PDA

Bekijk de volledige versie : Morgen is het zo ver....


Bon
19 April 2003, 11:45
Back2School en nog iets...
Vitesse-NEC
Wij 5e, hun 16e ofzo?
Luinge wou het omstreden duel al niet fluiten ivm. met het duel tussen Feyenoord en Ajax(hij gaf Pierre wel rood op de valreep maar Zlatan kreeg niks te horen voor zijn slaande bewegingen ofzo) dus krijgen we nu Braamhaar(t enige wat ik me van die kerel ken herinneren is dat hij ons 2x rood gaf bij Fortuna-uit en dat de wedstrijd gestaakt werd om spreekkoren uit het uitvak..)
NEC krijgt alsnog 900 kaarten dat zijn 21 bussen, verdeeld over: Supporters vereniging(11 bussen), HKN(6 bussen), niet leden(4 bussen), wel 900 maar er waren er 1200 geeist... maar ok ok in Arnhem kun je wel vaker overt dingen dromen die je tog niet krijgt...
Ik ga erheen, joy als je me wilt inleiden: Bus 4 (Y)
winnen doen we in Arnhem zo goed als nooit, maar oke
de statistieken zijn voor ons dit jaar weer wel wat zonniger
al met al
2-0 Vitesse

Ar-Tuur
19 April 2003, 11:50
Van mij mag NEC winnen, want dat zou gunstig zijn voor de Graafschap :9 Wel vaag dat Luinge niet wil fluiten trouwens, dan vindt hij dus zelf ook dat hij bagger heeft gelfloten en vreest ie dat ie dat zondag weer zou gaan doen? :)

En dat uitvak van Vitesse is toch groter geworden? Dan kunnen ze ook wel wat meer kaarten geven:{

Nickchange
19 April 2003, 11:59
Luinge zei gister bij Baren & van Dorp dat hij onder druk wordt gezet door de pers enzo, en zich daardoor niet volledig op de wedstrijd kan concentreren. :+

Toch nog voor beide clubs een spannende competitie en dat is ook weleens anders geweest.

Ik denk dat Vitesse gaat winnen aangezien ze met de nieuwe trainer toch aardig voetballen, en ze thuis tegen de rivaal er toch vol voor gaan, 2-18)

Superjood
19 April 2003, 12:15
van mij mag vites wel winnen. vind het een mooie club, en gun ze nu wel een succesje, 2-1 wordt jhet

HugoBoss
19 April 2003, 18:55
0-3 voor necO-)

Bon
19 April 2003, 19:13
Originally posted by HugoBoss
0-3 voor necO-)
:respect:

Ayelt7777
19 April 2003, 21:32
jajaja, 04 word t.
afz. Phitje @ ayelts

Arie-Kanarie
19 April 2003, 21:43
Maar Vitesse heeft Bob Peeters!

Bon
19 April 2003, 22:06
Originally posted by Arie-Kanarie
Maar Vitesse heeft Bob Peeters! ]ja vind jij dat ook al zo jammer...
speelde hij maar bij ons:huh:...:wave:

theo tank
19 April 2003, 22:22
Originally posted by Ar-Tuur
Van mij mag NEC winnen, want dat zou gunstig zijn voor de Graafschap :9 Wel vaag dat Luinge niet wil fluiten trouwens, dan vindt hij dus zelf ook dat hij bagger heeft gelfloten en vreest ie dat ie dat zondag weer zou gaan doen? :)

En dat uitvak van Vitesse is toch groter geworden? Dan kunnen ze ook wel wat meer kaarten geven:{


Alleen Duitsers krijgen in Arnhem genoeg kaarten (1.450)

Bon
19 April 2003, 22:29
Originally posted by theo tank



Alleen Duitsers krijgen in Arnhem genoeg kaarten (1.450) ze voelen verbondenheid

trouwes waarom ben jij nooit meer online
ik wil weer babbelen over Boncore

theo tank
19 April 2003, 22:44
Originally posted by Forza_Barca518
ze voelen verbondenheid

trouwes waarom ben jij nooit meer online
ik wil weer babbelen over Boncore

hehe 8-)
Ik zal van de week wel weer online komme :*
Maar ik ga nou slapen, morgen moet ik om 9.00 de deur al weer uit
:S

Ohja over de wedstrijd:
Nec mag wel winnen van mij, laat die gasten maar Europees gaan voetballen :thumbsup:

GregoorvanDijk
20 April 2003, 13:15
Ik had ingevuld op eredivisiepoule.nl 1-2 voor NEC... Denk dat Vitesse op dit moment nog veel tekort komt ten opzichte van nec.

Arie-Kanarie
20 April 2003, 21:47
Originally posted by Forza_Barca518
]ja vind jij dat ook al zo jammer...
speelde hij maar bij ons:huh:...:wave:


Toch wel he? :)

JoY_RFJK
21 April 2003, 11:56
jammer dat t 1-1 bleef...

Bon
21 April 2003, 21:44
ja beetje jammer, nu zijn jullie nog niet uit de niet-degradatie problemen... :P

JoY_RFJK
23 April 2003, 18:49
Originally posted by Forza_Barca518
*FOTO*

jah leuke foto... ook erg leuk dat een aantal lui van ons de namen en adressen van die knulletjes hebben...

ha-ha!

Bon
23 April 2003, 20:55
Originally posted by JoY_RFJK


jah leuke foto... ook erg leuk dat een aantal lui van ons de namen en adressen van die knulletjes hebben...

ha-ha! koel man
ik ook :)


lul niet zo achterlijk, alsof jij die herkent?!
en dan nog, daar liggen hun wakker van :yes: :wave:

Bazzemans
23 April 2003, 21:52
Jah Joy, wat ga je doen hun huis in de fik zetten? Ben je wel mooi genaaid als er binnenkort iets gebeurd, dan staat hier namelijk al min of meer een verklaring van je :thumbsup:

Bon
25 April 2003, 13:44
Originally posted by Bazzemans
Jah Joy, wat ga je doen hun huis in de fik zetten? Ben je wel mooi genaaid als er binnenkort iets gebeurd, dan staat hier namelijk al min of meer een verklaring van je :thumbsup:
screenshot :wave:

The Phit
25 April 2003, 14:21
en wij gaan europa in. :)

gottie
26 April 2003, 14:56
Originally posted by JoY_RFJK


jah leuke foto... ook erg leuk dat een aantal lui van ons de namen en adressen van die knulletjes hebben...

ha-ha!


moet je trots op zijn.