PDA

Bekijk de volledige versie : Pierre is staat van beschuldiging?!?!?!?!


theo tank
23 April 2003, 08:57
Hoe is het in godsnaam mogelijk!!?!?

http://teletekst.nos.nl/gif/648-02.html

En die knkr te damme heeft ineens toegegeven dat hij geraakt werd, maar verklaarde hij niet eerder dat er eigenlijk niks aan de hand was, en hij ook verbaasd reageerde dat Luinge rood trok!

Kezman wordt vrijgesproken, dus ik neem nog steeds maar aan dat de tuchtcommissie haar verstand gebruikt en Pierre ook vrijspreekt.
Gebeurd dit niet dan is het wel héél duidelijk dat de KNJB haar falende scheidsrechter(s) het hand boven het hoofd houdt.

Tyskie
23 April 2003, 12:40
Slimme zet van van Damme om in deze beslissende fase de man waar het bij Feyenoord voornamelijk om draait proberen buitenspel te zetten..

AntiKezman
23 April 2003, 12:55
Originally posted by tyskie
Slimme zet van van Damme ..

ik zit eerder te denken dat van Damme is toegesproken door ene heer Koeman. Compleet belachelijk natuurlijk dat van Hooijdonk in staat van beschuldiging wordt gesteld, maar ik ga er nog steeds vanuit dat hij vrijgesproken gaat worden. Op de beelden zal toch echt niet ineens meer te zien zijn...... :? Je ziet wel dat hij in een reflex met zijn hak tegen de kuit van van Damme botst, maar het is toch overduidelijk dat er van opzet geen sprake is? OK, het kan er soms wat lomp uitzien als Pierre beweegt, maar daar kan hij ook nix aan doen :D

als van Hooijdonk geschorst gaat worden dan moeten Zlatan en Chivu ook voor een hele hoop wedstrijden geschorst gaan worden....als we toch gaan mierenneuken aan ajaxzijde dan kunnen de Nooijer en Song dat waarschijnlijk ook wel.... :no:

theo tank
23 April 2003, 13:19
Als van Hooijdonk hiervoor geschorst gaat worden, dan kunnen we net zogoed met terugwerkende kracht zo'n beetje elke speler van de eredivisie gaan aanklagen.....

Ik denk (en weet wel zeker) dan Koeman hier achter zit, na de wedstrijd verklaarde van Damme nog dat er niets aan de hand was en nou ineens wel?!?

Maar goed nu Witschge bij ajax vertrekt staat zijn opvolger al klaar. Een tip voor van Damme, ik zou volgend jaar geen corners nemen, en veel plezier met het warmlopen tijdens de wedstrijd....:z

MarkNMGN
23 April 2003, 15:02
kanker van Damme, eerst schijnheilig doen dattie niks gevoeld heeft, hij geeft Pierre zelfs nog een handje. En daarna hem net zo hard erbij naaien gewoon, teringjood...en dan zul je zien dat die Chivu en Ibrahimovic gewoon niks krijgen..tering KNVB

theo tank
2 May 2003, 09:29
Het is toch niet te geloven....

De tuchtcommissie van de KNVB heeft vrijdag Pierre van Hooijdonk een schorsing opgelegd van drie duels, waarvan één voorwaardelijk.

De tuchtcommissie van de KNVB heeft vrijdag Zlatan Ibrahimovic van Ajax een schorsing opgelegd van zes wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Effectief zal de spits daardoor vijf wedstrijden missen. Ploeggenoot Christian Chivu kreeg drie duels onvoorwaardelijk opgelegd.

Alle straffen werden uitgedeeld naar aanleiding van incidenten tijdens de wedstrijd Feyenoord-Ajax in de halve finale van de Amstel Cup, op 16 april. De clubs hebben vier werkdagen de tijd in beroep te gaan, waarna de zaak eventueel voorkomt bij de commissie van beroep.

bron: www.feyenoordnet.nl

Veel vertrouwen had ik al niet in de tuchtcommissie van de KNVB, maar dit lijtk toch wel heel veel op competitievervalsing.
Als er op de beelden niets te zien is, maar ene Jelle van Damme beweert dat hij wel geraakt is (terwijl hij nog na de wedstrijd vertelde dat er niks aan de hand was!?! Meineed?), geloven we hem maar....
Ze kennen de kanker krijgen in Zeist !

Superjood
2 May 2003, 09:38
snelle jelle:respect: :respect: :thumbsup: :)

Ar-Tuur
2 May 2003, 11:31
Chivu: 3 wedstrijden
Ibrahimovic: 6 wedstrijden

Tja, zowel Feyenoord als Ajax gaan belangrijke spelers missen in de beslissende fase. Die straf van Ibrahimovic is denk ik wel terecht... die van Chivu kan ik me niet zo goed herinneren (dat opstootje toch?!) en Van Hooijdonk.. tja merkwaardige beslissing:?

bruggi
2 May 2003, 13:55
(psv netwerk)
2/5/2003 - Van Hooijdonk in beroep: mist daardoor wellicht topper tegen PSV
(Van onze verslaggever RvW)



Het is nog de vraag of Pierre van Hooijdonk in de topper tegen PSV van de partij zal zijn. De tuchtcommissie van de KNVB gaf hem vrijdagmorgen een straf van drie duels, waarvan één voorwaardelijk, voor zijn rode kaart in het duel tegen Ajax. De aanklager had donderdag nog vier duels geëist. Hij zou daardoor de komende twee duels missen en op tijd weer speelgerechtigd zijn voor het duel tegen PSV. Doordat Feyenoord in beroep gaat, wordt zijn straf opgeschort. Als in hoger beroep zijn straf wordt gehandhaafd zal hij zeker het duel tegen PSV moeten missen.

The Phit
2 May 2003, 15:37
van Hooydonk hoort nog steeds straf te krijgen van die wedstrijd tegen NEC. terecht dus wat er gebeurt. En waarom word er nix vermeld over die Bosveld? Dat was echt wel 10x zo erg als die actie van Chivu

AntiKezman
2 May 2003, 15:58
Originally posted by thePhit
van Hooydonk hoort nog steeds straf te krijgen van die wedstrijd tegen NEC. terecht dus wat er gebeurt.

slaapverwekkende reactie..neem je jezelf nog wel serieus steffie?? :? :z

Originally posted by thePhit
En waarom word er nix vermeld over die Bosveld? Dat was echt wel 10x zo erg als die actie van Chivu

BosvelT slaat zijn arm gedurende 0,6 seconden om de nek van Sneijder onder het oog van de heer Luinge..die heeft dat dus beoordeeld en niet als ernstig gezien (wat het ook niet was). En als je dan Bosvelt wil schorsen dan moet je ook Van de Vaart gaan schorsen, want die pakt met 2 handen (jaja!) de nek van Bosvelt vast. Als je dan echt gaat lopen mierenneuken dat moet je ook nog Sneijder gaan schorsen die Song overduidelijk naschopt... Ik heb inmiddels het filmpje van dit opstootje wel een keer of 20 gezien. Ik vind het overigens zeer opvallend dat Chivu geschorst gaat worden, omdat de heer Luinge ziet wat Chivu deed! Hij gaat nl meteen achter Chivu aan in het opstootje, die hij vervolgens enkele tellen daarna uit het oog verliest, omdat Snijder, Bosvelt, Lobont en vd Vaart zich er druk mee gaan bemoeien.

The Phit
2 May 2003, 16:21
Originally posted by AntiKezman


slaapverwekkende reactie..neem je jezelf nog wel serieus steffie?? :? :z



BosvelT slaat zijn arm gedurende 0,6 seconden om de nek van Sneijder onder het oog van de heer Luinge..die heeft dat dus beoordeeld en niet als ernstig gezien (wat het ook niet was). En als je dan Bosvelt wil schorsen dan moet je ook Van de Vaart gaan schorsen, want die pakt met 2 handen (jaja!) de nek van Bosvelt vast. Als je dan echt gaat lopen mierenneuken dat moet je ook nog Sneijder gaan schorsen die Song overduidelijk naschopt... Ik heb inmiddels het filmpje van dit opstootje wel een keer of 20 gezien. Ik vind het overigens zeer opvallend dat Chivu geschorst gaat worden, omdat de heer Luinge ziet wat Chivu deed! Hij gaat nl meteen achter Chivu aan in het opstootje, die hij vervolgens enkele tellen daarna uit het oog verliest, omdat Snijder, Bosvelt, Lobont en vd Vaart zich er druk mee gaan bemoeien.
blabla,
pas jij maar eens je signature aan, voordat ik BW's ass ga kussen. ;)

AntiKezman
2 May 2003, 16:25
Originally posted by thePhit

blabla,
pas jij maar eens je signature aan, voordat ik BW's ass ga kussen. ;)

olé..Steffie is uitgeluld!! moeilijk heh iemand anders gelijk geven?? ;)

The Phit
2 May 2003, 16:30
Originally posted by AntiKezman


olé..Steffie is uitgeluld!! moeilijk heh iemand anders gelijk geven?? ;)
tss, ik kan wel ertegenin gaan telkens, maar jouw brain is zo gebrainwashed, en dan heb ik geen zin discussies te voeren met iemand die het moeilijk blijkt te bevatten hoe de wereld nou juist in elkaar knoopt.
enneh, pas maar op. want ik ben bijna bij BW :*

AntiKezman
2 May 2003, 16:38
Originally posted by thePhit

maar jouw brain is zo gebrainwashed

ik geef simpelweg de feiten weer, dus dat heeft nix met mijn hersenen te maken...jij wil alleen maar graag dat Feyenoord 3e wordt, omdat NEC dan een grotere kans heeft om europees te spelen als Feyenoord de beker wint...over brainwashed gesproken.... :O

je bent overigens nog geen enkele keer tegen uitspraken van mij ingegaan, want ik heb nog geen argument gezien van jou kant... :wave:

Bazzemans
2 May 2003, 18:06
Originally posted by AntiKezman


slaapverwekkende reactie..neem je jezelf nog wel serieus steffie?? :? :z



BosvelT slaat zijn arm gedurende 0,6 seconden om de nek van Sneijder onder het oog van de heer Luinge..die heeft dat dus beoordeeld en niet als ernstig gezien (wat het ook niet was). En als je dan Bosvelt wil schorsen dan moet je ook Van de Vaart gaan schorsen, want die pakt met 2 handen (jaja!) de nek van Bosvelt vast. Als je dan echt gaat lopen mierenneuken dat moet je ook nog Sneijder gaan schorsen die Song overduidelijk naschopt... Ik heb inmiddels het filmpje van dit opstootje wel een keer of 20 gezien. Ik vind het overigens zeer opvallend dat Chivu geschorst gaat worden, omdat de heer Luinge ziet wat Chivu deed! Hij gaat nl meteen achter Chivu aan in het opstootje, die hij vervolgens enkele tellen daarna uit het oog verliest, omdat Snijder, Bosvelt, Lobont en vd Vaart zich er druk mee gaan bemoeien.

Leuk dat je dat zegt: "onder het oog van de heer Luinge". Die actie van Chivu gebeurde ook onder het oog van de heer Luinge, maar dat mag wel bestraft worden achteraf?

The Phit
2 May 2003, 21:32
Originally posted by Bazzemans


Leuk dat je dat zegt: "onder het oog van de heer Luinge". Die actie van Chivu gebeurde ook onder het oog van de heer Luinge, maar dat mag wel bestraft worden achteraf?
wat ik uit remco's tekstje opmaak is dat hij het ook wel een beetje vreemd vindt dat chuvu geschorst word.. :o beter lezen bassje ;)

Arie-Kanarie
2 May 2003, 22:02
Het is natuurlijk een teringstreek van die van Damme om eerst te zeggen dat er niks aan de hand was en toen ineens wel.

Aan de andere kant ben ik er totaal niet rouwig om dat Pierre nu een paar wedstrijdjes niet speelt :wave:

Bazzemans
3 May 2003, 17:15
Originally posted by thePhit

wat ik uit remco's tekstje opmaak is dat hij het ook wel een beetje vreemd vindt dat chuvu geschorst word.. :o beter lezen bassje ;)

Owjah idd.. Sorry Remco, ben het met je eens!

Ik vind dat je aan de hand van de beelden achteraf nooit iemand kan schorsen als de scheidsrechter het voorval gezien heeft.

AntiKezman
3 May 2003, 21:26
Originally posted by Bazzemans
Sorry Remco

:aai:

Originally posted by Bazzemans
Ik vind dat je aan de hand van de beelden achteraf nooit iemand kan schorsen als de scheidsrechter het voorval gezien heeft.

en wat te doen met foutieve beslissingen van scheidsrechters? dan denken ze ook dat ze een voorval goed gezien hebben en treden dan ook op. Neem bv. dat incident met Kezman waar hij 2 dubieuze gele kaarten krijgt. Dat wordt ook teruggedraaid, terwijl de scheidsrechter de voorvallen wel heeft waargenomen en ook heeft bestraft! Luinge stond 20 cm van de vuist van Chivu vandaan, maar wie zegt dat Roelof er met open ogen naartoe liep? O-) Er zijn volgens mij genoeg scheidsrechters die spelers bestaffen als ze iets 'half' zien, maar dan zijn er dus ook scheidsrechters die juist niks geven als ze iets niet voor 100% zien....

Superjood
5 May 2003, 19:29
ik weet niet wat hier aan de hand is, maar deze loze rechtszaken zullen de gemoederen tussen de ajax en fnoordaanhangers alleen maar laten oplaaien. er zijn zoveel verhalen bekend rond deze soap, dat het onmogelijk is om je hier over uit te laten. nu zijn er weer de verhalen dat de directie van ajax gewacht heeft met de verklaring van jelle tot het moment dat de nooijer en song hun mening over de incidenten gegeven heeft. aangezien song ook een tegenstrijdige verklaring aflegde, deze spleetoog heeft namelijk geen ogen in zijn achterhoofd, en op het moment dat chivu een "stoot" uitdeelde, had song zich omgedraaid. deze vrindelijke koreaan kan dus nooit gezien hebben wat chivu deed. verder is wat er over van damme bekend is natuurlijk beetje tegenstrijdig. het geval zlatan is wel redelijk duidelijk, en de nooijer is dan ook 100% in staat om een goeie verklaring af te geven. chivu en pierre hoorden gewoon vrijgesproken te worden. chivu had geen intentie song te raken, hij dook namelijk niet eens weg omdat hij die actie niet zag aankomen, en op de beelden die ik heb gezien deed pierre niet erg veel fout

AntiKezman
5 May 2003, 20:32
Originally posted by Superjood
aangezien song ook een tegenstrijdige verklaring aflegde, deze spleetoog heeft namelijk geen ogen in zijn achterhoofd, en op het moment dat chivu een "stoot" uitdeelde, had song zich omgedraaid. deze vrindelijke koreaan kan dus nooit gezien hebben wat chivu deed. chivu had geen intentie song te raken, hij dook namelijk niet eens weg omdat hij die actie niet zag aankomen, en op de beelden die ik heb gezien deed pierre niet erg veel fout

jij hebt dus duidelijk de beelden niet vaak genoeg gezien, want Song ziet de vuist van Chivu wel HEEL duidelijk aankomen, omdat hij eerst nagetrapt wordt door Sneijder en Song na deze actie zich omdraait om te zien wie hem geschopt had en vervolgens de vuist van Chivu in de richting van zijn gezicht ziet komen... :wave:

als je iets vaak hoort van mensen moet je ze niet gewoon na gaan praten...............

pfffff...dat ik er nog inga ook!! :Z

AntiKezman
5 May 2003, 21:11
van boven naar beneden in 8 stappen:

1: sneijder tikt met rechtervoet song tegen rechterbeen...
2: song draait hoofd kwartslag en chivu gaat in achtervolging...
3: song draait hooft NOG een kwartslag (en zijn lichaam is dus ook al gedraaid ;)) en kijkt naar een naderende chivu...
4: chivu passeert luinge die op 20 cm afstand staan van het incident...
5: chivu met vuist naar voren en luinge ziet het allemaal gebeuren...
6: song ontwijkt zwaaiende slag (:?) van chivu door zijn hoofd een kwartslag terug te draaien...
7: luinge kijkt naar ontwijkende song en zwaaiende chivu...
8: the end..en ze leefde nog lang en gelukkig
8)

trouwens erg opmerkelijk dat Luinge vervolgens achter Chivu aangaat, maar hem vervolgens kwijtraakt in een menigte spelers :? maar ik wil nu eigenlijk Marks visie over Songs verklaring nog wel een keer horen... :thumbsup:

AntiKezman
6 May 2003, 15:19
uitspraak R. Koeman in Volkskrant...

'Song heeft zijn verklaring niet eens ondertekend', zei Koeman. 'Ik dacht dat ook Koreanen ogen in hun voorhoofd hebben, want Song stond met zijn rug naar Chivu toe. Hoe kan hij dan een vuistslag hebben ontweken?'


iemand het mailadres van Koeman..dan zal ik hem ff een mailtje sturen... :rolleyes:

theo tank
6 May 2003, 15:35
Koeman loopt de boel alleen maar op te stoken, door halve waarheden en totale leugens te verspreiden :kots:

Superjood
6 May 2003, 16:10
toch altijd weer mooi om te zien hoe die beestjes reageren

AntiKezman
6 May 2003, 16:31
Originally posted by Superjood
toch altijd weer mooi om te zien hoe die beestjes reageren

wie reageert er nou triest?? :O

wat een ontzettende slappeling ben jij zeg.... :Z

Superjood
6 May 2003, 16:37
Originally posted by AntiKezman


wie reageert er nou triest?? :O

wat een ontzettende slappeling ben jij zeg.... :Z ik ben sterker dan je denkt hoor

AntiKezman
6 May 2003, 17:09
Originally posted by Superjood
ik ben sterker dan je denkt hoor

in het aanvoeren van argumenten anders niet...

:no:

Bon
6 May 2003, 20:22
Originally posted by Superjood
toch altijd weer mooi om te zien hoe die beestjes reageren
ja joh, moet jij zeggen (Y) :wave:

:yes:

Superjood
6 May 2003, 20:39
Originally posted by Forza_Barca518

ja joh, moet jij zeggen (Y) :wave:

:yes:
oh het nijmeegse #!*%$ leeft ook nog

Bon
6 May 2003, 21:14
Originally posted by Superjood

oh het nijmeegse #!*%$ leeft ook nog
ja tuurlijk ik ben er altijd als je me eigelijk niet wenst te hebben:yes:
wat denk jij dan
:d

:wave:

bruggi
9 May 2003, 12:32
9/5/2003 - Van Hooijdonk vrijgesproken; mag spelen tegen PSV
(Van onze verslaggever RvN)



Pierre van Hooijdonk zal gewoon mee kunnen spelen in het competitieduel tegen PSV. De Feyenoord spits is in hoger beroep alsnog vrijgesproken voor zijn rode kaart in het bekerduel tegen Ajax. De tuchtcommissie beoordeelde na de mondelinge behandeling van het hoger beroep dat de overtreding geen rode kaart rechtvaardigde

theo tank
9 May 2003, 14:18
terecht vrijgesproken!

Vraag me alleen af waarom de tuchtcommissie dan wel van mening was de Pi-Air 3 wedstrijden geschorst moest worden?

AntiKezman
9 May 2003, 14:50
ik werd wakker en zette meteen mijn tv aan op teletekst en wist eigenlijk niet wat is zag. Ik had niet meer gerekend op vrijspraak, maar dit is natuurlijk wel helemaal terecht..goede zaak :thumbsup:

ben benieuwd wat oa Mark hier van vindt...die zal zich wel weer genaaid voelen ofzow..:wave: