PDA

Bekijk de volledige versie : Jaloezie ervaringen


Robby
24 April 2003, 08:32
Mensen,

Wat vinden jullie van jaloezie? ZIjn jullie hetzelf ook?
Ik ben het helaas wel heel erg, m'n vriendin kreeg bijvoorbeeld
vorige week bezoek van haar ex. Hoewel haar moeder en broertjes erbij zaten
toen hij op bezoek was vodn ik het toch niet leuk. Ik zei dat ook tegen haar
; hierover kregen we weer de grootste ruzie.
Hoe zouden jullie hebben gereageerd als je liefs ex op bezoek kwam(terwijl je erzelf niet bijbent)?
Ze is wel een tamelijk populair type en gaat wel veel met jongens om maar ze
zegt dat ik de enige en blabbla voor haar ben?
Deel jullie ervaringen/advies met mij!

dext0r
24 April 2003, 09:36
accepteren.

ik zelf zou er niet mee zitten wanneer je weet wat de ander voor je voelt.

ben jij zelf bang om haar te verliezen? of ben je gewoon een oer-bezitterig type?

LoeLoe
24 April 2003, 09:51
Hmm ikzelf ben niet zo snel jaloers.

En ook ik heb nog contact met exvriendjes en dergelijke. Nou jah het is uit en het blijft uit. Ik moet ook verder met me leven. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik ooit een van me exen terug zal nemen. Neej daar begin ik niet aan.

Nightwolf
24 April 2003, 11:01
was afgelopen zaterdag jaloers geworden maar dat was omdat een vriendin van me daar aanleiding toe gaf wat onterecht was. kon er de volgende 2 nachten niet van slapen

BWM
24 April 2003, 11:47
Jaloezie is evil...


heel erg evil...



Naja, ben in principe niet echt jaloers ofzo, kom op, mijn beste vriend heeft iets met een ex van me... Who cares?

psychobunny
24 April 2003, 15:57
me is veel te jaloers :(

laurier_garnier
24 April 2003, 16:39
ik kan soms wel eens een beetje jaloers zijn en das wel lastig :s

Mijn ex is nog altijd een goeie vriendin van mij en zie die regelmatig wel nog ma ik denk niet dat mijn lief daar jaloers op is want ze weet dat dat ook alleen een vriendin is :)

Queenie
24 April 2003, 16:43
Hmmz beetje jaloers is niet erg zolang het maar niet te erg word. Jaloezie is meestal een teken van onzekerheid......

0Vera
24 April 2003, 20:09
kheb een ex gehad die toen we t al een jaar hadden nog steeds riep dat ie ni wilde dat ik alleen uitging zonder hem omdat ik dan weleens sjans zou kunnen hebben :{
lekker vertrouwen geeft dat dan...

jaloezie is duidelijk een teken van onzekerheid, maar je moet wel oppassen dat je je vriend(in) niet klem zet of het gevoel geeft dat je hem/haar niet vertrouwt. Jaloezie op zich is niet slecht, ik heb het soms ook een beetje maar dat geeft juist aan dat je je vriend(in) de moeite waard vindt.

Dimas
24 April 2003, 20:18
Originally posted by 0Vera
*knip*al jaloers? ;)

0Vera
24 April 2003, 20:20
Originally posted by Dimas
al jaloers? ;) waarom zou ik? heb ik daartoe rede dimas?
ja biecht maar es op mannetje van me ;)

Dimas
24 April 2003, 20:21
Originally posted by 0Vera
waarom zou ik? heb ik daartoe rede dimas?
ja biecht maar es op mannetje van me ;) O-)

bAnAnAqUeEn
24 April 2003, 20:53
ik ben niet echt jaloers, soms wel is een keer als hij naar ene mooi meisje kijkt en ik het ook een mooi meisje vind.. maar ja :) langs de andere kant is het niet erg om jaloers te zijn, (gezonde jaloersheid dan, niet te veel) want dat laat zien dat je de ander graag ziet en je hem of haar niet kwijt wilt!

Jamiel
24 April 2003, 21:30
soms kijk ik er wel 'es van op alsie close doet met een paar vriendinnen (omhelsen, dansen), maar die meisjes zijn ook gelijk goede vriendinnen van mij, die ook vriendjes hebben ( 2 daarvan dan ), dus zij zouden het nie flikken dat te doen !
Hoop ik tenminste, anders heb ik ze heel anders ingeschat :|

Queenie
25 April 2003, 09:49
Originally posted by 0Vera


jaloezie is duidelijk een teken van onzekerheid, maar je moet wel oppassen dat je je vriend(in) niet klem zet of het gevoel geeft dat je hem/haar niet vertrouwt. Jaloezie op zich is niet slecht, ik heb het soms ook een beetje maar dat geeft juist aan dat je je vriend(in) de moeite waard vindt. :yes: :yes: .... gelukkig valt mijn jaloersheid nu wel mee. T wa swel es erger geweest. En das niet goed voor je realtie.......Nu vind hij mn jaloersheid schattig:?

Karliene
26 April 2003, 13:39
Ja, ik ben best wel jaloers..
Ik bedoel, ik sta echt mezelf echt op te vreten als er iemand anders aan hem zit (al is het maar een arm om hem heen ofzo)..
Ik heb dan echt zin om te gillen: hij is van mij!!!!

Ik zou het niet erg vinden als zijn ex langs zou komen bij hem als ik er niet bij ben..Het is niet voor niets zijn ex he!...Als ik er maar wel vanaf weet en er niet later pas achterkom, want dan zijn de druiven zuur..:$ :d

Eev
11 May 2003, 17:17
Originally posted by Robby
Mensen,

Wat vinden jullie van jaloezie? ZIjn jullie hetzelf ook?
Ik ben het helaas wel heel erg, m'n vriendin kreeg bijvoorbeeld
vorige week bezoek van haar ex. Hoewel haar moeder en broertjes erbij zaten
toen hij op bezoek was vodn ik het toch niet leuk. Ik zei dat ook tegen haar
; hierover kregen we weer de grootste ruzie.
Hoe zouden jullie hebben gereageerd als je liefs ex op bezoek kwam(terwijl je erzelf niet bijbent)?
Ze is wel een tamelijk populair type en gaat wel veel met jongens om maar ze
zegt dat ik de enige en blabbla voor haar ben?
Deel jullie ervaringen/advies met mij!


Ik zou er langs één kant wel gerust in zijn...
Maar langs de andere kant; als jullie nogmaar pas samen zijn ... en zij mss (nog iets) voelt voor die ex ?! :?
Je moet gewoon vertrouwen hebben in elkaar;)
Greetz,
Eev:)

Diz
12 May 2003, 15:16
jaloers, ja af en toe wel, maar als mijn vriend weer verteld daarna hoe leuk ik ben enzo, dan is het zo weer over. Ik ben niet snel jaloers, maar er zijn dingen waar ik echt niet tegen kan en gelukkig weet hij dat!!!

Fabolous
6 June 2003, 09:37
ik ben ook snel jaloers :S......waar komt dat eigenlijk vandaan, waarom zijn mensen soms jaloers?

FanOfFaith
6 June 2003, 09:40
zoals ik al in een andere topic zei.... komt het door onzekerheid volgens mij... je hebt niet alles in de hand.....