PDA

Bekijk de volledige versie : De Graafschap


Bon
23 April 2003, 21:19
Het komt nu wel dichtbij... ze gaan toch niet degraderen... zou ik wel erg jammert vinden..
ik heb daarom een geweldig idee, als elke club waar ze nog tegen moeten nou verliezen, kijk de meeste kunnen dan wel hebben(en wij hoeven er toch neit tegen..) dan blijven ze in ons midden!

nee ff serieus
janke man :no:

Bazzemans
23 April 2003, 21:26
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het natuurlijk ook héél erg jammer als de Graafschap zal degraderen.
Nu is dus het plan om te gaan protesteren bij de KNVB als we degraderen. Ik vind dit volledig terecht, want het is belachelijk dat een club die een perfect gezond beleid voert en daardoor dus minder goede spelers kan aantrekken moet degraderen terwijl een club als Vitesse met het wanbeleid jaren bovenin mee kon draaien. Jammer genoeg zal een KNVB ons waarschijnlijk wel recht in het gezicht uitlachen.

Bon
23 April 2003, 21:28
Graafschap-uit is voor mij iig wel altijd de leukste uitwedstrijd van het jaar... en vind het een symphatieke club met trouwe supporters, het spel is misschien niet hartverwarmend, maar noem een club die dat wel altijd heb? altijd leuk man, eigen vervoer naar Doetichem, kroegje pakken, biertje drinken, langzaam naar het stadion, wedstrijdje spelen... hoppa

volgens mij scoort ajaks? ik hoor hiernaast een gejuich

Bon
23 April 2003, 21:30
Originally posted by Bazzemans
Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het natuurlijk ook héél erg jammer als de Graafschap zal degraderen.
Nu is dus het plan om te gaan protesteren bij de KNVB als we degraderen. Ik vind dit volledig terecht, want het is belachelijk dat een club die een perfect gezond beleid voert en daardoor dus minder goede spelers kan aantrekken moet degraderen terwijl een club als Vitesse met het wanbeleid jaren bovenin mee kon draaien. Jammer genoeg zal een KNVB ons waarschijnlijk wel recht in het gezicht uitlachen.
ja ik ga wel even met meneer knvb babbelen hoor... :wave:

Bazzemans
23 April 2003, 21:37
Originally posted by Forza_Barca518

ja ik ga wel even met meneer knvb babbelen hoor... :wave:

haha is goed, gaan we samen.
Het is idd altijd wel een relaxe sfeer. Een tiental politie-agenten en daar heb je het zo'n beetje mee gehad. Toch jammer..

Ar-Tuur
24 April 2003, 08:36
Ik kan het me nog helemaal niet voorstellen dat we met zo'n mooi stadion (en elke wedstrijd uitverkocht) zouden degraderen. Als het gaat gebeuren doet de Graafschap een heleboel stappen achteruit. Over dit elftal kun je al twijfelen of het eredivisiewaardig is, maar ik vrees voor de (financiële) toekomst. Als de selectie intact blijft, zou het moeten lukken om meteen weer kampioen te worden, maar anders? Zucht.. ik wil er niet eens aan denken:[ :'( waarom gaat Zwolle of RBC ofzo niet degraderen.

En tja ik kan me de frustratie van de Graafschap goed indenken en ergens hebben we gelijk dat het niet eerlijk is. Maar tegelijkertijd is het niet erg realistisch om degradatie te willen aanvechten. Dan zou namelijk de hele licentieregeling moeten veranderen.

5 punten achterstand.|:(

GregoorvanDijk
24 April 2003, 10:06
Tja, persoonlijk heb ik eigenlijk weinig met de graafschap. maar als je jongens als Tuurtje en Basje ziet, dan zou het inderdaad in en in triest zijn.. Ik bedoel, dan zo'n loser als Joy zijn club degraderen.. Of Excelsior, das toch feyenoord 2..

Bon
25 April 2003, 13:48
Originally posted by bartje518
Tja, persoonlijk heb ik eigenlijk weinig met de graafschap. maar als je jongens als Tuurtje en Basje ziet, dan zou het inderdaad in en in triest zijn.. Ik bedoel, dan zo'n loser als Joy zijn club degraderen.. Of Excelsior, das toch feyenoord 2..
ja en het leuke is, in het gelredome zitten wel meer joy aka's

The Phit
3 May 2003, 12:21
jaja, stond het gister zomaar 0-3. toen 3-3. maar gelukkig had de graafschap alle mazzel dat feyenoord ook heeft... ver in blesuretijd 3-4...
Ik vind het mooi voor basje en thuur, en voor de graafschap natuurlijk, want die mag niet degraderen. :)

TN20
3 May 2003, 12:30
Inderdaad. Hopen dat ze in die laatste vier wedstrijden nog over Excelsior heen gaan, dat zou al heel mooi zijn.

JoY_RFJK
3 May 2003, 16:46
Originally posted by bartje518
Tja, persoonlijk heb ik eigenlijk weinig met de graafschap. maar als je jongens als Tuurtje en Basje ziet, dan zou het inderdaad in en in triest zijn.. Ik bedoel, dan zo'n loser als Joy zijn club degraderen.. Of Excelsior, das toch feyenoord 2..

loser kerl.. mag je ook wel recht in me gezichtje komen vertellen vrint..

AntiKezman
3 May 2003, 17:11
Originally posted by thePhit
had de graafschap alle mazzel dat feyenoord ook heeft...

waarom toch al die frustratie tegenover Feyenoord Steffie?? :?luister toch niet zo veel naar de stoere verhaaltjes van die grote broeren van je... :wave:

en ik was gister blij met de overwinning van de Graafschap..Graafschap moet erin blijven :thumbsup: