PDA

Bekijk de volledige versie : Spelers MVV eisen dinsdag failliesement van de club


GregoorvanDijk
11 April 2003, 11:36
Tja, stond vandaag in de krant.. Als MVV niet voor dinsdag de sallarisen overmaken stappen de spelers naar de rechter.

Die deadline van dinsdag haalt de club zeker niet, aldus voorzitter Vic Gerardu. Tenzij er snel een miljonair met MVV-hart opstaat. Of als MVV de staatsloterij wint natuurlijk :z

De gemeente Maastricht liet gisteren weten dat men MVV niet verder meer zal helpen, en wees de club bovendien fijntjes op het eigen falen. Ook weigerde de gemeente om het bestemmingsplan van stadiongebied Geuselt aan te passen, waardoor eventuele sponsoren zich niet rondom het stadion kunnen vestigen.

Het wrange aan de hele zaak is dat diezelfde spelers die nu om het failliesement schreeuwen al járen niets noemenswaardigs hebben gepresteerd. Bovendien is het nog nooit eerder voorgekomen dat spelers een failliesement aanvroeger van hun club.

Dat dat bij MVV nu wel gaat gebeuren tekent de binding (als die er al is) die spelers met hun club nog hebben. Natuurlijk, MVV heeft geen miljonairs (op Mutsaers (die de grootste mond heeft) en van der Weert na), en de meesten spelen tegen een modaal salaris. Bovendien moeten de meesten gewoon een gezin onderhouden, en hypotheek of huur betalen.. Maargoed, wat vinden jullie, als kenners van het Limburgse voetbal hier nou van? :wave:

theo tank
11 April 2003, 11:43
Het verhaal heb twee kanten, maar als spelers die hun eigen club failliet verklaren vind ik toch wel héél ver gaan.

rodajcfan12
11 April 2003, 11:52
dat die club maar kapot gaat zijn we van die ook


Forza Roda

Nickchange
11 April 2003, 16:09
Originally posted by rodajcfan12
dat die club maar kapot gaat zijn we van die ook
Forza Roda


:rolleyes: :rolleyes:



Belachelijke spelers als supporter zou ik dit echt niet pikken van mijn eigen spelers, echte broodvoetballers, als ze nu nog goed zouden spelen:) :no: 8|

Vraag me af wat Oizo hiervan vindt.:Y) O-)

Tyskie
12 April 2003, 00:00
Wat Bert ook zei: de meeste spelers bij MVV voetballen niet voor al te veel geld, terwijl zij wel normale lasten hebben. Als MVV niet gaat betalen, dan krijgen zij zelf problemen..
Het gaat ver, maar ik kan het wel begrijpen... :yes:

GregoorvanDijk
12 April 2003, 02:06
Originally posted by tyskie
Wat Bert ook zei: de meeste spelers bij MVV voetballen niet voor al te veel geld, terwijl zij wel normale lasten hebben. Als MVV niet gaat betalen, dan krijgen zij zelf problemen..
Het gaat ver, maar ik kan het wel begrijpen... :yes:

Ik zei dat wel, maar zei erbij dat ze niet werken voor hun geld (dat wil zeggen; in de regel), en daarnaast sowieso geen cent vangen als MVV failliet gaat, en waarschijnlijk ook geen nieuwe club krijgen (en dus écht moeten gaan werken :yes: )

Ar-Tuur
12 April 2003, 16:58
Maar gooien die spelers toch niet een klein beetje hun eigen glazen in? Ik kan me voorstellen dat je liever de zekerheid van een baan hebt, ook al is de financiele situatie van MVV beroerd. Ga liever je club steunen door initiatieven te nemen of punten te pakken. Ik zou het als speler iig niet over mijn hart kunnen verkrijgen om zo ver te gaan dat je ervoor zorgt dat je eigen club failliet gaat, zeker niet voor de mensen (supporters) die wél hart voor de club hebben.

GregoorvanDijk
12 April 2003, 17:22
Spelers MVV in Helmond met haat en hoon ontvangen
Ivar Hoekstra
VOETBAL - Het zou absoluut uniek zijn geweest, spelers die het faillissement van hun club aanvragen. MVV leek die primeur te krijgen, maar gisteren op de dag van de uitwedstrijd tegen Helmond Sport (1-0), trokken de spelers het dreigement schielijk in. Gezien de reacties van de eigen aanhang een verstandig besluit. Veel fans, gisteravond niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, ontvingen hun spelers met een hart vol haat.

bron: www.dagbladdelimburger.nl

hmmm.. Er hingebn ook spandoeken van: jullie zijn het rood/wit niet waard, en nog wat hatelijke teksten..

:]