PDA

Bekijk de volledige versie : trots


Superjood
13 April 2003, 21:45
jaja, vanmiddag voor de anal+ kwam ik er weer is achter hoe trots ik ben op onze jongens. ze strijden nog op alle fronten mee voor de prijzen, alhoelwe de titel eigenlijk al in handen is van die lampjes. het feit dat ajax 10 zware topwedstrijden meer zal spelen dan fnoord, en psv, en toch nog op alle fronten meedoen, maakt mij trots. 10 wedstrijden? ja 6 maal 2e ronde, 2 maal kwartfinale en amsterdam tournament. zo een jonge ploeg, onervaren, en dan nog zo goed presteren, das machtig mooi man. weet niet of jullie dat beseffen, maar laat het is ff tot je doordringen.

Bazzemans
13 April 2003, 21:53
Jah, maar voor de rest blijf je pauper.. O-) :rolleyes: :O

Tyskie
13 April 2003, 22:02
Amsterdam Tournament.. mwahaha.. dat je dat er nog serieus bijhaalt ook... :no: En meedoen om de prijzen.. tja.. als je strijden om de tweede plaats in de competitie om de prijzen meedoen wilt noemen.. tja ;)

Maar je mag idd trots zijn op de prestaties van Ajax in de CL... :thumbsup:

GregoorvanDijk
13 April 2003, 22:32
Kan deze man niet even afkoelen ofzo? Of een filter zetten op zijn topics? :x

AntiKezman
13 April 2003, 22:39
Originally posted by Superjood
jaja, vanmiddag voor de anal+

:wave:

Bazzemans
13 April 2003, 22:45
jah.. op zich komt hij nu gewoon uit de kast of niet?

Superjood
14 April 2003, 16:29
Originally posted by Bazzemans
jah.. op zich komt hij nu gewoon uit de kast of niet?
ja precies. eigenlijk bezoek ik alle wedstrijden van ajax via de teletekst en de anal+. is toch niks mis mee? wil helemaal geen 12 uur in een bus zitten voor een wedstrijd van ajax. thuis zit ik lekker, en heb ik me pc ook bioj de hand;)

Bazzemans
14 April 2003, 17:02
Je weet dus duidelijk niet wat uit de kast komen betekend :O

Superjood
14 April 2003, 20:48
Originally posted by Bazzemans
Je weet dus duidelijk niet wat uit de kast komen betekend :O
tuurlijk wel. als jij nou even leert lezen, lees je dat ik dus NIKS bezoek. knap man. dus dat komt er op neer dat ik beken dat ik niks bezoek, wat ik wel beweerde, dus kom ik uit de kast. dat de superboeren niet goed presteren, heeft blijkbaar ook invloed op het functioneren van je hersenen gehad

DaRick
14 April 2003, 21:00
Ik moet eerlijk zeggen dat ik AJAX gewoon een erg goede ploeg vind. Vooral Ronald Koeman vind ik een goede coach die zijn ploeg meestal scherp krijgt, ook voor moeilijke wedstrijden. Vooral dat er discipline in de groep moet zijn vind ik sterk. Dat Mido is weggestuurd vind ik een gewaagde, maar vooral goede actie. Iemand die zich te groot voelt voor de selectie van AJAX hoort niet bij AJAX.
Hopelijk wint AJAX de CL, hebben we volgend jaar misschien toch nog 3 nederlandse clubs in de CL:thumbsup:

Bazzemans
14 April 2003, 21:40
Originally posted by Superjood

tuurlijk wel. als jij nou even leert lezen, lees je dat ik dus NIKS bezoek. knap man. dus dat komt er op neer dat ik beken dat ik niks bezoek, wat ik wel beweerde, dus kom ik uit de kast. dat de superboeren niet goed presteren, heeft blijkbaar ook invloed op het functioneren van je hersenen gehad

Uit dit stukje blijkt wederom dat je niet weet wat uit de kast komen betekend... :O

AntiKezman
14 April 2003, 21:47
Originally posted by DaRick
AJAXAJAXAJAXAJAX

:O mark heeft een vriendje gevonden volgens mij.. :wave:

erg stoer dat je Ajax met hoofdletters schijft..... :rolleyes: geen zin meer om je post echt te lezen... :no: :z

HugoBoss
14 April 2003, 22:02
Originally posted by Superjood

tuurlijk wel. als jij nou even leert lezen, lees je dat ik dus NIKS bezoek. knap man. dus dat komt er op neer dat ik beken dat ik niks bezoek, wat ik wel beweerde, dus kom ik uit de kast. dat de superboeren niet goed presteren, heeft blijkbaar ook invloed op het functioneren van je hersenen gehad


:D:D:D:D:D


je weet t echt niet he?:z

DaRick
14 April 2003, 22:06
Originally posted by AntiKezman


:O mark heeft een vriendje gevonden volgens mij.. :wave:

erg stoer dat je Ajax met hoofdletters schijft..... :rolleyes: geen zin meer om je post echt te lezen... :no: :z

AJAX heeft door de jaren heen perfecte spelers geleverd
Davids
Seedorf
Van Basten
Cruijff
Overmars!!
Bergkamp
Van de Sar
Rijkaard

Face it, AJAX heeft op het moment gewoon erg goede ploeg, jong onervaren, maar echt strijdlustig echt een team. Ze moeten nu team goed bijelkaar houden, kunnen ze grote prijzen pakken*)

Tyskie
14 April 2003, 22:34
Originally posted by Bazzemans


Uit dit stukje blijkt wederom dat je niet weet wat uit de kast komen betekend... :O

hehehehe... ken ie beter terug de kast in ;) En nee, daarmee bedoelen we niet de ArenA, dan hadden we wel UFO of strijkijzer gezegd... :z

AntiKezman
15 April 2003, 00:09
Originally posted by DaRick


AJAX heeft door de jaren heen perfecte spelers geleverd
Davids
Seedorf
Van Basten
Cruijff
Overmars!!
Bergkamp
Van de Sar
Rijkaard

Face it, AJAX heeft op het moment gewoon erg goede ploeg, jong onervaren, maar echt strijdlustig echt een team. Ze moeten nu team goed bijelkaar houden, kunnen ze grote prijzen pakken*)

je hoeft tegenwoordig niet eens meer ergens op te reageren en je krijgt toch (of je wil of niet) een volgend stukje joodse (moet ik dat ook met hoofdletters schrijven eigenlijk...:?) propaganda....

we want more!! :Z

trouwens ook erg grappig dat je bij Overmars 2 uitroeptekens zet..daar bedoel je toch zeker mee dat hij helemaal niet afkomstig is uit de Ajaxopleiding?? :wave: :thumbsup: ik heb 'm door hoor..ik trap er niet in :z

GregoorvanDijk
15 April 2003, 10:56
Damn, nog een propaganda-figuur erbij :7 En een hele echte. Ik wed dat ie op zijn hoogst eens een open dag bezocht heeft.. :rolleyes:

theo tank
15 April 2003, 11:11
Originally posted by bartje518
Damn, nog een propaganda-figuur erbij :7 En een hele echte. Ik wed dat ie op zijn hoogst eens een open dag bezocht heeft.. :rolleyes:

behoort hij toch tot een selecte groep supporters, want zo druk worden die dag niet bezocht in a'dam

MarkNMGN
15 April 2003, 14:24
Originally posted by theo tank


behoort hij toch tot een selecte groep supporters, want zo druk worden die dag niet bezocht in a'dam
daar moest je toch geld voor betalen :?

door dit soort topics krijg ik alleen maar meer zin in morgen :wave:

GregoorvanDijk
15 April 2003, 15:11
Je pakt m morgen niet.. Alsie wint dan is de beker een belangrijke prijs die zijn club ook moet winnen, en heeftie een grote mond, als Feyenoord wint dan spaart ie zich voor de 2e plek en de CL, en boeit de AC nie.. Geef het maar op ;)

Superjood
15 April 2003, 21:57
die vieze kakkerlakken gaan er morgen aan. vlaggetje blijft lekke thuis, maar de techniek en sfeer zal mee naar rotjekor gaan. heb me vandaag laten inenten tegen die kringspiermusketierziekte, en ook het sars-virus

Arie-Kanarie
15 April 2003, 22:03
Originally posted by Superjood
heb me vandaag laten inenten tegen die kringspiermusketierziekte, en ook het sars-virus


Hahaha!

DaRick
15 April 2003, 22:57
Ajax is gewoon goed presterende club!!
Ronald de Boer en Andy van de Meijde zijn eerst via de AJAX opleiding naar Twente gegaan, om wedstrijdgevoel te krijgen.
Wanneer AJAX vond dat deze heren klaar waren voor het 1e van AJAX werden ze teruggehaald. Nu zijn het uitstekende spelers, van grote klasse.
Heeft Twente toch nog goede stimulans voor het nederlandse voetbal:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

HugoBoss
15 April 2003, 23:14
Originally posted by Superjood
die vieze kakkerlakken gaan er morgen aan. vlaggetje blijft lekke thuis, maar de techniek en sfeer zal mee naar rotjekor gaan. heb me vandaag laten inenten tegen die kringspiermusketierziekte, en ook het sars-virus

begin je echt steeds kanslozer te vinden:z

theo tank
16 April 2003, 22:28
Ik ben ook trots op me cluppie :Y)

AntiKezman
17 April 2003, 01:00
Originally posted by Superjood
sfeer zal mee naar rotjekor gaan

vergete? :wave:

Bon
17 April 2003, 01:14
hmmm als AJAKS had gewonnen lag ik waarschijnlijk al in me nest, en anders was ik wel in slaap gevallen door het AJAKS ge-ijl van unseren Mark
toen lieke net terugkwam kreeg ik pcies hetzelfde te horen
"wat ben ik toch trots op me cluppie"
en dan is ze toch echt niet voor AJAKS

GregoorvanDijk
17 April 2003, 09:58
Originally posted by Forza_Barca518
hmmm als AJAKS had gewonnen lag ik waarschijnlijk al in me nest, en anders was ik wel in slaap gevallen door het AJAKS ge-ijl van unseren Mark
toen lieke net terugkwam kreeg ik pcies hetzelfde te horen
"wat ben ik toch trots op me cluppie"
en dan is ze toch echt niet voor AJAKS

Toch zijn wij nu de rest van het jaar, op onderlinge duels na, voor AJAKS ;)

GregoorvanDijk
17 April 2003, 09:58
Damn, heb ik dit bovenstaande echt uitgesproken? :{:7;)