PDA

Bekijk de volledige versie : w00t vette bommelding bij ons op school


Nightwolf
7 April 2003, 11:52
ben dus de hele dag vrij vandaag :respect: :thumbsup:

BlueWolf
7 April 2003, 11:54
graag gedaan

Nightwolf
7 April 2003, 11:55
ik wist wel dat jij t was, maatje :respect:

DarkSilence
7 April 2003, 12:09
BOOOOM!!! Je schrok he?

JennyMindTricks
7 April 2003, 12:17
Haha jij blij :) :D

koelkast
7 April 2003, 12:34
er zijn mensen die echt heel ver willen gaan om onder een tentamen uit te komen :{

Nightwolf
7 April 2003, 12:36
alle tentamens zijn afgelopen ;) nou ja, zijn niet echt tentamens maar toetsen.....maar misschien was t iemand die een dag vrij wilde of wraak wilde nemen omdat z'n toetsen kut gingen :yes: ik ben ook blij iig dat ik vrij heb O-)

Clauw
8 April 2003, 06:59
ja ik was gisteren dus niet vrij( ik zit ook bij het Baronie College) , ik had stage, maar ik heb het net in de krant gelezen, iemand heeft gebeld naar de politie, gezegd dat er een bom zou ontploffen in Baronie College Breda, de politie zei dat het niet nodig was om te evacueren, maar baronie deed het toch, maar ik las dus ook dat alle leerlingen van terheijdenseweg 414 ( waar ik zit) naar huis zijn gestuurd, maar dat andere vestingingen gewoon weer les hadden hoor? stond in de krant dan.., maar gelukkig is er nergens een bom afgegaan.

xLesjuhx
8 April 2003, 09:47
Originally posted by Nightwolf
ben dus de hele dag vrij vandaag :respect: :thumbsup:

Een 'vriendin'van mij had ook een bommelding op haar school..
Je kent toevallig geen Karen?;)

Nightwolf
8 April 2003, 11:11
in ons gebouw zitten hoogstens een paar meiden maar niet op onze afdeling dus nee, die ken ik nie :$

Nightwolf
8 April 2003, 11:33
Originally posted by Clauw
maar ik las dus ook dat alle leerlingen van terheijdenseweg 414 ( waar ik zit) naar huis zijn gestuurd, maar dat andere vestingingen gewoon weer les hadden hoor? stond in de krant dan.., maar gelukkig is er nergens een bom afgegaan.

Dinsdag 08 april 2003 - BREDA - Duizenden leerlingen van het Baronie College in Breda zijn gisteren geëvacueerd na een bommelding.

De schoolleiding ging tot ontruiming over tegen het advies van de politie in. Die vond de actie niet nodig, omdat ze de melding als volstrekt ongeloofwaardig kwalificeerde.
Bij de telefooncentrale van de politie in Driebergen kwam gisterochtend de melding binnen dat er om 12.00 uur een bom zou ontploffen op het Baronie College.
De schoolleiding wilde geen enkel risico nemen en liet alle acht locaties van de school ontruimen. De politie heeft niet naar een bom gezocht.

ik vermoed dan dat iedereen de rest van de dag gewoon vrij had :p maar bij ons werd iedereen vanaf 12 uur weggestuurd dus ze zullen daarvoor misschien wel les hebben gehad :?

PFP
8 April 2003, 12:06
w00t plaats jij in de verkeerde context

xLesjuhx
8 April 2003, 12:08
Originally posted by Nightwolf
in ons gebouw zitten hoogstens een paar meiden maar niet op onze afdeling dus nee, die ken ik nie :$

:'(

Nightwolf
8 April 2003, 14:18
Originally posted by PFP
w00t plaats jij in de verkeerde context

huh? :?

Irene!!!!
8 April 2003, 19:06
op m'n oude school is dat ook wel es gebeurd.. en dat was op een basis school!! :{