PDA

Bekijk de volledige versie : irene is zeker blond?


Quicken
9 April 2003, 17:43
:{

Jochemmm
9 April 2003, 17:47
Lol, je kan het haar niet kwalijk nemen, niet al het nieuws uit Nederland zal daar wel doorkomen... al helemaal niet met het hele Irak gebeuren erbij :)

Youssef
9 April 2003, 17:50
Originally posted by Jochemmm
Lol, je kan het haar niet kwalijk nemen, niet al het nieuws uit Nederland zal daar wel doorkomen... al helemaal niet met het hele Irak gebeuren erbij :)

0Vera
9 April 2003, 17:53
Originally posted by Jochemmm
Lol, je kan het haar niet kwalijk nemen, niet al het nieuws uit Nederland zal daar wel doorkomen... al helemaal niet met het hele Irak gebeuren erbij :)

Originally posted by Quicken
:{ wie is dr nou blond? :+

Tyskie
9 April 2003, 18:01
Wel waar, Irene heeft een publieke functie op een Nederlands forum en dient derhalve goed op de hoogte te zijn van het Nederlandse nieuws. Hiervoor moet ze weliswaar enige moeite doen, maar dat is inherent aan de functie die ze momenteel uitoefent. Derhalve vind ik dat Irene een forse waarschuwing dient te krijgen en als dit gedrag niet verandert, geen fb meer behoort te zijn.

Zo..






;) T is iig wel mooi gezegd... toch? Eerlijk gezegd kan ik minder begrip opbrengen voor FB'en die topics over s.com naar Feedback verhuizen |:(

Tyskie
9 April 2003, 18:09
Wel leuk dat al die andere achterlijke FB'en en Beheerders het topic nog dichtlaten ook, terwijl ze er zelf vrolijk in door tjetten.. (Y) hoor!

Rijntje
9 April 2003, 18:17
ssst ssst ik zat eigenlijk dr op te wachten dat ireen hem weer open deed maar tervergeefs...

Nightwolf
9 April 2003, 18:40
Originally posted by tyskie
Wel leuk dat al die andere achterlijke FB'en en Beheerders het topic nog dichtlaten ook, terwijl ze er zelf vrolijk in door tjetten.. (Y) hoor!

welk topic? volgens mij mis ik iets :p

Tyskie
9 April 2003, 18:49
Originally posted by Nightwolf


welk topic? volgens mij mis ik iets :p

Volgens mij mis jij wel meer ;)

Plankje
9 April 2003, 18:50
als je ook ff zegt over welk topic t gaat?

Nightwolf
9 April 2003, 18:52
Originally posted by tyskie


Volgens mij mis jij wel meer ;)

zoals wat dan? :{ :?

Tyskie
9 April 2003, 18:55
Originally posted by RickClan
als je ook ff zegt over welk topic t gaat?

Als jij ff zorgt dat dat beruchte topic van jou terug komt...


Voor alle sukkels: klik hier! (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=29455)

Plankje
9 April 2003, 18:55
Originally posted by tyskie


Als jij ff zorgt dat dat beruchte topic van jou terug komt...


Voor alle sukkels: klik hier! (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?s=&threadid=29455) muhahaha b-tje blonde actie van dur :d

DarkAngel
9 April 2003, 18:58
Originally posted by Quicken
:{ :{

DarkSilence
9 April 2003, 19:05
Nou dan ben je echt blond hoor! Ik weet ook nie altijd alles. Doe gewoon nie zo moeilijk, loze topic...

Nickchange
9 April 2003, 19:06
Originally posted by DarkSilence
Nou dan ben je echt blond hoor! Ik weet ook nie altijd alles. Doe gewoon nie zo moeilijk, loze topic...

:rolleyes:

LoeLoe
9 April 2003, 19:10
Originally posted by tyskie
Wel waar, Irene heeft een publieke functie op een Nederlands forum en dient derhalve goed op de hoogte te zijn van het Nederlandse nieuws. Hiervoor moet ze weliswaar enige moeite doen, maar dat is inherent aan de functie die ze momenteel uitoefent. Derhalve vind ik dat Irene een forse waarschuwing dient te krijgen en als dit gedrag niet verandert, geen fb meer behoort te zijn.

Zo..






;) T is iig wel mooi gezegd... toch? Eerlijk gezegd kan ik minder begrip opbrengen voor FB'en die topics over s.com naar Feedback verhuizen |:( Ineens beginnen jullie te zeuren over die ban van Sjaan enzow..daarvoor moet je toch echt in feedback wezen hoor:yes:

Tyskie
9 April 2003, 19:15
JULLIE?!? Als je dat op deze manier tegen mij zegt insinueer je dat ik er ook over zeikte.. Wat dus niet waar is ;)

Echter, zoiets sluit je toch gewoon?! :x |:(

psychobunny
9 April 2003, 19:19
Originally posted by DarkSilence
Nou dan ben je echt blond hoor! Ik weet ook nie altijd alles. Doe gewoon nie zo moeilijk, loze topic...

der is nix mis mee om blond te zijn :[

DarkSilence
9 April 2003, 19:21
Originally posted by psychobunny


der is nix mis mee om blond te zijn :[ Blond as in aanduiding dom te zijn. Of ben ik krom om deze topic zo op te vatten?:?

Ennuh blond zijn is idd best ok!:+:aai:

psychobunny
9 April 2003, 19:22
Originally posted by DarkSilence
Blond as in aanduiding dom te zijn. Of ben ik krom om deze topic zo op te vatten?:?

Ennuh blond zijn is idd best ok!:+:aai:

nope,maar ge moogt gewoon ni veralgemenen :p

:*

Banaan
9 April 2003, 19:23
kwas ooit 45 min blond :|

DarkSilence
9 April 2003, 19:26
Originally posted by psychobunny


nope,maar ge moogt gewoon ni veralgemenen :p

:* Kzal je gerust stellen, ik gebruik et nooit in deze context, alleen als anderen et er over hebben, zoals nu:*

offtopic: je gaat je ook afvragen wie zoiets ooit verzonnen heeft... De link tussen intelligentie en haarkleur is me nie helemaal duidelijk.:?

Banaan
9 April 2003, 19:29
voor de meeste is mooiheid domheid
voor de meeste is blondheid mooiheid dus is blondheid domheid

ik snap mezelf echt niet |:(

Quicken
9 April 2003, 19:33
ik weet niet wat iedereen nou moeilijk loopt te doen...ik vroeg t alleen...:{

DarkAngel
9 April 2003, 19:35
Originally posted by Quicken
ik weet niet wat iedereen nou moeilijk loopt te doen...ik vroeg t alleen...:{ :{

Banaan
9 April 2003, 19:35
Originally posted by Quicken
ik weet niet wat iedereen nou moeilijk loopt te doen...ik vroeg t alleen...:{ ja tis toch duidelijk??

dus gaan we maar ff lekka loos lullen over blonde gaste

Quicken
9 April 2003, 19:36
Originally posted by DarkAngel
:{

schat, ik word een beetje moe van je. en jouw o-zo-beargumenteerde reply's gaan er ook niet op vooruit. wat nou als je je toetsenbord eens ging gebruiken, hm?

DarkSilence
9 April 2003, 19:38
Originally posted by Quicken


schat, ik word een beetje moe van je. en jouw o-zo-beargumenteerde reply's gaan er ook niet op vooruit. wat nou als je je toetsenbord eens ging gebruiken, hm? :{

Banaan
9 April 2003, 19:39
Originally posted by DarkSilence
:{

Quicken
9 April 2003, 19:41
:*

0Vera
9 April 2003, 19:41
Originally posted by Quicken


schat, ik word een beetje moe van je. en jouw o-zo-beargumenteerde reply's gaan er ook niet op vooruit. wat nou als je je toetsenbord eens ging gebruiken, hm? *voor DA*
:{




:d

[edit] sorry ik ben melig vandaag :$:d

[edit2] DAMN er waren er al 2 voor mij :(

Banaan
9 April 2003, 19:43
Originally posted by Quicken
:* nog een colaatje?

DarkAngel
9 April 2003, 19:51
Originally posted by Quicken


schat, ik word een beetje moe van je. en jouw o-zo-beargumenteerde reply's gaan er ook niet op vooruit. wat nou als je je toetsenbord eens ging gebruiken, hm? :*

Abnormaaltje
9 April 2003, 19:54
wies er hier niet blond?

0Vera
9 April 2003, 19:55
Originally posted by Abnormaaltje
wies er hier niet blond? dat moet een nieuw topic worden, een poll ofzo ;) maar ik ben qua haarkleur niet blond, en qua acties... sjah uhm...soms :rolleyes: :+

Abnormaaltje
9 April 2003, 19:57
Originally posted by 0Vera
dat moet een nieuw topic worden, een poll ofzo ;) maar ik ben qua haarkleur niet blond, en qua acties... sjah uhm...soms :rolleyes: :+







sjssjjttttt zelfs mijn avatar is blond:9

DarkSilence
9 April 2003, 20:03
Originally posted by Abnormaaltje
wies er hier niet blond? Eeehm, donker blond, telt dat mee?:?

LoeLoe
9 April 2003, 20:21
Iemand nog een kleurplaat?:d


*Femke-style:d *

DarkSilence
9 April 2003, 20:23
Originally posted by LoeLoe
Iemand nog een kleurplaat?:d


*Femke-style:d * Is dat eetbaar?:+