PDA

Bekijk de volledige versie : multiplayer games


PFP
11 April 2003, 18:25
Je hebt nu allemaal van die multiplayer games die je met duizende mensen tegelijk kan spelen zoals star wars galaxies, maar deze spellen kosten naast de aanschafprijs van een slordige 50 Euro ook nog eens 10 Euro per maand.

- Wat vinden jullie hiervan geldklopperij of niet?

- Zouden jullie zelf ook dat spel kopen?

- Zijn er ook spellen in dit genre die gratis zullen zijn ?(naast de aankoopprijs natuurlijk)

SpiNe
11 April 2003, 18:27
1.de hele games buisniss is geldklopperij
2.nee ik heb een echt leven ik heb zoiets niet nodig counter strike heb ik wel genoeg aan:7
3.als het ff kan niet he geld is geld duz hoop er maar niet op

lou
11 April 2003, 18:35
Het is geen geldklopperij , want dan word er tegen cheaters beschermt, voor de server gezorgd en voor nieuwe quest gezorgd . Dat is dacht ik alleen bij MMORPG's , dat maandelijks betalen.

DaRick
11 April 2003, 19:19
Ik blijf bij PC
Ik vind het maar geldklopperij van die consolemakelaars
Eerst dik betalen voor een spel, dan ook nog dik betalen per maand. Omdat zogenaamd de servers onderhouden moeten worden. MY ASS!!! Op de pc moet dat toch ook, dok je toch ook nie per maand:[

lou
11 April 2003, 20:28
Originally posted by DaRick
Ik blijf bij PC
Ik vind het maar geldklopperij van die consolemakelaars
Eerst dik betalen voor een spel, dan ook nog dik betalen per maand. Omdat zogenaamd de servers onderhouden moeten worden. MY ASS!!! Op de pc moet dat toch ook, dok je toch ook nie per maand:[

Ik sprak ook over pc MMORPG's ;) ......

aarsch
11 April 2003, 21:00
world of warcraft :(

Stapper
12 April 2003, 00:01
het is wel een klein beetje terecht, je koopt wel z'n spel, maar dat doe je meestal alleen voor het spel, niet speciaal voor het mulitplayer gedeelte en als je een goede multiplayer gedeelte wilt hebben zoals bij WOW heb je 24 uur per dag mensen nodig voor de servers en dat kost geld

aarsch
12 April 2003, 08:32
Originally posted by Stapper
het is wel een klein beetje terecht, je koopt wel z'n spel, maar dat doe je meestal alleen voor het spel, niet speciaal voor het mulitplayer gedeelte en als je een goede multiplayer gedeelte wilt hebben zoals bij WOW heb je 24 uur per dag mensen nodig voor de servers en dat kost geld

ik koop juist alleen het spel voor het multiplayer gedeelte:+
singelplayer download ik wel.

Black-Phoenix
12 April 2003, 08:56
Originally posted by aarsch


ik koop juist alleen het spel voor het multiplayer gedeelte:+
singelplayer download ik wel.


zelfs alleen voor het multiplayer gedeelte down ik die!!

bloon
12 April 2003, 09:09
ik heb al veeeel verschillende MMORPG's gespeeld,
maar ik doe alleen de beta's..

zodra het betaald wordt nok ik af.
Met myth of soma had ik toevallig geluk, dat ik 1 jongen heel goed had leren kennen, en die was wel van plan te betalen voor een half jaar, toen mocht ik onder zijn account meespelen.

ging perfect, want hij woonde in engeland, en speelde vooral 's avonds, en ik voor 'smiddags...
Het account heeft hij aan het eind van de rit ook nog kunnen verkopen voor 150 pond, dus verlies heeft hij niet gemaakt.

maar de meeste MMORPG's die hoef je niet te kopen bij aanschaf, die zijn gewoon gratis te downloaden. En dan kan je 30 dagen gratis spelen, daarna moet je gaan betalen..

aarsch
12 April 2003, 09:42
Originally posted by Black-Phoenix



zelfs alleen voor het multiplayer gedeelte down ik die!!

werkt niet bij de "grotere" spellen. bij diablo kan het niet
net zoals half life, BF 1942 soldier of fortune noem maar op

eclipse
12 April 2003, 09:48
Diablo II for life:)

PFP
12 April 2003, 10:35
Originally posted by lou


Ik sprak ook over pc MMORPG's ;) ......

idd, maar 10 doillar per maand, reken maar uit ongeveer 20.000 x 10 = $200.000 Dat is wel degelijk geldklopperij en dan hebben we het nog niet eens over de aanschafprijs omzet

PFP
12 April 2003, 11:50
Originally posted by SpiNe

2.nee ik heb een echt leven ik heb zoiets niet nodig counter strike heb ik wel genoeg aan:7


wat heeft dat ermee te maken? Het is juist om even uit het echte leven te stappen en om een ridder oid te zijn.

SpiNe
12 April 2003, 12:30
Originally posted by PFP


wat heeft dat ermee te maken? Het is juist om even uit het echte leven te stappen en om een ridder oid te zijn.
ridder??is ct ook goed?:7

Black-Phoenix
12 April 2003, 12:36
Originally posted by aarsch


werkt niet bij de "grotere" spellen. bij diablo kan het niet
net zoals half life, BF 1942 soldier of fortune noem maar op


pppssshhh...diablo, wie speelt da nu!
bij mij is da nogtans toch gelukt bij half-life en soldier of fortune...:)