PDA

Bekijk de volledige versie : Roda post Al Sahaf als Medewerker van informatie


GregoorvanDijk
10 April 2003, 10:12
http://www.brunssum.net/~vos98/al-sahaf.jpg

hehehe, ik denk dat de sponsors binnen gaan stromen met zo'n goednieuws-man :] :9

theo tank
10 April 2003, 10:24
Lunatic News, Vak P, en nu ook Roda JC

De grap met die vent is ondertussen wel uitgemolken....

Ar-Tuur
10 April 2003, 12:03
Volgens mij moet je Roda-insider zijn om die grap te begrijpen en echt leuk te vinden? Of ligt het aan mij :o

theo tank
10 April 2003, 12:28
de Voice of Kaalhei en het Fanproject zijn fanzines van Roda JC, en geven dus kritiek op het beleid en dergelijk van Roda.
Al Sahaf is in deze dus de woordvoeder van Roda JC en wijst er op dat deze fanzines alleen bordevol leugens staan (ofterwijl: niet mee doen aan de goed-nieuws-show van Roda)


Bartje verbeter maar wat er niet klopt :Y)

GregoorvanDijk
10 April 2003, 13:25
Originally posted by theo tank
de Voice of Kaalhei en het Fanproject zijn fanzines van Roda JC, en geven dus kritiek op het beleid en dergelijk van Roda.
Al Sahaf is in deze dus de woordvoeder van Roda JC en wijst er op dat deze fanzines alleen bordevol leugens staan (ofterwijl: niet mee doen aan de goed-nieuws-show van Roda)


Bartje verbeter maar wat er niet klopt :Y)
Het Fanproject is een supportersclub van de oude NSC. De Voice of Kaalheide is een Fanzine daarvan. En Theelen, das de voorzitter van de NSC, en heeft een stadionverbod gekregen, als dank dat hij Pickée beschermt had rond de FC Limburg-affaire.

daarna is dat SV verlengt, omdat bij een vergadering Hendriks aan Theelen vroeg 'als wij samen de heide op zouden gaan, zou er maar één vanaf komen'. Theelen mompelde toen zoiets als 'ja, dat denk ik ook'. Hendriks heeft dat later verdraait tot een bedreiging, en daarom heeft Theelen nu nog steeds een SV.

Letterlijk in de brief aan de KNVB stond: Theelen zou tegen Hendriks hebben gezegt dat wanneer zij samen naar de heide zouden gaan er slechts één persoon vandaan zou komen. Hendriks voelde zich dusdanig bedreigt en is zwaar geschokt van deze woorden.

Tja, misschien ist nu ook duidelijk waarom Hendriks moet oprotten.. :z

Ar-Tuur
10 April 2003, 15:52
"We will slaughter them all" :7

Maar dank voor deze verduidelijking 8) :yes: