PDA

Bekijk de volledige versie : milano-Ajax


Superjood
19 April 2003, 12:34
aanstaande woensdag staat de wedstrijd van het jaar voor ajax op het programma. indien gewonne wordt dan dwingt met plaatsing af voor de kwartfinale, zoniet dan is het na voor de amstel cup nu ook uitgeschakeld voor de strijd voor de cup met de grote oren. ajax zal woensdag spelen voor een vol san siro. gesteund door 4500 nederlandse fans, zal het de moeilijke taak moeten vervullen door niet van milan te verliezen. wat denken jullie dat het wordt? ik denk zelf 1-1

leuk detail : het jaar dat ajax voor het laatst werd uitgeschakeld in de beker door fc kakkelak was het seizoe `94/`95. en ja toen won ajax de ....

HugoBoss
19 April 2003, 18:50
dacht dat ze om de halve finale speelden?:z O-)

Bon
19 April 2003, 19:18
Originally posted by HugoBoss
dacht dat ze om de halve finale speelden?:z O-)
:d

Superjood
20 April 2003, 13:00
o joh zitten we nu al in de kwartfinale. wat zijn we toch goed he

BlueWolf
20 April 2003, 13:51
Ik gok een droge 3-0 :yes:

Ar-Tuur
20 April 2003, 16:39
Tja ik ben bang voor een scenario zoals Inter - Ajax dit jaar. Dat Ajax voetballend best mee kan komen, maar dat de thuisploeg toch op een Italiaanse manier wint. Ik vrees een 1-0 voor AC Milano, doelpunt van Inzaghi in de laatste minuten ofzo :{ Maar het zou leuk zijn als Ajax door zou gaan, ze hebben iig bewezen in uitwedstrijden tegen grote Europese topclubs zich staande te kunnen houden.

Superjood
20 April 2003, 21:13
Originally posted by Ar-Tuur
Tja ik ben bang voor een scenario zoals Inter - Ajax dit jaar. Dat Ajax voetballend best mee kan komen, maar dat de thuisploeg toch op een Italiaanse manier wint. Ik vrees een 1-0 voor AC Milano, doelpunt van Inzaghi in de laatste minuten ofzo :{ Maar het zou leuk zijn als Ajax door zou gaan, ze hebben iig bewezen in uitwedstrijden tegen grote Europese topclubs zich staande te kunnen houden.

zit wel wat in, maar ajax is natuurlijk nu wel 7 topwedstrijden verder, en heeft zeker in die 2e ronde bewezen aardig mee te kunnen komen. k denk dan ook dat ze zeker niet zulke fouten zullen maken als tegen inter uit en thuis. wordt wel een leuke pot denk ik.