te werken.

koelkast
7 April 2003, 07:25
Originally posted by bartje518


Zoals ik al zei; het welslagen van de enquête hangt absoluut niet af van of jij wel of niet wenst mee te werken.

gelukkig maar :)

F_asd
7 April 2003, 07:27
Originally posted by koelkast


ik wil anoniem blijven op dit forum, slechts heel weinig mensen weten echte informatie over me en dat houd ik zo graag.

:wave: dat heb geen reet te maken met zeggen wie je wel of niet mag :wave:

JennyMindTricks
7 April 2003, 07:28
Moet ik je nou nog helpen Bartr?? :)

GregoorvanDijk
7 April 2003, 10:42
Originally posted by ChildOfTheNight
Moet ik je nou nog helpen Bartr?? :)

Ehm, eigelijk gaat da nie, want dan zie je ook de antwoorden :o:x

psychobunny
7 April 2003, 10:45
Originally posted by DarkAngel
ik werd gedwongen :'(

:p


same here :yes:

JennyMindTricks
7 April 2003, 12:09
Originally posted by bartje518


Ehm, eigelijk gaat da nie, want dan zie je ook de antwoorden :o:x

Nee maar ik bedoel met die lijst uitpluizen zodat je de uitslag hier neer ken zetten, gaat sneller met zijn 2en, en je hoeft de naam van degene die het verstuurd heb der toch niet bijzetten ;) Maar het MOET niet... was alleen vraagje!! :)

GregoorvanDijk
7 April 2003, 14:45
Originally posted by ChildOfTheNight


Nee maar ik bedoel met die lijst uitpluizen zodat je de uitslag hier neer ken zetten, gaat sneller met zijn 2en, en je hoeft de naam van degene die het verstuurd heb der toch niet bijzetten ;) Maar het MOET niet... was alleen vraagje!! :)

Meld je anders ff op msn ofzo..

JennyMindTricks
7 April 2003, 14:47
Originally posted by bartje518


Meld je anders ff op msn ofzo..

Doe ik zo wel enzo :)

dext0r
7 April 2003, 20:12
ik
ff afkafferen op een aantal minkukels hier :P
hopelijk wordt dat fijn anoniem verwerkt ;))

Arie-Kanarie
7 April 2003, 21:11
Originally posted by ChildOfTheNight
Moet ik je nou nog helpen Bartr?? :)

Heel sport helpt hem al dus is niet nodig.

0Vera
7 April 2003, 21:55
ik heb ook ingevuld :)

voorzover die van mij ergens op slaat aangezien ik hier echt ni zo lang zit :p

QQQ
7 April 2003, 22:25
Originally posted by FunFair
ik vin het maar rukvragen... vorige was een stuk leuker en meer vragen, dus dit keer doe ik denk ik niet mee :{

Karliene
7 April 2003, 23:05
Ik heb deze enquete ingevuld en vond juist dat er deze keer goede vragen in stonden. Niet allemaal zo zoetsappig, maar gewoon zeggen wie je niet mag enzo..

Bazzemans
7 April 2003, 23:29
RickClan is gewoon tegen, omdat hij nu al weet dat hij slecht uit de enquete komt :] (en jah, hiermee laat ik veel doorschemeren over mij antwoorden, maar dat boeit me geen reet)

GregoorvanDijk
8 April 2003, 09:00
Originally posted by Bazzemans
RickClan is gewoon tegen, omdat hij nu al weet dat hij slecht uit de enquete komt :] (en jah, hiermee laat ik veel doorschemeren over mij antwoorden, maar dat boeit me geen reet)

Tis nie waar, Bas.. er stonden trouwens ook nog andere namen behalve RickClan in de jouwe ;) Enne, de volgende keer ofzo doen we wel weer een softe enquete :);)

Linnea
8 April 2003, 09:03
ik heb al meej gedaan. Kvond ut op zich wel een leuke enquete. okeeej.. we hebben betere gehad, maar bart doet z'n best en dat vind ik tog wel een pluim waard:thumbsup:

GregoorvanDijk
8 April 2003, 10:06
Originally posted by linnea
ik heb al meej gedaan. Kvond ut op zich wel een leuke enquete. okeeej.. we hebben betere gehad, maar bart doet z'n best en dat vind ik tog wel een pluim waard:thumbsup:

Ik heb vooralsnog niks hoeven doen :o Behalve mijn PM-box legen :] Vragen heb ik nie verzonnen, heur :)

Linnea
8 April 2003, 10:41
Originally posted by bartje518


Ik heb vooralsnog niks hoeven doen :o Behalve mijn PM-box legen :] Vragen heb ik nie verzonnen, heur :) Komt nog wel.. maar opzet is goed dat zeg ik alleen lievurd:*