PDA

Bekijk de volledige versie : je ouders een kus geven raar?


Blossom
7 April 2003, 14:10
wendy lacht me uit omdat me ouders nog ene kus geef als ik weg ga of ga slapen? maar ik vind het wel normaal hoor

wie doet het wel en niet en waarom?

GregoorvanDijk
7 April 2003, 14:12
Neuh, vind ik nie raar.. Doe t alleen meestal nie :]

wocky
7 April 2003, 14:12
ik doe het altijd , als ik weg ga of ga slapen en ik vind het absoluut niet raar, maar tis voor iedereen anders natuurlijk

Helenaa
7 April 2003, 14:16
ik doe het ook altijd gewoon, bijna als automatische, vind het ook niet raar ofzo

Wendovic
7 April 2003, 14:16
Ja wrom zou je in godsnaam je ouders een zoen geven as je weggaat of as je gaat slapen. Dan zou k als k weg ga helemaal naar boven moeten nou k zeg doei en gooi de deur dicht. K ga egt nie helemaal naar boven hoor k vind ut allemaal een beetje onzin. En als ik ga slapen dan slapen me ouders meestal al:p Je ouders zoenen is voor kleine kinderen. Me broertje en ik weigeren nu al jaren om me ouders een zoen te geven:p Ik zoen lekker maar 1 persoon. Want die zoent ook zo lekker;)

xlizzx
7 April 2003, 14:18
ik doe dat ook gewoon als ik ga slapen of weg ga heel normaal bij ons :)

appelshampoo
7 April 2003, 14:19
wat is daar nou raar aan ? soms vergeet ik het, maar ik doe het meestal wel

wocky
7 April 2003, 14:21
Originally posted by appelshampoo
wat is daar nou raar aan ? soms vergeet ik het, maar ik doe het meestal wel precies

psychobunny
7 April 2003, 14:23
Originally posted by Wendovic
Ja wrom zou je in godsnaam je ouders een zoen geven as je weggaat of as je gaat slapen. Dan zou k als k weg ga helemaal naar boven moeten nou k zeg doei en gooi de deur dicht. K ga egt nie helemaal naar boven hoor k vind ut allemaal een beetje onzin. En als ik ga slapen dan slapen me ouders meestal al:p Je ouders zoenen is voor kleine kinderen. Me broertje en ik weigeren nu al jaren om me ouders een zoen te geven:p Ik zoen lekker maar 1 persoon. Want die zoent ook zo lekker;)

je ouders zoenen is voor kleine kinderen? wat een domme reactie zeg, ik geef mijn ouders altijd een zoen als ik opsta,ga slapen of vertrek,is toch niet meer dan normaal? sorry,maar kvoel mij ni te groot en te goed om da ni meer te doen ze :|

Pakspul
7 April 2003, 14:24
Originally posted by Wendovic
Ja wrom zou je in godsnaam je ouders een zoen geven as je weggaat of as je gaat slapen. Dan zou k als k weg ga helemaal naar boven moeten nou k zeg doei en gooi de deur dicht. K ga egt nie helemaal naar boven hoor k vind ut allemaal een beetje onzin. En als ik ga slapen dan slapen me ouders meestal al:p Je ouders zoenen is voor kleine kinderen. Me broertje en ik weigeren nu al jaren om me ouders een zoen te geven:p
mee eens

DarkAngel
7 April 2003, 14:29
ik zoen me ouders :yes: en ik knuffel ze ook :o maar ik zoen en knuffel iedereen dus waarom mijn ouders niet :)

Wendovic
7 April 2003, 14:34
Originally posted by psychobunny


je ouders zoenen is voor kleine kinderen? wat een domme reactie zeg, ik geef mijn ouders altijd een zoen als ik opsta,ga slapen of vertrek,is toch niet meer dan normaal? sorry,maar kvoel mij ni te groot en te goed om da ni meer te doen ze :|
Nou kleine kinderen zoenen hun ouders altijd vinden ze leuk ofzo nou k zoen me ouders nie en al jaren nie meer k bedoel k heb wel wat beters te doen. Maar as jij ze wel wil zoenen ga je lekker je gang maar k hoef ut dan nie te doen. En k vind ut meer iets voor kleine kinderen en das mijn mening maar als jij dat een domme reactie vind vind jij dat een domme reactie. K ga nu nie omdat jij ut ene domme reactie vind opeens me ouders zoenen. Kost allemaal zo veel tijd ook wil je weg gaan moet je nog helemaal naar boven je ouders zoenen tering voordat je dan weg bent. Zo een gedoe allemaal

Wendovic
7 April 2003, 14:41
Originally posted by yo-de-plo

mee eens :thumbsup:

JennyMindTricks
7 April 2003, 14:45
Als ik gaat slapen meestal wel, als ik boos ben niet, me broer doet ik niet meer, hij zoent liever zijn vriendin!! Maar dat snap ik natuulek wel :) Ik kus ook liever me vriend, maarja als ik die niet (ken) krijg(en) dan ken dat natuulek niet... :(

Queenie
7 April 2003, 14:46
Ikke doe het ook nog meestal wel alleen als ik wegga. Maar ik vind het zeker nie stom of kinderachtig. Ik bedoel ik geef mn oma ook altijd een kus als ik haar zie of als ze weggaat. Das ongeveer hetzelfde toch?

The Phit
7 April 2003, 14:47
ik geef me ma een kus als ik haar feliciteer met iets, of ze feliciteerd mij met iets. :o

JennyMindTricks
7 April 2003, 14:49
Originally posted by thePhit
ik geef me ma een kus als ik haar feliciteer met iets, of ze feliciteerd mij met iets. :o

Felie!!
Mag ik nu ook een kus?? O-) ;) :)

The Phit
7 April 2003, 14:50
Originally posted by ChildOfTheNight


Felie!!
Mag ik nu ook een kus?? O-) ;) :)
kom maar halen. :)

JennyMindTricks
7 April 2003, 14:54
Originally posted by thePhit

kom maar halen. :)

Ken je het niet komen brengen?? :)

GregoorvanDijk
7 April 2003, 14:55
Stef, ik kreeg geen kus toen roda van nec had gewonnen :(..

Linnea
7 April 2003, 15:04
ik geef me ouders soms wel een kus en knuffel soms niet, me vader eig zeer weinig, mijn moeder wel. knufel ook vaak. voeld gewoon prettig

PFP
7 April 2003, 15:04
het is wel een teken van respect, maar niet iedereen heeft blijkbaar dat respect. ydp

Wendovic
7 April 2003, 15:07
[15:45:51] wendy---->(..: Als je gaat slapen eh of als je weggaat
geeft je dan je moeder een kus?
[15:46:03] M@rtin: nee
[15:46:06] M@rtin: ik zeg doei
[15:46:09] wendy---->(..: ja precies
[15:46:13] M@rtin: wat dan?
[15:46:16] wendy---->(..: tis tog onzin om ze te zoenen
[15:46:33] M@rtin: doe ik sinds groep 6 al niet meer...
[15:46:35] wendy---->(..: nah sanne vind ut raar dat k me ouders geen kus geef ofzo
[15:46:39] wendy---->(..: precies k ook
[15:46:43] M@rtin: as ik het al deed dan
[15:47:05] M@rtin: ik vind het best wel raar als je het wel doet
[15:47:11] wendy---->(..: ja idd

Martin is ut met me eens8-)

The Phit
7 April 2003, 15:10
Originally posted by bartje518
Stef, ik kreeg geen kus toen roda van nec had gewonnen :(..
Ben jij een lekker wijf of me ma? ;)

Banaan
7 April 2003, 15:14
nee vroeger wel, nu zeggik: ok doei

klaar :|

DarkAngel
7 April 2003, 15:18
Originally posted by thePhit

Ben jij een lekker wijf of me ma? ;)

Sinds wanneer is Bartje geen lekker wijf :o?

Headliner
7 April 2003, 15:27
Is niet raar

Ik deed dat vroeger ook, nu niet meer :z

Annuh
7 April 2003, 15:29
Originally posted by Spider-Man
Is niet raar

Ik deed dat vroeger ook, nu niet meer :z

same here

dext0r
7 April 2003, 15:29
niet raar idd,
toen ik 12jr was ofzo stopte ik er wel mee,
pubertijd zal wel gepaard zijn gegaan met afstandelijkheid richting ouders...

Pakspul
7 April 2003, 15:31
Originally posted by Wendovic
:thumbsup:
laatste zinnetje maar ff gedelete hoor :$ :p

Wendovic
7 April 2003, 15:32
Zie je wel er zijn veel mensen die ut alleen vroeger deden. Dus is het tog wel een beetje iets voor kleine kinderen:p Zie je wel Sanne ik ben helemaal nie gek. Er zijn wel meer mensen die hun ouders nie meer elke keer zoenen.

Wendovic
7 April 2003, 15:45
Originally posted by yo-de-plo

laatste zinnetje maar ff gedelete hoor :$ :p
;) Jij mag die gene tog lekker nie zoenen:p :*

Karliene
7 April 2003, 16:15
Ik doe het bijna nooit...

Alleen als ik op vakantie ga of terugkom ofzo en op verjaardagen..

kreej-z
7 April 2003, 16:22
nee ik vind t niet raar....maar doe t alleen op verjaardagen geloof ik :)

Stapper
7 April 2003, 16:33
is niet raar hoor

The6thgate
7 April 2003, 16:39
alleen als ik mn ouders voor langere tijd niet zie, en op verjaardagen.
verder niet eigenlijk, vind het wel prima zo:yes:

Jolie
7 April 2003, 16:39
Doe ik ook wel...volstrekt normaal ook vind ik :yes: Ik vinut belachelijk die mensen die vies zijn van hun eigen ouders :no: ik ken iemand die haar moeder of vader echt nooit een kus geeft, enkel op een verjaardag van één van hen, en zelfs niet uit het glas van één van de ouders durft te drinken, omg |:(

Ik kom uit een knuffelfamilie en ik ben er blij om! :D

chica
7 April 2003, 16:42
uuhm nou ik geef ze altijd een kus als ik ga slapen en altijd mn ma als ik wegga:) en dan vinden ze het maar raar!

Jamiel
7 April 2003, 16:56
mwha ik geef meestal scheten met me mond tegen hun wang aan :]
min of meer aangeleerd, dus ik vind het nie raar ofzo om een kus te geven aan je oudjes

TheGroovMaster
7 April 2003, 17:06
ik vind het niet raar..... bedoel mag toch wel, al vind ik het raar staan en doe ik het zelf niet.... sja moeders he :+

Babysmurfie
7 April 2003, 17:09
Ik geef mijn moeder een kus als ik wegga. Als ik haar daar een plezier mee kan doen, waarom niet?

xLesjuhx
7 April 2003, 17:56
Ik geef mn ouders altijd een kus voor het slapen gaan, maar niet als ik wegga ofzo..
Vind ik gewoon fijn..:)

spacey
7 April 2003, 18:04
ik geef mn ouders geen zoen meer als ik ga slapen of wat dan ook...dat deed ik vanaf de eerste klas niet meer eigenlijk... maar dat is ieder voor zich... maar ik vind het niet raar ofzow... wat ik wel doe is mn ma vaak n knuffel geven:aai:

Karma-Killer
7 April 2003, 18:13
Af en toe :yes:
En ik knuffel ze heel veel :yes:
Alleen daar is mn pappie nie alijd blij mee :no:

earshot
7 April 2003, 18:19
meestal geef ik mn ouders wel een kus als ik wegga of ga slapen.

laurier_garnier
7 April 2003, 18:21
ja ik doe dat ook altijd :)

kvind dat normaal alleja u ouders zien u ook graag he :)

Rijntje
7 April 2003, 18:25
sins een hele tijd al niet meer alleen alsk op vakantie ga ofzo of als dr iets aan de hand was net als toen ik in het ziekenhuis lag toen wel...maar verder eigenlijk nooit nee

Irene!!!!
7 April 2003, 22:07
ik doe het altijd als ik weg ga of naar bed ga :)

Pakspul
7 April 2003, 22:10
Originally posted by Wendovic

;) Jij mag die gene tog lekker nie zoenen:p :*
gelukkig :thumbsup: :p :p

FiZz
7 April 2003, 22:27
Echt helemaal nooit.... Geen idee waarom, maar kan me ook weinig schelen eigenlijk :)